近期網誌簡介


2008年5月27日星期二

Foxy 驚 魂

請問你、你、你,還有妳,有否在電腦上安裝 Foxy 軟件?

請問你知不知道, Foxy 其實是什麼用途?

請問你是否認為 Foxy 只是另一種 Search Engine 或 Browser ?

請問你知不知道,要如何用 Foxy ?

請問你知不知道【大怪獸】是什麼?

請問你認為【木馬】是否和 Foxy 有直接關系?

請問你知不知道,其實 Foxy 是如何好用,好用之處是什麼?


請問你自己是如何使用 Foxy ?

請問你知不知道、或是否明白何謂【 File Sharing】、【Drive Sharing】?

請問你有否用過【 BT】? 【BT】和 Foxy 有什麼分別?

請問你是用正版 Windows 還是老翻? 知不知道分別是什麼 ( 除了價錢平與貴之外 ) ?

請問你除了 Foxy 之外,知不知道什麼是【 backdoor】?

請問你知不知道 Firewall 是應該怎樣使用?

請問你知不知道現在多了人買 Notebook ,除了價錢平,真正原因是什麼?



如果以上問題,有近一半你明白是知道問乜,你可以很快上手。

如果以上問題,有近一半不止明白,並會答對,恭喜你,你用電腦用得不俗。

如果以上問題,你看完會陰陰咀笑,不止答對,並認為多餘;多謝,請繼續快樂輕鬆地使用 Foxy 。

但如果對以上問題,超過一半你看後是一舊雲,而又知道自己有裝上 Foxy ,祝福你,祝你好運。講完。


9 則留言:

卡臣 說...

我對以上的問題,超過一半我看後是一舊雲,但我沒有裝上 Foxy
電腦白痴一名!

陳大文部落 說...

卡兄:

你唔好覺得自己電腦白痴喎,因為真係好多【自稱用電腦多年,我識架!】既人,都對這些問題一舊雲,以為【開著部機 = 識電腦】。

肥蘇 說...

Foxy 对我来说是一个“通柜”software, always backdoor u.....no gd...

eric 說...

哈哈哈,clovis,你形容得好搞笑。
呢D咁既野唔係太識真係唔好搞咁多。
如果唔係搞到好似冠A咁傻更更就大濟啦。

eric 說...

不過我真係冇乜識人用foxy,好似淨係係香港先至有人用。

陳大文部落 說...

eric :

梗係啦,如果外國,唔少人已經明白 Foxy
唔可以隨便用,會開晒自己 Drive 出去。


係香港啲友仔唔知咋!!!

雪山飛狐 說...

If it wasn't for this news, I wouldn't even heard of FOXY.....

and I spend 12 hours a day in front of my computer..... *sweating*

** 飛雪素素 ** 說...

醬爆!醬爆!醬爆爆爆爆爆爆爆爆.....

完全冇用過Foxy。

匿名 說...

大文兄:

等我講句廢話:

如果唔識又唔問,或者問完都唔識但扮識?

就死不足惜:P

Daniel.