近期網誌簡介


2011年11月23日星期三

橋唔怕舊:騙色狂徒6萬撩包‧陳自瑤龔嘉欣捲入賣淫局

騙色狂徒 6萬撩包 陳自瑤龔嘉欣捲入賣淫局

2011年11月23日

娛圈不時傳出女星為搵快錢而甘被包養,不過一向地下進行,本刊卻發現最近竟有一名自稱 Mandy Kwan的女子,大膽兼低莊地透過 facebook結識口靚模,撩人秘撈賣淫;於 fb上明言「我老闆想照顧你」,更開出 6萬月薪肉金引人下海!

日前本刊放蛇聯絡 Mandy,並成功接觸「幕後老闆」、自稱 29歲大律師的 Lawrence,自吹有多年包養女星及 model經驗,更亂噏 2年前自己以 30萬包起 TVB小花陳自瑤一個月,並指另一小花龔嘉欣和前新聞之花林燕玲亦遭其朋友「照顧」,被踢爆後即狂奔速逃。

連新婚人妻 YoYo都拖埋落水,好冇品喎!



Lawrence:我2年前包過陳自瑤!真實對白
上週六(19日),本刊放蛇邀約Lawrence在圓方某餐廳見面,聲稱自己月使7、80萬包女嘅Lawrence,竟要確定唔使埋單,先肯進餐廳與記者面談,縮數諗到盡!

日前,本刊發現有模於 fb上留言指遭中間人 Mandy Kwan撩援交,話有老闆願以 6萬元月包,更以大包圍形式廣發「邀請」。上週四( 17日),本刊主動 add Mandy的 fb戶口, Mandy極速留言說:「你幫我搵女……我老闆想約佢哋出街, 3,000(元)至 5,000(元)一次……我老闆想包 7個 model, 60,000(元)一個月」,明碼實價之餘,更催促記者致電其老闆傾合作。

本刊遂放蛇致電 Mandy提供之電話,一位自稱 Lawrence的男士接聽,並着記者安排約廿名 model供其揀蟀。



30歲陳自瑤婚前爆出王浩信偷嗒醜模 Cammi,新婚期間又被人亂講曾遭包養,認真當黑!



當場對質
後來本刊與 Lawrence當場對質,問自稱律師嘅佢知否教唆別人賣淫係犯法時,用手掩臉嘅佢話:「我唔知呀!」



慌不擇路
自詡有朋友家住凱旋門嘅 Lawrence,卻明顯對圓方唔識路,來時除咗要記者用電話帶路,連着草都走咗入倔頭巷。



上天水圍巴士
Lawrence見東窗事發,即時推開在場記者,極速逃離餐廳,之後本刊發現他逃上往天水圍的巴士離開。

30萬包 1個月



陳自瑤與王浩信於今年 11月註冊,有傳女方已有兩個月身孕,至截稿前本刊仍未獲 YoYo回覆。

言談間, Lawrence向記者透露自己「今年 29歲、喺中環交易廣場做大律師」、「屋企人開律師樓」及家住港島南區「貝沙灣附近」,又自稱已聘用 Mandy替佢拉客多年,「我識咗佢( Mandy) 3、 4年,佢一路都幫我搵開 model,但我想其他人幫我搵,然後我畀番 commission(佣金)佢」。

但 Lawrence強調:「咁聽日見面,一開始就似 dating咁,會拖手(與 model)、攬同錫,如果我覺得之後唔 ok就算喇!(咁你會唔會計番錢或者畀車馬費?)唔會 㗎!咁我唔鍾意、唔啱(我)都要畀錢咩!」 Lawrence更向記者吹噓 2年前曾以 30萬包起 TVB小花陳自瑤( YoYo)一個月,並指另一小花龔嘉欣、和前新聞之花林燕玲亦曾遭其朋友「照顧」,愈作愈離譜。

最後記者相約 Lawrence在上週六( 19日)於圓方面談,當日他以一件普通 T-shirt、牛仔褲打扮出現,自稱有大班富貴朋友,可以「出到 100萬月包一個。」
拆穿大話局

記者追問佢為何改包模, Lawrence解釋:「我驚俾記者影相,俾人影到瀨晒 嘢,成個封面喎!我包陳自瑤都係 2年前,佢最 down嘅時候,我玩呢 啲 嘢好小心。……(包)陳自瑤嗰時真係同家一樣。(咁龔嘉欣佢哋都有做?)好 X正佢哋!…… 嗰時我包咗陳自瑤一個月,但嗰時太揚,費事俾記者影到。(佢係上你屋企?)佢係上我屋企。」

