近期網誌簡介


2009年7月24日星期五

( 疑點報導 ) o靚模私竇提供性服務事件

[ 第 1011 期壹周刊報導 ]




三十多位o靚模推出三點式、半裸噴血寫真,於本週三(七月廿二日)揭幕的書展大混戰。本刊收到可靠消息,指不少天使、o靚模如『藍莓』(Kibby 劉俐)、Lavina(鍾蕙芝)、Rainbow(胡心諾)、動漫妹Ceci(顏后君)及cheap模Mango等在尖沙咀河內道、新世界中心及灣仔多個上樓私竇提供性服務。


被指賣淫,Lavina堅決否認,但就自稱聽過有Model作不道德交易:「以前去夜店有人搵我做,即刻拒絕咗……我有聽過(Model接客),好似仲有本駐場相簿添!」記者上門放蛇,在場女經理果然攞出o靚模相簿供記者選擇,講明坐枱消費一粒鐘二千蚊起,「附加服務」,價錢面議。


人紅價高

書展寫真大戰爆發,當中以漏雪糕滴胸、勁谷菠蘿三點式的周秀娜(Chrissie)最為意淫;而由近日見報率奇高的「美少女廚神」Lavina(鍾蕙芝),帶領一同拍遊戲機廣告的五位美少女廚神及o靚模,則sell大堆頭賣肉寫真《夏之盛放》,打對台有無綫以「藍莓」Kibby劉俐為首和五位味之天使寫真《Tastes of Angels》,比堅尼、睡衣及制服誘惑,樣樣玩齊。



據了解,這班嫩口有身材的o靚模即使肯做肯露,但賬面收入不高,不過,她們在尖沙咀河內道、新世界中心及灣仔多個上樓私竇夜場十分吃香,一眾o靚模之所以搏盡,目的是想爭取見報,提高知名度,令議價力更高。



( Lavina梨花帶雨哭訴不會為錢出賣身體,力證自己無接客。)



( 私竇職員把「o靚模」相簿給記者揀選,內有Sing之天使、美少女廚神等不少o靚模照片,call 坐枱收費最少二千。 )



( 位於灣仔的上樓私竇,經常有妙齡少女出入。 )


( 「藍莓」Kibby週二到元朗錦田拍新一輯《四葉草》,被問到接客一事,扮鎮定,覺得事件「搞笑」。)




七國咁亂

o靚模崛起,爭人氣、爭飯碗,抬高自己踩低對手,家常便飯。三個女人一個墟,更何況幾十o靚模齊放,你踩我一腳,我寸你一句,日日新鮮,娛樂性十足。


Kama羅凱珊

新晉o靚模Rainbow中四未畢業被踢出校,Kama不屑回應,「希望佢可以完成最低嘅中五學歷!」


Angelababy遠赴日本發展,簽約Avex,有人有樣學樣,毛遂自薦,「我唔及佢(Angelababy),我扮可愛囉,因為我有酒窩!」


Chrissie周秀娜

o靚模搞是搞非為書展做勢,Chrissie毫不留情說:「我自己唔會咁做,佢哋有權利,人哋鍾意點我控制唔到,始終係娛樂圈,實有人咁做。」
後起o靚模,賣肉拋胸做壞市,Chrissie逐個插。



Lavina「佢去到邊都好性感,一定係bra-top,參加《美少女廚神》試菜,嗰次都係超低胸,就算身材好,我覺得都要睇場合,唔好俾人覺得胸大冇腦!不過未必係佢錯,可能佢唔識諗,俾公司擺布,咪淨係識聽話著低胸囉!」


E-cup Baby「我知道佢之前出席活動喊咗三次,其實做呢行一定要面對好多壓力同是非,我覺得做呢行,要有啲EQ,識得控制自己情緒。」


Rainbow「識佢係因為佢話自己俾方力申問攞電話,我諗,做娛樂圈首要係虛心做好自己,唔好以為緋聞可以幫到好多,唔應該用旁門左道。」


趙碩之批評Chrissie寫真,抽水搏宣傳,當事人隔空反擊,句句有骨,「今次影寫真係作為留念,等第日可以睇番,只係想啲相靚。同埋呢本係寫真集,唔係教科書,唔會教識人哋食雪糕同刷牙!」


趙碩之

以 36D岩石胸馳名,去年一度雄霸書展,今年人氣回塘,趁住周秀娜推出寫真,性感刷牙照引起回響,即時借勢抽水,「其實影比堅尼相唔係唔健康,但唔明點解要一路刷牙一路影,意識有少少不良,刷牙都可以好健康,最重要係眼神同行為唔好引人入性,所以唔係咁好囉。四、五歲小朋友都識刷牙啦,如果學到咁就唔好啦!」


