近期網誌簡介


2008年4月3日星期四

揹 袋 語 錄 2 0 0 8

近日,香港地最新潮流,是全城熱賣一種超巨大型揹袋,其大的程度,以一般香港女性身型來說,袋的體積幾乎佔身體達四份一,很巨型。寫這篇文章的時候是 2008 年 4 月一 日,不知以後還有什麼隨身帶的物品會以大取勝? 今時今日,手提電話已從以往愈細愈人人愛,轉為現在越巨型越多功能便愈值錢。新款手提電話功能超卓、3 G 、高解象鏡頭、自拍短片、各種彷電腦功能、還差點欠了防色狼的高壓電擊、或國防專用導彈發射裝置,正如隨身揹袋,原意是便攜日常小物件,但現在已變成出街有如返鄉下一樣,只欠了隨身被舖,隨時遠行。


揹袋係:


1. 唔知點解,隨身物由少量為主變為而家愈多愈好既。

2. 唔知點解,身邊有個袋,好似男人有春袋一樣重要既。

3. 又唔知點解,女人揹個大袋,緊要過自己有無走光既。

4. 好明顯,揹袋至目前為止,仍然係身份象徵之一。

5. 又好明顯,揹個袋出街,係心理上得到安全感重要原素之一。

6. 更加明顯,今時今日無個袋傍身,緊要過無帶錢咁既。

7. 非常明顯,一卡傍身已經過時,要一袋傍身至世界通行既。

8. 好奇怪,揹個大袋入舖頭,無乜人以為你想偷嘢既 。

9. 又好奇怪,無個袋揹住入舖頭,反而店員會認為你心懷不軌既。

10. 開始懷疑,揹咁大個袋,個袋會唔會拗出蟲蟲自己都唔知呢?

11. 開始懷疑,其實有無咁多嘢真係要帶出街既。

12. 女仔個袋,連 500 ML 蒸餾水都有,係咪要嚟幫男友 ( 救火 ) ?

13. 女仔個袋有幾十種護膚品乜乜物物,隨時可以當擺街邊檔套現既。

14. 有 d 男仔好鍾意幫女仔拎手袋,而家愈來愈辛苦喇。

15. 某程度上,女仔袋咁大,都可以當係保護自己個胸既盾牌。

16. 又某程度上,遲 d 可能要紅白藍返鄉下袋至出得街既。

17. 如果無錢買個 L.V 做招牌,買個巨袋頂住先啦。

18. 如果已經有個 L.V,可能都要整多個大袋,用嚟袋住個 L.V。

19. 以前 d 人戴金撈表示晒碼頭,而家係靠個大袋既。

20. 可能有朝一日,黑社會晒冷會變成晒袋既。

21. 又可能會有一日,以貌取人會變成以袋取人既。

22. 袋愈大愈好,正如第三世界地區人人要有 L.V 同樣道理。

23. 咁大個袋,分分鍾連個 BB 都可以袋埋,好方便既。

24. 無謂笑大陸厘返鄉下,因為香港人可能更似港燦出城。

25. 唔好奇怪,咁大個袋出街,一樣照問人要膠袋既。

26. 好彩香港唔可以買真槍,否則咁大個袋起碼袋十幾枝槍既。

27. 某程度上,揹個大袋都算係另類個人空間嚟既。

28. 又好大程度上,個大袋已經係自己另類地盤嚟既。

29. 可能有朝一日,唔係揹袋,而係人人要用手拉唊至合格既。

30. 更有可能,有朝一日出街同搬屋無乜分別既。

31. 直頭有可能,情侶有兩個大袋,方便遮住嚟…攪嘢既。

32. 揹個袋愈大,唔代表你口袋有錢既。



陳大文 作品



3 則留言:

卡臣 說...

勁好觀察力!
有時去食肆, 無橩俾你放袋
又唔想放袋喺地下
咪成晚放喺大骴上.
咁大個袋咪話唔辛苦!

匿名 說...

上月我都有篇寫袋 ... 寫得差,唔好笑我!


《名牌袋與死cheap精》

入廠嗰幾日好無聊買咗好多八卦雜誌 ... wah ... d 名牌袋 嘅 ad 真係好勁!嗰本方向Sunday 仲好笑 ... 有個 topic 叫 《街頭OL手袋大搜查》,相中 d OL 人人手執一個萬萬聲嘅名牌袋,但係 d 衣着打扮就係旺中 feel、全身衫褲裙鞋加埋不過一千蚊嗰款!勁假!不過呢個都係平時出街見到嘅 norm ...

我自己呢 ... 死cheap精 ... 冇買過亦冇好 serious 咁諗過買 d 萬萬聲嘅 IT bag (可能係我窮 la) ... 其實係我計過,一個 OL 由 25 歲買 IT bag、名牌嘢買到 35歲,一季洗兩萬五、一年十萬 ... 十年會冇咗一個 "豪宅" 單位!條數好易計:一年十萬拎去投資回報約 12% to 19%,to the power of 十年,閒閒哋二百幾萬 ... ha ha 女人到咗35歲人老珠黃冇人要,抽住嗰四、五十個 IT bags有咩用呢?最慘香港女性係全球最長壽嘅人, average 85歲!咁仲有嗰五十年點呀?自己開間 "米奇站" trade 袋呀?

名牌袋就係捉住 d 女人嘅虛榮心,有個 monogram 袋 fing 吓自我感覺十分良好,人哋又知道你有米,係 law!都冇見過有人拎 d 屋契、地契同股票出街 fing ,fing 咗都冇人知 la,d 字咁細!嗱,有朝一日我買咗十手 LVMH (現時約 66 euro 一股),我一定會拎住 d 股票出街大 fing 特 fing!睇住嚟 la!(希望佢張股票有熨金 monogram)

Victoria 話如果今個 project 成咗就去買一個 LV monogram jokes 系列嘅袋 ... 聽住先 ...佢先唔會!買手股票佢就會!

LVMH: http://www.lvmh.com/

LVMH 嘅業務有 d 乜?淨係 fashion & leather goods 已經有: Louis Vuitton、Loewe、CELINE、Berluti、KENZO、Givenchy、Marc Jacobs、Fendi、StefanoBi、Emilio Pucci、Thomas Pink、Donna Karan ... competitors 有 Pinault-Printemps-Redoute (Gucci) http://www.ppr.com/ (86 euro per share) 同埋 Richemont (Cartier) http://www.richemont.com/ (58 CHF per share)

渣估 說...

袋係女士們身體、身份既延續, 幸福指數既外露, 真係好重要!