近期網誌簡介


2010年2月28日星期日

細路驚執輸,阿媽懶理:四歲童衝馬路輾爆頭慘死

本部落前言:我諗如果用「苦口婆心」態度去「好言相勸」自認醒字派的香港人尤其港式家長要小心過馬路,相信除了被人嘲笑「戇撚鳩」或「多撚餘」之外,我睇唔出講道理對香港人來講有咩用。有些大陸來港嘅新移民母親,噢,Sorry,應該叫「新來港人士(感覺良好一些)」,大陸阿媽可能見香港大陸人佔多數,所以將大陸果套生活文化搬過來香港,就是不守規則。肇事小童死者母親不知是否大陸來港人士,就算不是,地道新時代「港喱」都唔好得去邊,新時代港喱可能平日睇得太多 TVB 低級八婆瘋癲洗腦電視劇,性格變得非常自我,完全不會理會別人,尤其過馬路,就覺得成條馬路的車都是聽命自己,話之你紅燈乜燈都好,總之「眼見好似無乜車」、「眼見架車未駛到面前」或「無咁快撞到我呱」,就會不由分說照衝去也,香港交通法例常針對司機不小心駕駛,這是應該,但「路人胡亂衝馬路」又如何?就算你是模範司機,如果紅燈你行車,但那些「挑戰命運」的死字派路人一味要衝,試問怎麼避?

講到「小朋友」,現在香港地講嘢要好撚小心,小孩子不明事理要管教,一陣又有道德幻想家跳出來大叫「請勿傷害小朋友的弱小心靈呵」,不知是現在的細路仔吃零食太多,還是看洗腦 TVB 電視劇中了毒,或是港式教育教到小孩子時刻要「拔尖」、「爭第一唔好執輸」,現在的細路仔性格普遍很急燥,也很霸道,加上很多家長又認為「咁嘅細路仔至係醒目」的歪曲想法,於是孩子很放任,父母又懶理,自己不好好看管小孩,就算不是交通意外死人,平日見孩子有錯,只會責難學校,好喇,教導又如何,最好的借口就是「唔好教壞細路」,總之孩子錯都是因為「別人教壞了你的子女」,令到學校也好,坊間輿論也好,都不敢「好言相勸」,怕得罪了港式父母,一個唔該「投鳩訴」,又話你「教壞細路」,再入罪「傷害孩子心靈」,然後推至「不尊重孩子權益 123456789」等等,所以呢,係都要等有事發生,仲要死人爆晒頭個腦好似免治肉餅慘死屍橫街頭,人們才稍為知道「呵!原來真係會出事o架喎」這樣的,不過很快又會忘記。


司機方面又點呢,我想講一個奇怪現象,就是香港司機當見有人越界行車道(即超越行人道走上行車線),及最常見的路人衝紅燈過馬路時,司機離遠見到都不會響咹,車頭響咹用意本來就是提醒路人,但香港司機不知是怕「有人投訴你響咹令人感到不安」還是覺得「我唔響咹路人都應該 feel 到啦」這樣?見有人胡亂過馬路或失驚無神紅燈衝出來,司機又不響咹,路人久而久而就覺得亂過馬路是無問題,是很正常的事,反正無人會響咹警告自己,意外就是這樣醞釀出來的。

( 藍色字為本部落簡短回應 )
====================


母子同行 安全島上候燈號
衝出馬路四歲童輾爆頭死
2010年02月28日 蘋果日報 報導

【本報訊】上水名都廣場外昨日發生奪命車禍。一名 4歲男童隨母親外出時,疑心急跑出馬路,遭一輛高速駛至私家車猛撞,飛彈七米外重創倒地,私家車餘勢未了衝前壓着男童頭部停下。四名路人合力把肇事汽車抬起救出男童,惜送院搶救後證實死亡。警方以危險駕駛導致他人死亡拘捕私家車司機。 記者:周志鴻、周鴻熙

命喪輪下男童韋仲安與父母及一名讀小學姊姊,一家四口 1年前才搬到在距現場 100米的掃管埔村,租住一個村屋單位。街坊指安仔活潑好動,對他死亡感到惋惜。現場消息稱,車禍發生後安仔母親看着兒子面無血色倒地激動不已,哭罵被捕 25歲姓梁男司機:「點解仲要撞佢個頭!」又質疑私家車車速太快,場面哀傷。

意外現場智昌路來回各有兩條行車線。事發昨午約 1時 40分,安仔跟 31歲姓楊母親離開掃管埔村寓所外出逛街。據知,當時安仔未有拖着母親,母子倆各有各行。其間去到紅綠燈位時,母子先過了東行兩條行車線,再在路中安全島上等候燈號過馬路。

回應:點解做阿媽唔好好拖實個仔?妳好忙呀?掛住發白白夢?覺得個仔好醒自己識睇車?仲有,乜妳唔係等綠燈至過馬路咩?點解妳同妳個仔會「要在路中安全島等燈號過馬路」?照推算,死者母親可能是貪快紅燈但見無車就過,過了一半另一行車線又很多車,過不到,於是唯有站在安全島等候,如果這個推算成立的話,為何不等待完全綠燈才過馬路,好趕時間咩?快了幾多秒?


