近期網誌簡介


2009年5月12日星期二

袁彌明眼皮交叉線植入 Episode :Erica 瞳の改造 Ver.3.0




袁彌明話要做眼皮吊線小手術,名為「眼皮交叉線植入」 ( 總之係一種美容改良手術啦下 ~),據她說,是因為真人眼睛是很圓很大,但出鏡拍照要貼眼睫毛、眼線等等,不知怎解劃了眼線,但原本的雙眼皮就會視覺上變得「偏平、下垂、不明顯」,與真人的雙眼皮圓眼睛不符,因此要做一項小手術,主要是在眼皮上的乜乜位置,植入條咩咩的線,再咁樣咁樣、然後又咁樣,再咁咁咁之類 ,就會令雙眼皮變得明顯,這種手術主要是把眼皮「扯番高少少」,屬半永久性的小手術。


她還在 Video 說會把整個手術過程記錄並作公布,我個人認為這是香港開埠以來「最有 National Geographic」和「Discovery Channel」feel 的藝人美容紀實事件,很有學術意味。

因此,本部落特別剔除以一般娛樂雜誌美容資訊的處理方式,用較為學術和新聞性的角度來製作這網誌。


她說在手術後會有「改良後」的照片公布,如果只是小手術可帶來大改善,是好事。讀者可因應個人需要,自我衡量採用這個方式改善眼型。


註:所有圖片已經由高解像處理 ( all photos can click to view H.D version )


Erica 素顏未化妝前その 原人型





Erica 原人型素顏 + Mask :顯示原眼睛的圓度,整體面型的立體度、明顯雙眼皮。



Erica 說化妝後雙眼皮變得淺薄,而劃了下眼線,令整體眼睛形狀變得像偏了長了,沒素顏時的渾圓。



她一直採用的方法,是在眼皮上貼眼皮膠紙,令化妝後的雙眼皮視覺上變回明顯,但她說長期貼膠紙會令眼皮下垂。



Erica 雙眼整體形態、雙眼皮的角度、位置、及相對眼眉的比例位置。


Erica 本身的雙眼形狀真是很圓。

11 則留言:

匿名 說...

你老哥對阿erica真係情有獨鍾wor.

ak47

Betty 說...

所以我米觉得陈大文其实中意Erica 咯!

陳大文部落 說...

痴線。

係網友而已,因為我發覺袁彌明在媒體的形象和真人似乎有很大差別,在媒體報導出來的袁彌明,是甚為「騎呢」,但看她的 Blog 和網上電台、甚至和她交談,我覺得佢正常過正常。

所以我從另一個角度去談她,就係咁簡單。

Betty 說...

话时话, 我真系唔觉得Erica 对眼上装后变左单眼皮, 或者眼形变左好多.

做明星要靓, 可以理解. 成日有班记者大close up, 连环快拍, 甚至用video cam 系甘跟. 为求响成百上千幅照片, 或者数小时长的video 找到你几张肉酸照片登出来. 所以无时无刻要保持最好状态系应该既.

但for 普通人, 条眼皮深D浅D, 讲真睇鬼到0羊, 唔系人人拎住个放大镜出街架嘛.

有时候, 睇呢D明星 video, 真系切忌唔好走火入魔.

Betty 說...

陳兄:

甘又问心吖, 如果有Erica 甘既质素的女朋友, 你又觉得点先?

陳大文部落 說...

[甘又问心吖, 如果有Erica 甘既质素的女朋友, 你又觉得点先? ]


>>> 呵,我又唔會扮高深,好老實講,Erica 從審美標準來講,佢事實上係屬於靚女。而且佢個樣果種靚法,唔同亞姐( 亞洲小姐 -- ATV )。

港姐普遍來講,係靚得嚟比較高貴果種。

而亞姐靚得嚟,係比較妖冶,有啲夜總會 feel 嘅 ( 我覺得 )。

================

我個人覺得,2005 Miss HK 由葉翠翠當選,其中一個原因,係葉翠翠夠高,因為 Miss HK 其中一個要求,係要選「高妹」,以清洗「香港女仔矮」的形象。

而袁彌明是 5 呎 3 吋,在香港標準來講,係適中,唔可以話好高,但又唔屬於矮,而 TVB 本身亦係好複雜嘅機構,袁彌明不能當選甚至入三甲,涉及好多因素。

其實葉翠翠個樣同輪廓唔係屬於靚,但葉翠翠上鏡後有種「 Asian」果種感覺,即係「鬼佬看中國人」果種樣,可能 TVB 覺得會有助於出國代表香港選美。

Betty 說...

吹完甘耐, loop 完再 loop, 解构/微观分析港姐亚姐之间的外形差异, 再宏观分析TVB政治......

最后, 都无正面回答: 甘又问心吖, 如果有Erica 甘既质素的女朋友, 你又觉得点先?

呢句话唔止问Erica 外在, 种有包括埋内在, 成个甘既portfolio, 够唔够格成为阁下女友呢?

陳大文部落 說...

[够唔够格成为阁下女友呢? ]


呢個問題 十分之一秒可以即時答到你。

係我無資格,唔係人地夠唔夠資格。


其實只係網友而已,唔係講到咁複雜,因為市面上好多人都罵佢( 而且唔知罵乜,無乜具體原因 ),而我又無罵佢,所以咪好似好特別囉。

就係咁之嘛。


況且,就正因為 blog 可以完全自主,所以我用外界媒體以外的角度去看事物,因為寫 blog 本身對我來講,無任何利益關系,所以我可以自由發表咁解。

這也是 blog 的樂趣。

Betty 說...

好啦, 放过你一马先!

匿名 說...

應該係這位小瓶子鐘陳大文至真!

ak

匿名 說...

我都幾鍾意袁小姐, 因為覺得佢幾夠 guts, 覺得佢份人好"真".

但睇完呢個訪問後, 即時對佢既印象大減.

http://www.youtube.com/watch?v=_MQo2u1tq4g&feature=related

唔知你有冇同感?