近期網誌簡介


2009年11月7日星期六

港女精神養份:金鑽璀璨繁華幸福美麗人生

以下都是一些豪宅樓盤廣告,有些時間很短,但可在很短的廣告時間內有效灌輸某些意識形態,說的當然是指物質主義。這些廣告有一共通點,就是明明是樓盤廣告,但觀眾卻不會在廣告中看到任何與有關物業的資訊,甚至不能稱為樓盤廣告,樓盤名字只在廣告最後約一秒鐘出現,一閃即過。廣告內容也很奇詭,說一大堆什麼稀世珍藏品、世上最貴重的乜乜乜、世上最罕有的什麼什麼,完全和樓盤無關,旨在向觀眾灌輸一種意識形態,就是要說明現在向大家講一些奇珍異寶,而所賣的樓盤,就是一樣的舉世奇珍。

對很多人來說,既然買不起豪宅,豪宅廣告照道理對無能力買的人應該不構成影響,但這些廣告似乎很想灌輸極端物質主義的意識形態,很多人明知自己買不起這類豪宅,但廣告會培養出追捧物質主義的至高期望,即使買不起真的豪宅,好歹也希望買到「疑似 / 扮豪宅」的「偽豪宅」,這些廣告奇詭之處,是當觀眾在電視機上個別地看單一廣告時,不會覺得有問題,並且覺得很好看,形成潛意識的洗腦,但當把這些廣告一口氣推在眼前連環地看,就會很明顯地看出是是洗腦行為了。

※注意:女士們在觀看以下廣告時,請務必順次序及完整地觀看,以便理解廣告內容;及切記必須要一個人冷靜地觀看,切勿一班女人圍在一起觀看,以免交叉感染洗腦意識。※























請參閱:

深層 Matrix 意識形態洗腦精選:港喱豪宅廣告

7 則留言:

林忌 說...

硬膠豪宅係一件事,不過我卻有另一個角度的睇法。


傳統廣告實在拍得太差啦!

去法蘭西一轉,佢地連果汁都可以做出這樣質素的浮誇廣告 XD

但嚴格來講,香港這些廣告真的不合格~

匿名 說...

抵打啦呢D廣告。

要扮中產味但又露出港燦底。

「銀湖天峰2」果個,第一句英文已經出事,「Where is your paradise?」的「your」無啦啦讀成偽中產至愛的「chur」音。

正氣的siu sir好耐之前都講過此一港燦「偽西方口音」問題,見此:

http://hk.myblog.yahoo.com/siu82english/article?mid=9938

陳大文部落 說...

林忌:

咁好老實講,話明係豪宅,又話明係廣告,當然要拍得靚,廣告用意係宣傳商品,這個我是絕對認同,所以我都說這些廣告算幾好睇,很有電影感。

但我想指出的是這些豪宅廣告,就算浮誇得來,是全無半點真實感,外國廣告再浮誇,好歹也有一點點真實,例如賣果汁,起碼真的有杯真實的果汁,好唔好飲係一件事,但衰極都叫有「實物」。

但那些豪宅廣告,大佬全部電腦 CG、有些還要連「樓 / 建築物」都無,真是很科幻.....

Kyliecat 說...

Diamond Handsome:
你話我口臭我都要講,其實一向都唔明白香港人為樓死為樓亡嘅心態,可能係小女子乃正宗陀地(原居民),懂事以嚟都係住2000呎 house(村屋)將來出嫁亦有 house 一間做嫁妝。

1. 我唔明樓唔係買,而係要借錢去買係乜嘢道理?冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽。
2.我最怕就係去 d 所謂豪宅,實Q 多多冇 privacy,樓下商場嘈到冇得 relax,居所空氣悶熱,間格唔四正,d 住戶仲成日眼超超。

反而我覺得衣家住緊藍田呢間5xx呎嘅公屋幾好,冬暖夏涼,位處半山又有維港海景,間格四正個廳夠深(32吋LCDTV唔夠睇),走廊通爽常有清風,d 阿公阿婆有道好,早起早睡嘈唔出樣,大時大節仲有應節嘢比過你。

屋呢樣嘢,四正企理、人齊、住得開心,就夠架 la,如果係孤獨精住 house 日日走上走落 look 落樓梯,你哋覺得又有幾"幸福"呢?

死貓反彈 說...

簡單D講,催眠加洗腦資訊直接輸入大腦..

就算好似大家頭腦靈敏,思想清晰,不易被講廣告迷惑.

但難保身邊的愛人及家人早以「不自覺間被毒害」...

最後淪為「偽豪宅樓奴」,一生青春努力全為地產奉獻!

匿名 說...

無啦啦又英文法文意大利文,原來中文喺唔夠高級嘅。

匿名 說...

俾太多真實資料你.你就唔會用幾百萬買個豆腐潤單位啦.

我都好唔鍾意而家D新樓,要過幾關先上到樓.
去探朋友好似去探監咁,要問長問短又要登記.