近期網誌簡介


2009年4月14日星期二

㊣《星期日檔案》Peter 仔型男改造Episode I

Peter 原型



改良型成品 Epsoide






Peter 簡介

年齡 : 24

職業 : 電腦業

嗜好 : 兵兵波,War Game,高達模型

目標 : 想更多電車男得改造!

4月13日 改造課程第一堂

我們的髮型顧問 Louis已經幫電車男Peter已完成第一堂改造課程. 想睇Peter改造後新髮型, 請密切留意我們電車男改造計劃。

***********************************************

電車男 Peter 的愛情經歷:

4月13日, Peter同我分享左佢嘅愛情經歷, 聽完之後, 我終於明白點解Peter會選擇做電車男。

大約3年前, 係Peter第一次, 亦係最後一次喜歡港女。 當時Peter喜歡了比他年齡大一年的女上司, 據Peter形容, 這位女上司樣子甜美, 性格親切. 雖然年齡同職位上有差距, 不過Peter依然鼓起左自己最大嘅勇氣去追求她. 在追求過程中, Peter感受了港女的邪惡真面目, 例如港女的"公主病", 以及出街"全包宴"等. 而令Peter最傷心最失望係, 呢位女上司拒絕Peter追求時的一句說話 :

<<我討厭無錢嘅男人>> !!!

俾自己喜歡嘅人咁話自己, 男人最痛可能算這種. 而呢次經歷令Peter自信心受創外, 亦令佢對港女相當抗拒. 而Peter亦開始步上左電車男之路 ...

6 則留言:

Betty 說...

UM.. 我觉得要ku 牙...搞掂左D牙会靚仔好多.

Unknown 說...

又一個擺御宅族上枱的節目。
就好像電車男那本又改編成電視劇又出小說的東西一様,這只是主流社會消費御宅族的其中一種方式。
換了髮型就可以改變自己嗎?
今時今日,男人沒有錢會被看不起,沒有才能會被看不起,然後,不修變幅也會被看不起。
但是,有錢就會使一個49分的男人變成滿分?或者被主流社會改造一下,就會琴棋書畫様様精通?
把髮型換成一個飛仔一般,女性就會飛撲而來?
改變自己是好事,但這種馬騮戲一般的東西可以帶來甚麼改變?

** 飛雪素素 ** 說...

我討厭無錢嘅男人<----?!! 咁都up得出﹖
I never dated anyone who would give me 全包宴 wor hahaha

匿名 說...

我觉得要ku 牙...搞掂左D牙会靚仔好多.X2

匿名 說...

電車男是一個心態,不是形態,所以就算佢有林峰咁既頭,但是不從心態上作出改變去看世界,永遠都是一名電車男。
不過可能一改形象可以暫時增加一點自信,都未嘗不是一件好事。

查比斑特頓 說...

我鐘意 '原形'多D 始終是做回自己, 張相很有王傑feel.

我最怕有人在身邊指指點點, 自己喜愛什麼, 自最清楚. 如要教的, 要他找回自我, 提升自己的潛能...