近期網誌簡介


2008年5月8日星期四

C T M @@"~


《 點擊可觀看 Full Size 》

星期二檔案 06-May-2008

其實我係咪應該搵呢位亞老細,加盟陳大文部落呢又 ? 都好喎.....


下圖果位亞妹咁頂癮既,得果 13 歲,但咁識計數既,又話人地有樓、有工、有錢....仲有亞細路仲正,得果 10 歲唔夠,已經識得話【 我要好似李澤楷咁有錢!】.....咁,無嘢喇。


14 則留言:

eric 說...

是什麼節目?好似幾有趣的。

** 飛雪素素 ** 說...

D細路依家好多都好老'即',有個靚仔成日同人講話:"攞D錢去攪生意,做大佢!!"

卡臣 說...

大文兄
你露出真身啦!
點呀?呢排地產生意好嗎?
要唔要我介紹生髮水呀?

陳大文部落 說...

eric: 星期二檔案。

snowysoso @則卷千家族: 我都好奇怪亞妹點解咁識唸嘢...

卡 Sir :我真係想: 陳大文地產 + 陳大文部落 + 陳大文乜乜 ,組成:

【陳大文集團 Chan Tai Man Int Co.Ltd ( H.K )】

卡臣 說...

嘩!
banner換咗張相喎
更正面更靚
大力支持!!!

卡臣 說...

【陳大文集團 Chan Tai Man Int Co.Ltd ( H.K )】
勁呀!
陳x希都係咁搞個cl_t集團, 做年輕ceo
你更加有資格啦!

陳大文部落 說...

卡兄:

更正面? 我個爛 blog 不嬲都邪釘架喇,本來我想整個 helo kitty 大頭做封面,驚嚇親人所以都係貼女相好 d 。

** 飛雪素素 ** 說...

係,呢度妖氣沖天,勾魂噬魄,邪釘黑氣已經滿佈全blog。
好!! 等我嚟响度做場法事先...

辟邪辟妖~! 辟邪辟妖~!
妖魔鬼怪 速速現身 速速退去
斬!斬!斬~!

少施主,法事已畢,請平身。

** 飛雪素素 ** 說...

唔 hello kitty,招財貓 都好呀~
招樂貓 都好呀~!

** 飛雪素素 ** 說...

招褔~ 招樂~
招褔~ 招樂~
招褔~ 招樂~

陳大文部落 說...

真係好鬼死鍾意你...咁幽默 ^^"~

Hana 說...

>這個如斯夢幻的女子,其實已在你身邊有了,快快行動吧!Go ~

玩野丫?俾你激死啦!人哋拆緊彈格了嘛!
快啲補鍋!

** 飛雪素素 ** 說...

"玩野丫?俾你激死啦!" -hana

哈~ 陳大文 又亂講嘢比人鬧啦! =p

陳大文部落 說...

snowysoso :

我不嬲都好 enjoy 呢種另類既快感。

( 註:視乎邊位女士咋,唔係個個架!)