近期網誌簡介


2009年10月2日星期五

終極幻想系列:㊣強國機械女兵大集合㊣

( 所有圖片可點擊觀看清晰大圖 )

















9 則留言:

plum 說...

有冇人覺得...

好恐怖...啊...

點解佢地可以咁整齊?

匿名 說...

天安門城樓上閱兵的領導人清一色是麻甩佬, 他們目不轉睛地看著機械女兵在城樓下操過, 眼前一亮, 個個喜上眉梢. 這一幕, 讓舉世目睹: 女性在中國的地位依舊低男姓一大橛.

匿名 說...

樓上...
講野好色情...

匿名 說...

自己係先麻甩佬...

匿名 說...

平心靜氣地講,其實大陸這次是趁著自己 60 週年向世界宣示一次自己的兵力。整齊得恐怖既方陣,就算只係睇一都足夠令到鬼佬驚艷一番。

唔知點解,見到呢 D 方陣逐一排隊在街上巡遊時,感覺好似細路仔攞晒 D 玩具出黎攤開晒比自己睇咁囉。

呢 D 整齊過 CG 既步操我就唔識欣賞啦。講真步操太多人反而唔好睇。

匿名 說...

步操的話,我鍾意睇銀樂隊個類.一路操一路變陣,一路演奏.

HKExpatriate 說...

在美國時間上星球五早上﹐有線電視霍士新聞台(Fox News)的早上新聞節目內報導中共國慶閱兵時﹐以“星球大戰-帝國反擊戰”的主題音樂陪襯電視畫面的解放軍方陣式鵝步軍操。簡直一絕﹗

小必理痛 說...

我覺得係整齊得有D過份,從圖片觀看,簡直就係一幅幅立體畫....睇下圖裡面藏左D乜野先..

匿名 說...

又是用小香港睇世界的思想睇事物…走俄式正步根泍沒什麼好奇怪