近期網誌簡介


2009年10月16日星期五

群賊創新天‧窮人墮深淵‧六大陷家產業香港無窮撚







3 則留言:

小必理痛 說...

陳兄,麻煩改一下死神海報,你寫左「窮人『隨』深淵」

另外照我嘅少少考究,「陷家」理論上正寫應該為「閤家」,因為發音時,前仄後平聲調嘅字眼會習慣性咁將仄聲讀成平聲。

另,「吊詭」一字正寫應為「弔詭」

抱歉在下拋少少書包,當然以你老哥意願為先,有錯的話請指正並見諒!感謝!

陳大文部落 說...

2009年10月16日 星期五 上午9:48 小必理痛:

係喎,由於時間太緊迫,加上膠事一浪接一浪嘅關系,打錯左咁大隻字都發雞盲睇唔到,我會改番佢,唔該晒。

「弔詭」,因為我唔知點解成日出唔到呢個「弔」字,但現在已嘗試修正,會用番「弔」字。

匿名 說...

特首d logic係一時一樣,「因事制宜」。

對於六大產業,明顯係而家經濟低迷既景況下係幫助唔到小市民。佢就會話呢個係長遠方案,一定對香港既未來發展有大幫助。

但去到政制,佢又會話,先解決短期既2012方案,一步去長期既17、20普選路線圖就係捨易取難。

上述說明特首既是神,亦是鬼。定明路線圖,減少社會分化,難道對香港社會氣氛無大幫助?所以話特首請不要當我們是on9,連解釋都咁hea,咁行,你點做呢份工ga?