近期網誌簡介


2008年9月10日星期三

政 治 Marketting


民建聯成功真是有道理的,看看該黨如何 Promote 一個政治新星便明白了。

其中一張宣傳海報更寫上了「20 、30 世代」,很跟上時代步伐,說關注青年問題,提出「世代」字眼最合適不過。

民建聯捧少壯派新星,市場主打年青人,甚至十多歲的學生,看到這些專業的宣傳和形象塑造,起碼也會有興趣看多兩眼,然後便會從心裡喜愛。

民主派是永遠學不到的,除非泛民的一眾所謂高級律師團,能真正打開心斐,看清楚政治學上的 Marketting 技巧。


陳克勤 : Gary Chan


( click to view full size )
伸延閱讀:

民建聯成功之道民建聯誘惑概談


12 則留言:

WYJIMMY 說...

今次雖然我是支持建制派, 但因為外傭稅問題, 始終部分泛民, 如李卓人提出賓印泰傭等都可以投票, 要將外傭稅"回歸"外傭, 在我們的小小"假中產"來說, 真係天方夜譚, 我都投唔落手...

我政見與你是不同, 我有兩張選票, 都沒有作空白票, 我亦對泛民大多數沒好感, 但不得不承認, 你講既係事實, 而家很少人知, 毓民係珠海大專教學位的教授, 教政治已多年了, 但佢都毫不避嫌, 沒否認攪電影向姓朋友係佢老同學及死黨, 比起大學內很多衣冠楚楚, 道貌岸然, 但教書不負責, 唯親是用的教授, 可取得多...

很希望泛民不要為口號而口號, 多了解各階層的問題, 中產其實不一定支持豉油黨, 政府定義我們中產家庭月入一萬五千, 大文兄, 家庭收入一萬五千當然比很多人好, 但你在香港生活都知, 小朋友幼稚園動輒兩三千塊學費一個月, 租, 水, 電, 煤, 交通都那麼貴(這個政府真是有問題), 三口子拿著一萬五千塊, 未必會比拿綜援的富裕?

如之前所講, 請工人, 因為要照顧小朋友, 當然係計過數, 父母是但一邊唔做, 只會更糟, 至迫於無奈要受外傭氣, 被不公平惡法欺負, 我們不是拿工人的勞力去賺錢, 什麼我們也包了她, 但你知否法例對我們有多不公平?

你意指葉劉唔好, 但由上年到而已, 泛民有幾多人出黎幫我地廿四萬外傭僱主家庭? 係家庭! 我地為數可能過百萬, 佔香港七分一人口, 只不過我們假日要放工人假, 他們有空去遊行, 我們坐在家中湊仔, 我們不是不想發聲, 真的有苦自己知! 只有葉劉, 由始至終幫我地安排, 向政府申訴, 大文兄, 我們還可以有選擇嗎?

但在會計界, 雖我真係唔鐘意譚香文, 但我更唔鐘意陳茂波, 正所謂兩害取其輕, 我都投了公民黨的譚香文, 結果佢自己不濟事, 四年內沒建樹, 敗了, 這也是與人無尤, 我們會計界都有 6 成人投票, 總比很多功能組別團結, 當然, "鐵票"的確很厲害...

"中產"其實並不是真正"中產", 你都算係"中產", 可能你未成家, 不要以為豉油黨給我們"中產"很多支持, 他們只是被商家佬牽著鼻子走的一群, 壓根兒沒理會過我們"中產"的權益, 那樣, 我們"中產"在光譜定位便很模糊, 說穿了, 出來選的什麼人, 也不是幫我們的.. 所以點解中產唔出黎投票? 因為真係冇人可以投, 邊個投, 我地都係死路一條!

詩白爾 說...

小詩二十出頭
見到佢張波鞋廣告真係成十幾個問題係個頭度,為此我click入民建聯個網站,見到劉江華跑姿美妙之際,忽然有人使出輕功水上飄,不過個表情同隻手似痙攣人士....