安仔突跑出馬路,消息稱曾夢想做機師的 25歲姓梁男子,駕自訂車牌 BOEING(譯音:波音)私家車駛至煞掣不及,右車頭猛撞安仔。安仔被撞至飛彈七米外地上,可是私家車餘勢未了續向前衝,竟輾過安仔頭部。安仔母親赫見兒子飛來橫禍大叫救命,私家車司機下車查看,嚇得不知所措。

有目擊者稱,當時在場行人都大吃一驚,附近一名地盤工人行近查看,驚見安仔面向車底、右面貼地、左面則遭私家車右前輪壓着,當場爆頭重傷。目擊者形容,「個男仔(指安仔)仲有呼吸,個口唇白晒啦,好似冇乜知覺!」該名地盤工人聯同三名熱心路人上前,合力抬起私家車車頭向後移一米放下車身,讓安仔免被車身緊壓。此時,安仔母親看到兒子倒卧血泊激動不已,一度欲撲前摟抱兒子,旁人立刻喝止,以免移動安仔令傷勢加劇。其間,安仔母親痛罵私家車司機駕車太快,「你撞佢(指安仔)隻腳就好啦,點解仲要撞佢個頭啊!」稍後救護員到場替安仔急救後送院。

回應:唔係好明,那個為人母親的,見個仔成身血,愛子之情可以理解,但請先反省,為何不拖實孩子,臨場情緒失控,罵司機「撞腳好啦點解要撞佢個頭」,真是詭異,是否看得電視劇太多,覺得現實生活像演戲,有價講的麼?從說話間,足以反映這個所謂母親,自己也沒有成熟思維,孩子已經狂妄,做母親的又不好好管束,不知所謂,典型香港現象。


急症室外合十祈禱

多名男女親友獲通知趕抵醫院憂心不已,一名女親友更一度在急症室外合十祈禱,希望安仔吉人天相。可是經搶救近 1小時,至下午 2時 52分安仔終證實死亡,在場親友接獲噩耗傷心痛哭。
警方指事發現場路面並無遺下任何煞車胎痕,懷疑事發時車速甚高,事後曾向肇事姓梁私家車司機進行酒精測試,證實他無飲酒,其後以涉嫌危險駕駛致他人死亡將他拘捕帶署,至晚上准以 5,000元保釋。警方呼籲目擊市民,致電 3661 3800向警方新界北總區特別意外調查隊提供資料。


回應:我幾乎可以肯定,以香港人醒目認叻的性格,過幾天又會淡忘了。

7 則留言:

michigan_8_mile_road 說...

所以呢, 我成日講架, 過馬路果陣, 唔該用下你對眼睇下D 車, 唔好用你個 @$$ 想野

係美國過馬路都要睇車, 點解係香港又唔駛呢 ?

kks 說...

老老實實. 香港應該好多港喱唔知道過馬路係要睇車既

Celic 說...

個司機其實都好無奈.撞死人佢當然唔想喇.但係小朋友飆出黎佢又控制唔到...唉...

Betty 說...

虽然新闻系甘讲, 但由于现在的新闻唔系好信得过, 所以对整件事的看法有保留.

匿名 說...

雖然係一件悲哀既事,但個阿媽果句“撞佢隻腳就好啦,做咩撞佢個頭”我笑左。

可以既話,個司機根本就唔想撞死人啦,乜有得選擇既咩﹖

我始終都唔明點解個阿媽唔拖住個仔過馬路。你話平時行街可以唔拖,但過馬路點解唔睇實自己個仔﹖

陳大文部落 說...

瓶子:

都幾信得過嘅,通常來講,報紙嘅本地政治新聞可能有時信唔過,但突發新聞通常都幾信得過,失實比率係好少。

因為政治新聞好大程度上係偏向於傳媒取態立場,但突發新聞就無乜關乎立場。

而且據資料,母子要在安全島「等燈號過馬路」,有理由相信係貪快過左一半,但另一行車線多車,唯有站在安全島等候,而阿媽又無拖實個仔,阿仔又搶第一走出馬路。

阿仔當然唔會守交通規則啦,一來四歲唔識,二來見阿媽都係「喂無乜車話之你咩燈,過左先啦」,結果釀成悲劇。

司機方面,又真係好老實講,如果係紅燈行車,咁人地真係行緊車喎,無預料會突然有人會標出馬路.....

匿名 說...

香港司機最鍾意咩時候響安呢?塞車嗰時囉