就地正法


上述私竇只招待會員,大部分會員是律師、會計師、金融機構高層等專業人士或生意人,一般街客要有會員邀請及推薦才能成為會員,確保玩得安全又秘密。私竇內,以設有獨立洗手間的豪華K房設計,會員開酒另計,亦可預約目標o靚模、天使陪坐,但要提前幾小時落order。


一位熟客仔A先生說:「普通陀地妹坐枱收千五蚊四個鐘,我哋玩開嗰班,有咩新女到,會有本相簿俾我哋揀,近排最hit就係一班身材惹火嘅o靚模,嗰次我睇相揀咗『藍莓』。」


由於A先生與朋友是熟客,夜場方面於是放心call齊一班o靚模、無綫天使及E cupo靚模等殺到,先是在K房陪坐唱K,猜枚隊酒,o靚模愈玩愈放,任摸都得。最後A先生忍唔住,攬實天使傾掂「服務費」後,入洗手間「就地正法」。


o靚模相簿


記者到上述地點放蛇,私竇負責人先安排一些MK妹坐枱,她自稱會隨時on call到不同私竇接客。記者問侍應是否有o靚模提供,他們異口同聲說:「真係有㗎!我都見過佢哋。」不久,私竇一名女經理拉記者埋一邊:「如果你哋想要(o靚模),我哋呢度都有,不過收費係二千至二千五蚊一粒鐘,唔可以同其他女仔一齊坐,一call就要成班o靚模一齊坐,但你要俾時間我搵佢哋,因為佢哋呢排好忙……網上討論區好多(o靚模)俾人開晒名話佢哋出嚟做,佢哋而家變得好驚青同小心。」


問到這班o靚模可會跟客人「有下文」,提供性服務,對方說可以,但要客人到時自己與她們面議價錢。之後,她叫人攞出一本相簿,內有『藍莓』(Kibby劉俐)、Lavina(鍾蕙芝)、Rainbow(胡心諾)、動漫妹Ceci(顏后君)及cheap模Mango等相片,可供選擇。據知,一班已上位的o靚模如Kama(羅凱珊)及E cup baby(Miyoko劉欣宜)等也曾是名單之列。






收費不一

Model明星化,副業價錢亦隨人氣浮動,富豪老闆花費數萬元在飯局中「睇辦」,再各自商議下文收費,一級名模,出埠過百萬計,「即食」亦五十萬起,值唔值,純睇老細手鬆手緊。


至於時下一班o靚模,隨時花數千元,便可坐枱任玩,另類服務收費,亦平民化得多,全因名氣質素較參差。


開價約食飯


傳言有o靚模為賺錢作不道德交易,近日密密見報,爆E cup baby有臭狐的大波o靚模Lavina,則堅決否認有為錢提供性服務:「一定無做過,根本其他人唔會有我電話,每個job都係經公司搵我!」


愈說愈激動的她更淚如雨下,「公司好保護我哋,一定唔會安排我哋做呢啲嘢!如果我有做呢啲嘢,就唔使咁辛苦接job,仲係住公屋,雖然我窮,但入行前媽咪都同我講,一定要潔身自愛,我好proud of自己做得到!」


不過,她承認的確有model做副業。「我都有聽過,好似仲有相簿添!喺未入行前,其實我都有同朋友去過酒吧消遣,當時就有人問過我,提過有明星、model都做呢啲嘢,問我有冇興趣,我根本唔會做(指接客),即刻拒絕咗!」


隨住o靚模熱,Lavina近日亦人氣急升,隨即再有人向她問價。


「我知係有人開價約我去飯局,但經理人全部推晒!」


有價有市


另一榜上有名的女主角「藍莓」,由於是無綫天使,曝光同知名度亦較o靚模高,加上人高腿長,客路甚廣,除了有圈中人,據知,有人曾要求以五萬元酬勞同「藍莓」一夜情。
對於自己有價有市,「藍莓」指傳聞搞笑居多,但當記者表示知道她經常出沒尖沙咀河內道及灣仔一帶的私竇時,她馬上面色一沉。「冇可能,我覺得好好笑。」


Baby勸自愛


身為第一代o靚模的Angelababy,本週二出席活動,對於一班師妹被傳接客時回應說:「我覺得一個女仔要潔身自愛,唔可以做啲咁嘅嘢!」


至於去年曾自爆有電影公司老闆要求伴遊的周秀娜,則透過助手回覆:「唔關我事,人哋嘅嘢唔想評論。(不怕被牽連及誤會自己也是「接客o靚模」?)我自己冇做自己知。」

3 則留言:

匿名 說...

報導很翔實, 有地點, 又有訪問, 連價目表都有, 唔似係老屈.

匿名 說...

我反而覺得個price list係作架,真係有嘅話,price list係唔會登真名架喎。會係Mxxxx, Cxxxx等等。

匿名 說...

o靚模其實一直提供緊性服務,前多步後一步分別不大吧?