真係占士係個廣告度我都知佢係買籃球鞋,但阿陳生其實買緊乜呢?

陳大文部落 說...

詩白爾:

民建聯對於政治形象,真不得不寫個服字。

陳克勤阿 Gary 哥的形象設計,是否很英俊是後話,但起碼給人一種很有朝氣和活力的感覺。

民建聯現在主打的,不是老年親中派,而是把重點放在新一代少年、青年。

民建聯成功,真不無道理。

係好嘢!

陳大文部落 說...

Jimmy :

泛民的弊病,就是太視自己德高望重,看看公民黨那班「中環 feel 高級律師」,民情掌握不足。

自由黨嘛....老實講,真正大老闆,會 buy 民建聯。只有中小企小老闆才比較 buy 自由黨。

至於現在所謂「月入$15000」已是中產,本身已是笑話,$15000 不是大口氣,供樓都去了近一半,香港的「中產標準」,是一個大諷刺。

我從來覺得,所謂的自由黨,根本不是很能夠為中產帶來好處,只是「隱型建制派」而已。


葉劉確是有她的賣點,她很有原則,如果葉劉對政府提出批評,她可能比泛民更有力。

篤篤篤撐 說...

我只係覺得陳校友好薯扮型
次次佢棟起條衫領
我都打冷震

anyway, 97後中產委縮
hker既taste係o甘上下了
正如,97前睇日劇, e+睇韓劇
品味墮落先係問題

btw, dab既宣傳
最叻係用色,
一直都好明亮
同埋張張相有人執過
長毛話幾百萬, 真係有理由ka

篤篤篤撐 說...

葉劉, 我唔覺有原則
佢只係一隻鬥牛更

佢話23條, 佢只係推銷既問責官員
將政治責仕推向董建華
問題係, 董生招佢入局,
一定會講明搵佢做乜, 佢唔會唔知要做23條
入局, 就即係佢同意要搞23條。
而且, 23條既細節/推行, 佢係全權
有乜理由關董生事唔關佢自己事 ?

天性唔肯負責任!!!!

選舉完, 明明因為民建聯有票流向佢
佢竟然可以話DAB既票流左比楊森

佢, 係一個唔識感恩既人

如此之人, 只會睇自己而毫無原則
根本就唔肯承擔

WYJIMMY 說...

大文兄你說得很對, 我都算係專業人仕(起碼有兩張選票可投), 所謂"中產", 但公民黨對我們真的脫節了..

我們不妨分析一下公民黨, 是年輕一點的, 心智未算老練的選民, 他們當然不會選民聯建及葉劉, 民主黨亦沒有動力令他們投票, 嘍囉甲乙丙不說, 勞永樂唔係佢杯茶, 所以只剩阿牛, 何秀蘭及公民黨...

用番貴部落最受歡迎文章的主題:男女, 大家在討論區都見唔少, d 後生仔猛讚tanya 靚女~ 講真... Tanya 高格調有餘, 但講靚女就真係只屬一般, 不過同菜菜子相比, Tanya 絕對係高品質!!

呢方面, 公民黨都搶去少男不少的票源... 唔係講笑, 講真架! ^_^

至於民建聯, 共產黨都叻係乜? 就係完善的層架管理, 有區長, 街長, 甚至巷長... 呢D 我地細蚊仔七八十年代返去, 屋企人咪要同街長報到? 民建聯完全用番呢套, 公屋係佔我地一半人口居住, 佢地唔每條村都有區長(可能係社區幹事甚至區議員), 甚至有樓長及層長, 對於我地早出晚歸的, 層長的存在我們甚不為意, 但日間你便發現, 佢地活動係會頻繁, 你家退休父母及公公婆婆, 便是佢地目標, 平日一齊飲茶, 一齊玩, 蛇讌, 回鄉旅行當然少不了, 到有票要投, 咁便順理成章了...

