近期網誌簡介


2009年10月12日星期一

港喱偶像自由黨:最低工資時薪$32即炒17萬人!

近半中小企贊成設最低工資

(明報)2009年10月11日 星期日 21:45

自由黨指,調查顯示,45%的受訪中小企贊成立法保障最低工資,而該黨支持最低時薪不高於24元。

調查由自由黨委托港大民意研究計劃進行,成功訪問了500多家僱員不多於100人的中小企。

當中有近45%中小企,贊成立法制定最低工資,多於反對的35%。

至於最低工資水平方面,調查指,如果最低工資時薪定在24元,被訪的中小企合共會裁員39人。由此推算,全港中小企會有3.6萬名低技術僱員被裁。

此外,如果應工會要求,把最低工資時薪定在32元,由調查推算的裁員人數,更會增至17萬。

自由黨認為,當局目前未具體提出最低工資水平,如果最低工資時薪不高於24元,該黨就會支持。

9 則留言:

匿名 說...

all hk workers should not vote for blood sucking party!
2x dollars per hours is just too low.

kks 說...

最低工資的目的其實係要低收入工作既人面對現實:你現時既工資既工作根本就經濟上唔價得做->比失業的成本更高

另一方面. 就係要果d僱主明白. 咁cheap既人工請個人. 不如研究一下自動化..

Frostig 說...

都癡線Ge!!!   

24元一小時的最低工資,除了幫了麥記員工之外,還有X用?  

咁鍾意炒人,炒曬佢自己做囉,笨?!  

好像 kks 話齋,研究自動化好過啦!  
嚇得就嚇?!  
 

小必理痛 說...

乜自由黨又想學葉劉當年咁拿數字去靠嚇?佢個D數據係憑乜野去計出$32時薪會有17萬人冇得撈?

即使一立法嘅短時間內會有17萬人失業,但勞動人口並唔係單純用金錢成本去衡量,佢地可以為保成本去Cut人,但當情況係唔夠人用,唔通佢地唔再請人?定係想諗住請外勞黎壓價做後著?

陳大文部落 說...

2009年10月12日 星期一 上午9:34 kks:

你提到:[你現時既工資既工作根本就經濟上唔價得做]...

>>> 經濟因素當然係有關系,但現在的情況是很多企業尤其外判商,就算 2007 年下半年至 2008 香港經濟明顯轉好時,也是瘋狂剝削基層勞工,咁不如我又問番你:

咁既然賺幾多錢、經濟點好都一樣剝削,是否已足夠反映,最低工資是唯一保障基層勞工可行而且必須的有效方案?

企業會否考慮自動化問題,有些工種是會的,例如入油站、一些簡單的零售( eg :停車場入飛員等等 ),但這類工種涉及的人力資源其實不多,企業和自由黨只是靠嚇,說會炒幾多幾多萬人,例如最被剝削的保安員和清潔工、及常聽見的引例「麥當奴例子」,我就真係唔信可以:

1. 搵 N 咁多部價值幾十萬美元的「人工智能」的機械人去代替一個幾仟蚊月薪的清潔工??

2. 又或者買 N 咁多個「人工智能 + 超級電腦」機械人去代替小小的保安員??

你係咪覺得我講出來好似好好笑,無錯係真係得啖笑,好簡單已經可以篤爆財團的詭辯。

陳大文部落 說...

2009年10月12日 星期一 上午11:19 小必理痛:

連我崇拜嘅民建聯 ( @@"V~~ )都唔 buy 嘅自由黨,不嬲都喜歡嚇鳩人,又令我想起「香港唯一良心愛國商人」、我嘅「精神領袖李嘉誠」也講過:


李卓仁曾多次批評勞工權利被壓,李生話:「呀...咁呢...唔..咁呢我會考慮減少喺香港嘅投資嘅囉...呀...」

匿名 說...

rate of the eldery working at 茶記外賣 is below $20. ($14?? in one tvb news prog)

setting minimum wage at $24, these old people may lose their jobs.

there is need for exemption of minimum wage for some jobs and some groups (elderly, etc.).

陳大文部落 說...

2009年10月12日 星期一 下午4:44 匿名:

其實不如唔好話最唔最低工資,亦唔好拗 $24? $26? $30? $32 ,直頭只話「盡低」吧。

點解你又唔再諗下,點解咁多幾吖歲人就嚟行都行唔到兼聞到棺材香嘅老嘢,仲要去捱份送外賣呢?政府係咪應該檢討下認真關注老人福利?

講都講到口臭啦,乜唔係成日話要「和諧社會」、「繁榮共融」㗎咩...?仲要班老嘢去死捱爛捱?

喂,香港係「國際金融都會」嘛,作為「超英趕美紐倫港」,點解會有咁多老嘢呀、智障傻仔傻妹呀要去捱到死呢又?

匿名 說...

in one tvb news prog, some of the elderly have assets like properties they are living. they have some savings too. thus they are not qualified for subsidies and continue to work at low hourly rate.

there is no simple solution. minimum wage helps some people (those working at big corp like shk) while creating trouble for other people (those very small companies will shut down).