近期網誌簡介


2010年1月16日星期六

萬眾歡騰狂喜開心到標尿齊慶賀鳩鐵承保皇派鐵票通過

★高鐵撥款保皇硬上馬通過,示威人士即時闖關衝立法會現場片段2010.01.16★



示 威 者 兵 分 多 路 衝 擊 立 會 2010/01/16 20:21

立 法 會 財 委 會 經 過 四 次 會 議 審 議 , 終 於 表 決 , 通 過 高 鐵 香 港 段 六 百 六 十 九 億 元 撥 款 。 而 在 立 法 會 通 過 撥 款 的 時 候 , 一 直 在 立 法 會 外 的 示 威 者 , 兵 分 多 路 發 動 衝 擊 。
一 批 反 高 鐵 示 威 者 嘗 試 由 遮 打 花 園 , 衝 入 立 法 會 停 車 場 。 有 數 名 青 年 想 抬 起 鐵 馬 , 被 警 員 阻 止 , 雙 方 推 撞 數 分 鐘 。 他 們 衝 突 的 位 置 , 原 本 支 持 高 鐵 團 體 示 威 的 地 方 , 但 團 體 代 表 早 已 經 離 開 。

而 在 立 法 會 外 面 的 皇 后 像 廣 場 外 , 近 千 名 反 高 鐵 人 士 知 道 財 委 會 即 將 要 表 決 , 情 緒 高 漲 , 與 警 方 衝 突 , 大 會 呼 籲 他 們 包 圍 立 法 會 。 其 中 數 名 示 威 者 , 嘗 試 突 破 警 方 防 線 , 又 站 上 鐵 馬 , 想 衝 入 立 法 會 , 其 他 示 威 者 就 推 倒 鐵 馬 。 警 方 築 起 人 牆 阻 止 他 們 , 立 法 會 落 下 大 閘 , 防 止 他 們 衝 入 。

警 方 在 七 時 四 十 五 分 , 在 昃 臣 道 清 場 , 將 坐 在 遮 打 道 馬 路 中 心 的 示 威 者 逐 人 抬 走 。 有 四 名 警 員 逐 一 將 示 威 者 抬 往 近 立 法 會 大 樓 位 置 。

衝 突 期 間 , 立 法 會 鄰 近 交 通 受 影 響 。 運 輸 署 呼 籲 駕 車 人 士 不 要 駕 車 前 往 中 環 。 示 威 人 士 佔 用 德 輔 道 中 的 馬 路 , 車 輛 不 能 夠 行 駛 , 有 巴 士 及 私 家 車 停 在 電 車 路 , 有 人 想 不 能 上 車 , 車 輛 要 在 警 員 指 示 下 , 才 可 以 倒 後 , 於 雪 廠 街 掉 頭 離 開 , 而 部 份 港 鐵 站 亦 拉 閘 , 不 讓 人 進 入 。

====================

警 用 胡 椒 噴 霧 攔 截 示 威 者 2010/01/16 20:19

立 法 會 財 委 會 經 過 四 次 會 議 審 議 , 終 於 表 決 , 通 過 高 鐵 香 港 段 六 百 六 十 九 億 元 撥 款 。
而 在 立 法 會 通 過 撥 款 的 時 候 , 一 直 在 立 法 會 外 的 示 威 者 , 兵 分 多 路 發 動 衝 擊 , 在 遮 打 道 香 港 會 外 面 , 警 方 多 次 施 放 胡 椒 噴 霧 。

====================

PWSC(2009-10)68
廣深港高速鐵路香港段-鐵路建造工程

http://www.legco.gov.hk/yr09-10/chinese/fc/fc/results/1001151.pdf
批准
(點名表決 -
贊成 - 31
反對 - 21
棄權 - 0)


PWSC(2009-10)69
廣深港高速鐵路香港段-非鐵路建造工程

http://www.legco.gov.hk/yr09-10/chinese/fc/fc/results/1001152.pdf
批准
(點名表決 -
贊成 - 31
反對 - 21
棄權 - 0)


PWSC(2009-10)72
就廣深港高速鐵路香港段項目發放的特設特惠津貼

http://www.legco.gov.hk/yr09-10/chinese/fc/fc/results/1001153.pdf
批准
(點名表決 -
贊成 - 30
反對 - 0
棄權 - 1) // 梁家騮醫生棄權

7 則留言:

vvip 說...

係味應該關贊成果班議員事? 特別是 姓謝果個成日叫人問佢, 鄭汝樺 其次.

michigan_8_mile_road 說...

各位, 走到就走啦...我而家仲係美國讀書
都唔知今年暑假好唔好返來
我申請緊暑假去紐約一間大學做實習......至少呢個暑假有D 野做, 希望搞得掂

香港發生咩事 ? 我知, 不過我真係冇眼睇, 因為我D 同學全部係美國人

你覺得我應該同我D 美國同學講 "Hong Kong Government spends $8 billions US to build a damn railway" 嗎

Diamond Chan, 你話呢 ?

匿名 說...

捉港賊 !
捉港賊 !
捉港賊 !
捉港賊 !
捉港賊 !

匿名 說...

I feel hopeless to those HK government officials. They can ignore the voice outside and more importantly they can still take the moral high ground.

I still remember one day a government tells me ' poor ppl rles the HK' I just wonder why can t I fight this proposal but those officials are not stoned to death. You may say I am cruel but the truth is the most cruel thing is non-violent violence like political manipulating power

小必理痛 說...

o係香港有普選嘅日子來臨之前,已經死左,高鐵呢筆長命債,更加印證左呢種睇法。

要香港起死回生,只有得番一條路,就係流血,重演法國大革命,用流血趕呢D港賊落台,最好激起中央派軍隊入港戒備,將事件國際化,咁都仲可能有一線生機。

香港已經越黎越唔住得人,快將變成異域。可以走嘅就快D走,走唔到嘅亦要為你嘅下一代好好計劃一下唔好留低。我都已經開始準備移民大計,即使我呢世人走唔到,都希望我嘅仔女可以走到。

Quality Alchemist 說...

在facebook看到一群組:
Name: 撐起高鐵.撐起香港
Type: Organizations
Members: 23,189 members

正明事件已有兩極化的情況, 政府又沒有政治知慧去消除矛盾.

匿名 說...

大文兄,有無o個28次被否決動議o既投票名單?