所以君不見, D 老人家好多未必一早投票, 晚上七八點左右, 層長便會出動(後生仔女當佢地係父母的街坊朋友而已), "滋滋0尋滋滋0尋", 跟手就出去投票了, 呢D 便是他們的"鐵票" 及 "配票"了!

匿名 說...

噚日有自由黨賴地硬,今日有民建聯打落水狗,投咗佢哋嘅人會唔會覺得自己 naive 得滯呢?
last night 我同條佬口臭講,以佢加籍、專業人士 background,仲有共產黨黨校+國防部將級官員+人大政協嘅長輩照住,不如好似Hacken Chan咁去民建聯撈返 d 油水返嚟 la,仲可以做埋社民連嘅臥底 wor!我條佬 d 英文好過 Hacken Chan 好多架,話晒都係 Canadian,喺 Schulich 畢業,全球 ranking 唔差架,Rank # 1 for Business School in Canada 之嘛!而且好明顯係根正苗紅!手車好過佢(16 年揸車經驗,冇 total lost record) ,仲靚仔過佢 tim ar!
BTW 勁 shame of another member from DAB!荃灣區議員陳恒鑌!佢係我中學師兄,我哋係聖公會學校,學校自細教我哋要追求自由民主,大部份 old boys old girls 都 feel ashamed!

陳大文部落 說...

Jimmy :

同意你的分析。

很多投公民黨的選民,都是基於公民黨的形象,一班很高級的律師、中環才俊、好像很有新氣象。

但問題是,公民黨有一大問題,就是定位非常模糊,說大方向民主普選步伐,特區政府又未必聽你枝笛,根本從來沒聽取過。

說是民生,公民黨對此全無基礎,你可以想象,一班才俊中環出入高級場所的大律師,是知道香港有窮人,但不會明白窮人和受苦的打工仔的真實情況。

陳大文部落 說...

kylie :


其實呢個咁既陳克勤 ( Gary Handsome ~),中大畢業,即刻入民建聯做嘢,然後入埋黨校,再食住個勢入黨,跟住呢,就俾我偶像曾蔭權睇起,即刻有個乜乜「特首助理」撈下。


月薪七萬幾喎,唔係講笑呀....!


而家 Gary Handsome 話同煲呔劃清界線,講之嘛,你信唔信丫? 喂大佬,Gary 哥擺明係民建聯新力軍,佢既前途根本就係儲心積累,一步步走上保皇才俊之路。


呢條友呢,等住俾人 X 架喇。

匿名 說...

關於"分餅仔"政策,我都知道少少,coz 我都係既得利益者之一。係 Hacken Chan 呢 d "平民"先想做"宦官"嘅啫,我哋國內嘅人係"貴族"當然係玩"世襲"架 la!喺國內,你老豆為人民服務多年,又有一定成績嘅話,你老豆 d 同輩世叔伯就會喺你老豆做嘢個 sector 度比 d so 你 ... 如果你老豆做Bank of China,uncle會arrange 你去做 related嘅 i-bank 做 front house,一 U grad 就做 VP 架 la!咁之後係龍係蟲就睇你自己 la ... 除非你唔返工 la ... 其實都好難冇作為,因為你 d 同事係你老豆提攜阿世叔伯d仔女,只要大家 hea 吓就有錢洗 ... 因為"國家政策"基本上係你老豆 or 世叔伯提出,跟住叫你去執行,你想點玩都得!

匿名 說...

Just to remind ... Hacken Chan 只係入民建聯辦嘅"黨校"而非共產黨黨校,入共產黨黨校佢未夠 level,DAB 前主席馬力只係夠 level 葬銀河園港澳同胞 zone ... 都未到革命烈士 level ... 入共產黨黨校?你估佢係我呀!去廣州探姑媽就入黨校架 la! coz 我姑媽住喺黨校入面!