當記者自揭身份,質問他知否犯法時,事敗 Lawrence即掩面逃離現場。其後他竟接聽記者來電:「我同 friend講晒今日嘅嘢,我家驚晒喇!(你知唔知你咁做犯法?)我就唔知犯法嘅!我自己冇做過!(你又話包過陳自瑤?)我啲 friend啫嘛!我唔講任何嘢㗎啦!」明顯前言不對後語,本刊再質問他是否化名 Mandy在網上搵獵物及叫模作不道德行為時,他即匆忙收線。

週一( 21日)本刊致電無辜捲入賣淫騙案的 YoYo,其經理人 Amy回應:「我哋唔會回應,唔會講任何嘢!亦唔知呢啲係咩嘢事, YoYo日日都要開工唔得閒!」

吹得就吹



總之你幫我安排 20、 30個 model畀我睇睇,我可以包 7個!

如果我覺得唔 ok我唔會(畀錢),好似你買衫都會試件衫,你唔 ok都會 pat番喺度。

我早兩日先買咗架法拉利之嘛!

我已經有十幾個 friend住喺上面(指凱旋門),如果你幫到我,成班客轉晒落你度。

我喺中環交易廣場做律師,係大律師,唔係事務律師。

fb獵食
今月初,有人以「 Mandy Kwan」身份於 fb開設戶口,自稱國泰空姐又 post上大量工作相,同時於唔少模、 freelance model嘅 fb戶口留言或寄私訊,撩人應徵做援交。





Model不忿
有 model不堪 Mandy滋擾而將其私訊公開,怎料原來有唔少人都遭佢問價。





明碼實價
本刊放蛇跟 Mandy接觸,佢打完招呼就向本刊查詢有冇 model可介紹,更詳細列明各項費用及聯絡方法。



最高可判 7年監

據梁永鏗律師表示, Lawrence透過中間人或 fb撩人賣淫,雖然是次交易並未完成,但已屬犯法。「佢可能已觸犯咗『唆使他人作不道德行為』,最高刑罰為監禁 6個月,而另一條係『刑事及不誠實地使用電腦』,最高可以坐 5年監。 Mandy做中間人,都可能犯咗『倚賴他人賣淫為生』,已經可以判坐 7年監。」

TVB花旦 say no
淫男 Lawrence亂噏嗒過 TVB小花,又要求放蛇記者替佢安排,話「今日( 19日)係台慶,實有幾個姐仔唔去㗎」,又話唔介意使 70、 80萬包起對方。查實班 TVB姐仔,有手有腳又搵到,唔恨賺呢啲羞家錢囉!



累埋小飛俠
前新聞之花林燕玲(小飛俠),現已是渣打銀行認股證銷售副董事,無端端遭淫男拖落水,冇陰功!《壹週刊》圖片



龔嘉欣
我夠膽講從來冇俾人問過價,亦冇遇過呢啲事喺我身上,覺得好荒謬!唔知點解佢要咁講,有啲無辜俾佢拖落水,我真係唔識得佢!真實對白



胡定欣
你唔理就得,我控制唔到呢啲人囉!



楊怡
我又唔驚,我都冇 fb,有心搵我嘅途徑就少咗一個喇!



徐子珊
我冇用開 fb,唔太了解,我從來都冇遇過,喺咩途徑都係。



沈卓盈
唔理佢就得喇,佢最多 leave message喺 fb啫,唔理佢就應該唔會再煩我!
食女敗走

男人愛偷食, Lawrence亂吹事敗要速逃,其實好多名人都樣衰過,天下烏鴉一樣黑。
處長會艷女



《蘋果日報》圖片

前廣播處長朱培慶在 07年被拍到與艷女 CoCo步出酒廊,搞到朱生要左閃右避躲鏡頭,最後龜縮埋大廈內。

陶喆嗒o靚模



台灣《蘋果日報》圖片

09年,台灣唱作人陶喆在銅鑼灣偷會岑潔儀( Zoey),被記者斷正後才子急撇 Zoey,閃入停車場電梯逃走。
才子時鐘短聚

沒有留言: