近期網誌簡介


2008年5月14日星期三

愛 情 搶 包 山 : 離 婚 十 大 理 由


近年來,香港除了眾多社會問題,包括貧富懸殊、就業問題、還有教育等等千奇百怪既所謂【國際哎吔動感都會】本來不應存在既問題外,當局仲有一項感到頭痛的,就是本港離婚數字持續上升。唔係無人結婚,相反,係有好多人願意去結婚,但婚姻關系卻不能持之恆久,三分鐘熱度就要鬧離婚。律師行少咗樓宇買賣既【肥仔水】生意,都可以幫人攪離婚。多人結婚,但多人離婚,究竟是攪乜鬼?


而家我地睇睇以本港實際情況來談談:點解你會離婚。


第十位:《離過婚既女人至係好嘢》


唔知從幾時開始,或者被市面上,果班自己婚姻事業皆失意既精神分裂兼潮童三毫子一擔才女偉論驅使,漸漸鼓吹一種所謂【結左婚,但我仲好惦既!】咁既觀念,以貫徹一派【離左婚當堂正晒!】既歪理,認為一個女人,結左婚等於同落地獄或者同死左無分別,於是要肯定自己其實仲好有魅力,而肯定既方式,就係要建基於【離左婚個人都唔同晒】!


第九位:《離婚 OK Fine 、我係Cosmo Lady


香港人呢,好受潮流尤其係受電視劇劇情影響,例如見到有套美國劇【 Sex & the City】,就真係以為好 Sex 同埋一定係 City ,即係話一個人生活要好似劇中主角咁精彩,行出街一定個個款似 Model ,就算連公司個打雜,都要好似 Tom Curse 咁有情調,時時 Sex、個個都似 Cosmo Lady


第八位:《點解我唔係名媛既?》


在八婆雜誌裡面,其中一版最多人卜倒去睇既,就係【 Ball 場版】。如果以生態角度去睇 Ball 場版,好奇怪,得罪講句,真係好多闊太或所謂【名媛】,講得上靚,唔好話靚,就算叫做【似番個人樣】既,真係寥寥可數。甚至有唔少中女闊太,化妝化到似做大戲咁,周身肉或者三寸釘,又要著住件【設計俾 Model 著】既名貴禮服,有 d 仲幾丫歲人都要 Bid】條巨型八字胸兼 A Cup 既乳溝出嚟,情況十分恐怖,真係肉麻當有趣。所以呢,好多結左婚既 OL ,見到這班 Ball 場地靈人傑,就會認為【喂,我個款好過佢地多多聲啦!】;自己漸漸產生自己為何不是名媛既自卑,心理唔平衡。


第七位:《老公無樣好,理想達不到!》


人有時好奇怪,明明自己碗飯同人地一樣,甚至大碗過人,但都會認為隔離飯香。又好精神分裂地,明明個男仔自己鍾意至會嫁佢,但一結左婚,就會用盡所有精力去尋找老公既所有缺點,情況就好似鬥智遊戲咁,搵到老公愈多缺點,就會有獎金咁。傳統智慧話俾我地聽,結婚關系要靠雙方維持同體諒,但好多香港女士都鍾意玩呢種鬥智遊戲。


第六位:《結婚 = 脫貧唯一方法》


有好多女仔,以香港情況較為嚴重,就係真心相信結婚係令自己即時成為大家閏秀既唯一途徑。不過,可能香港女仔真係太誠意相信電視台同八掛雜誌既吹水,加上太多自認有才華既後現代潮女吹捧,好多潮女本身無乜料,但追隨港式 Hello Kitty 潮女文化,於是大力吹噓要有非凡生活品味,溝仔要才俊,不嫁【財子】誓不為人。於是好多女仔就會唸:嘩我身份證都係 Female ,我都係徐子琪喎!咁唸就死得人多。


第五位:《抗拒做愛心態》


香港地光怪陸離,中式古法智慧教導女孩子,嫁左老公係會【蝕底左】既,而亞媽教女,或者社會風氣長久影響下,女性都一直認為【我同你做愛,係我俾你!】咁既老闆與下屬既異常關系。當然喺做愛過程中,係女方認為【係我俾你乜乜既】,男人同女人做愛係【賺到笑】,根本唔考慮男女做愛過程既互動歡樂,夫妻關系又出現缺陷。


第四位:《我好西化,我覺得乜都唔好》


喺【港式 Hello Kitty 潮女病毒】盛行後,今時今日潮女偉論層次已經唔再係一味罵男人,而家好多可能讀過下乜乜學士既潮女,都加入精神分裂戰圈,扭曲兩性關系用好多美化既言詞,並且聽落好似真係好有道理。例如標榜現代女性應該好西化,而西化既定義,就係買本自己唔會睇既高深外國真正才女既厚書帶喺身、飲下【娜星巴乞】【拿鐵】咖啡、上 LKF 講幾句半鹹淡港式英文、大聲哈哈笑好係豪邁,就認為咁樣叫西化。對男士要求高深莫測,例如鬼佬鹹濕叫 ( OPEN ) ,香港男士望兩眼就叫 很淫】;香港男士要無限 Gentleman ,話之你無厘頭打兩巴都要識得笑。


第三位:《買樓要會所,我係有錢人!》


香港地,結婚第一件事要考慮既,唔係第時個細路供書教學,而係要先攪惦買樓供樓問題。唔少女仔對睇樓係好簡單,有會所、個屋宛個名夠型夠勁夠貴族就得喇。例如:乜乜豪庭、乜乜一號 (可能只係一條爛鬼小街 ) 、乜乜灣物物灣、乜乜山頂宮殿 (可能喺公屋隔離又叫星級豪宅 ) 。發展商最識捉呢種新婚女士白鴿眼心理,價錢有咁高得咁高,總之要討好女士們既【我係名媛】心態,兩公婆買左之後唔開心,供貴樓供餐死,無晒錢去生活享受,但唔買貴族 Feel 既樓又唔肯嫁,死未。


第二位:《生仔係好 Out 既!》


好多女仔,真心相信廣告裡面既靚女 Model 真係一粒瑕疵都無,唔明白其實係電腦執出嚟既,而且好荒謬又自我醜化地認為,結婚生左仔,以【女人唔好蝕底】既標準,就驚日後搵到個仲勁既新男伴,嘩買大送細拖住件細路好唔惦,因為太多女士認為結婚係【我蝕俾你,我本來嫁得仲好架!】,話之自己咩樣,都以為自己係陳法拉或者 Anna R ,結左婚成日唸後悔,自尋煩惱。


仲有一樣就係OL 自我崇拜 ,認為一生左仔就即刻變為師奶,會全無魅力,點解? 之前都話,香港式女士總認為自己一定可以嫁極級富豪,以為做份幾千銀 OL 就係女強人。


第一位:《 你愛唔愛我 ?》


香港式女性思維,好多時候係建基於肉麻當有趣既愛智哎吔鬥智式既陰謀論上,成日探索老公係咪天天愛我多一些,情況就同【中學生應否談戀愛】多餘一樣。日日測試、日日猜忌、時時刻刻要老公好似玩神打標童上身咁,大聲喊口號【我愛妳!我真係好愛妳!我今日又愛多 d 妳!】,你估示威咩,駛唔駛拉埋 Banner 雞乸咁大隻字寫【 You are the BESTWo-Ahh You are the Best !】咁呢? 只要見個老公同其他女士講幾句嘢,就成日以為佢地一定有路,咁樣陰謀心態,夫妻點會和諧呢?




陳大文 作品 © All Right Reserved



9 則留言:

卡臣 說...

大文兄

正呀!
你寫男女心理,真有一手!
有共鳴!

離婚原因:

第十一位 [有第三者出現, 佢比你/妳 有錢後生溫柔]

第十二位 [家庭暴力,...呀!..嗚!]

第十三位 [大陸口音:我攞到居港權啦, 死開啦老嘢!]

匿名 說...

陳先生,

你所講既10-2, 我有部份是同意亦有些冇意見, 但我所見大部份既香港女仔, 都好愛佢既男友或老公, 願意同佢同甘共苦, 有時指出對方既缺點都係為左對方可以得到改善, 更可在這個殘酷社會中競爭, 可能表達既事候用詞和語氣太過份, 忽視左男士既尊嚴, 但佢背後既心都係愛對方, 如可體諒到呢點, 感情上既傷害就可大大減少了.

但第一位我是絕不同意. 希望老公多表達情意是女人既需要, 如同男性既性需要一樣既心理需要, 並不是出於猜疑, 此點已在心理學上的到實證, 參加一些維持婚姻課程或'男女大不同'一書都可以了解到, 男士多向女伴講下有幾愛佢, 或做些少心意都會對維持雙方關係有好大既幫助. 男士將此女士認為至關重要既心理需要理解成"日日測試、日日猜忌", 然後對女方表現得不厭其煩, 將會大大咁傷害女方既心, 然後雙方既感情就會受到破壞...

Peggy

陳大文部落 說...

Peggy :

多謝你到訪及觀看文章,但我強調或再多餘地不厭其煩說,本部落並非為道德高地及世界大同而設,而我本人也沒興趣作為道德理論主持者,因為不論如何公正,總可以被人挑到十萬個理由評為不公。



要老公表達情意是正常,但要視乎程度,無謂堅信太多市面上林林種種的【愛情乜乜 100 問】、【心理解構 ABC 】、及那些【婚姻 Step by Step】的繁多理論,尤其是台灣式的鬥智肉麻愛情小品,這些看得多會令人痴線。


因為寫的人,本身也並非愛情得意,也考慮市場銷售而撰寫偉論。


【你有幾愛我】這些都是台灣式小乖乖的肉麻愛情情趣小品風格,建議不要沉迷太多。

陳大文部落 說...

卡兄:

我都話,偶然的發現了你的 blog ,你是給了我一些啟蒙的,例如《 Hong Kong Top Ten 》很是有趣。


其實,我寫的男女矛盾問題,當然我不能完全肯定自己論點是全對,因為愛情本身已不能評論有全對或全錯,是互動的。


當見到愈來愈多年青夫婦,也不是貧賤夫妻,也不是老夫少妻大陸老婆,而是良好條件的香港人夫婦,都當離婚很平常之時,是一個很大的問題。


而看他們離婚原因,外遇的不說,而沒外遇的,就是因為太多猜忌、太多狂想,加上生活緊張,夫妻不能體諒與和諧,社會又怎能和睦呢。

卡臣 說...

我的《 Hong Kong Top Ten 》
只是拋磚引玉
你的才是朱玉在前

陳大文部落 說...

卡 Sir :

梗係唔係啦,寫文章創作,好難話邊個高邊個底,唔同人唔同思維風格,文筆都不盡相同,好難互相比較的。


我真係從你的部落,得到一些啟蒙,例如你還有【三毫子小說】,還有其他你自己風格的幽默;而我也有自己方式的幽默、或自己串咀、黑色笑話等等,但我從你的文章,啟蒙的是:


咦?原來有人講呢類話題喎,又講得幾過癮喎,原來又有呢種表達方式既。


其他如:追渣沽、Hana,都對我有啟蒙作用,例如人性情感 ( hana )、女性角度、不窮的人看事物;及追渣沽的【自我表白講故仔】等等風格,細看他人作品,會交叉啟蒙自己。


天下文章,真是每粒字都獨一無二,無可能的,只有互動啟蒙,才會不斷創發新靈感。


而袁彌明也對我有著啟蒙作用,有些文章我是看完她的網誌,再連鎖式反思來思考題材。


我個人而言,我不會看很多 blog 的,只會選很特別和很有質素的才會看。



當然其他嚴肅時事的 個別 blogger ,有些我也會看的。

卡臣 說...

文兄,
講得有道理,
但你的強處是涉獵範圍廣泛
政經文章,兩性關係,生活生態
都一一談論到.

我呢...政經啲嘢我知得好表面
好難搭嗲
我個腦都係承載唔正經嘢居多
嬉笑但唔會怒罵
嘻嘻哈哈

你都常常啟發著我

匿名 說...

陳先生,

果d冇根據既書我一本都冇睇過, 我之前既觀點係用心理學角度指出! 我亦冇要求你既部落要為道德高地及世界大同而設,亦無要求你作為道德理論主持者. 我不過是提出少許跟你不同既意見, 絕沒有質疑批評你既意思.

我由上年中開始無意中看到你既blog, 見到你所寫既批評尖刻但準確, 並有充分既理據, 非常欣賞. 並一直期待你寫到更好既文章. 亦期待你既blog可以讓人發表各種意見, 可以互相討論了解, 令到你所提出既論點有更多發人深省既地方.

Peggy



Peggy

匿名 說...

我係女人, 但係絕對非常同意! 佩服!