近期網誌簡介


2009年11月7日星期六

深層 Matrix 意識形態洗腦精選:港喱豪宅廣告


以下是一些香港豪宅及包括「偽豪宅」廣告,這些廣告當然是為樓盤宣傳,有一共通點,就是廣告中你永遠見不到宣傳的那個樓盤實物,甚至樓盤位處香港,未來住戶是香港中國人,但你也不會在廣告中見到香港人(或中國人),物業和周圍環境都是以電腦動畫 ( CG )虛構而成,廣告配樂都是宏偉的交響樂或香港人基本上不知是什麼名堂的古典歌劇音樂,總之令樓盤但看上去很西化,就算有實物取景拍攝,都是歐洲景而非香港,全部都是虛構出來的假象,這些廣告拍得相當好,富有電影感,港喱是否每天都被這些虛幻豪宅廣告洗腦、然後又自我催眠令自己墮入 Matrix 虛幻世界?

看過《 Matrix》系列電影的讀者,會明白我所說的。















9 則留言:

婉兒 說...

好久不見,其實我一直都有讀你的文章。

我弟弟跟英國的同學說香港也有「凱旋門」的時候,他們全都嚇一跳:「凱旋門不是法國的嗎?」還有……「比華利山」?不是在美國LA嗎?

真令人費解。

plum 說...

以前見過台灣賣樓廣告,感覺好溫馨,係關於家庭的...

香港的給人感覺好暴發戶feel

Betty 說...

对呢D广告无兴趣, 也无$$$买, 返大陆买好过.

匿名 說...

這幾個偽豪宅廣告, 以堆填區的樓盤為最離譜, 但廣管局卻祇向馬鞍山的樓盤開刀, 為何如此親疏有別?

匿名 說...

吾知有冇禮頓山當年的歐洲貴族郊野狩獵ball場的廣告...

小必理痛 說...

呢D樓盤廣告,唔知點解製作上都係一式一樣,正如陳兄你嘅描述咁,真係毫無創意,呢DCopycat正正反映香港嘅教育制度,完全冇培養一個人嘅創作思維,咁點會出到令人驚喜嘅事物?

仲有就係呢D廣告帶出另一種我認為係有辱尊嚴嘅意識,等同向一班中低收入人士狠狠咁刮一大把,並向佢地宣示:「我地而家賣緊貴野,你地班低收入港喱唔使旨意買架啦!」

不過我相信港喱會對於咁樣被刮係毫無感覺。bat

匿名 說...

""等同向一班中低收入人士狠狠咁刮一大把,並向佢地宣示:「我地而家賣緊貴野,你地班低收入港喱唔使旨意買架啦!」""


咁又唔好咁得D地產商咁壞心眼,佢地邊會專登花咁多錢賣廣告去串D窮人?

我諗佢地係只想同D搵到錢既人講,買我地D樓你就會自動脫離港喱行列,唔駛撞口撞面都係窮人。

最重要既係,你既你女都好有可能變成混血兒! 係咪夠哂威先!

匿名 說...

大陸未發展時期土豪式崇洋廣告

我早上行出去見唔到D鬼妹係唔係可以去消委會投訴架?

** 飛雪素素 ** 說...

lol~ "帶佢地去邊度玩好呢?
行吓週圍d建築地盆, 睇吓旁邊荒廢堆填區個會噴氣煙囪 , 數吓每個小時有幾多班垃圾車經過... "