近期網誌簡介


2009年6月17日星期三

正生書院遷校風波【二】:被忽略的極關鍵片段


注意: 請順次序並且必須完整地觀看,再重複提醒,必須要順次序,這點非常重要,並且要完整地觀看。還要細心聆聽居民的發言,請先不要用預先的心理印象去看這些影片,就當你自己是局外人,去看看這些片段反映的故事。


反對正生書院遷入梅窩南約中學居民大會

1.



2.


3.



另一組極重要片段,請留意梅窩小孩子的舉動及帶領他們的大人們。




以下片段,細心聆聽 貝澳小學校長的發言




梅窩小學校長發言 ( 講述梅窩離奇殺校問題、居民子女出區返學經濟問題、政府政策矛盾問題 )




陳敏儀戲劇性發言




我們看看電視新聞報導:

Cable TV :留意電視台主播的 script 、Soundbite 及鏡頭選取





ATV 新聞報導:




注意:留意曾蔭權的演說,必須留心他的言詞取態,及電視台的 Presentation




TVB :

15 則留言:

** 飛雪素素 ** 說...

基督教正生書院: 因衞詩之名- 陳兆焯

http://miriamwt.pixnet.net/blog/post/23672403

陳大文部落 說...

其實關衛詩咩事丫,唔關事嘅。

正生校長陳兆焯係一個好有心嘅人,但佢呢個 Gag 唔係好得。

** 飛雪素素 ** 說...

haha he is cute la =)

匿名 說...

唔明版主有何神奇發現。

不過,劉皇發出聲既話,

正生要遷入梅窩肯定不可能

地方勢力圍喂畏,

無辦法,勉強無幸福,

正生可能要另覓地方。

這是一個鬧劇。

匿名 說...

呀…當我第一次知道要恕吊班梅窩居民的時候,其實我是拒絕的!因為我覺得…呀…你不能叫我吊就馬上吊,第一,我要試一下,我又不想說…你恕吊完以後加了很多特技,那梅窩居民副瘋狗相啊…很囂!很柒!很膠!結果觀眾出來一定罵我,根本沒有這種五行欠吊的梅窩居民!這證明上面那個是假的…我說先要給我試一下。後來我經過也知道他們是真正五行欠吊的,而且其心中是有那種歧視成分的。那…吊了這個月…這個月下來之後呢…起碼我吊得很舒服。現在呢…每天還在吊!每天還在吊呢…我還給了我的好朋友上!來!來!來!大家試試看!那我跟梅窩居民講︰「上的時候就上!上完之後,這個錄影就是我們的戰況,就不要加,再加特技上去,加到沒有…就是這樣子!我要給觀眾看到,我上完街之後是這樣子,你們上完街之後,也是這樣子!

陳大文部落 說...

2009年06月17日 星期三 下午5:01 匿名:

完整地睇晒正生書院與梅窩居民的瓜葛,其實並非什麼「神奇發現」,根本一啲都唔神奇,我會用文章解說一些疑團。

Moris Tsang 說...
此留言已被作者移除。
Moris Tsang 說...

只知道,如果係外國人,佢係用「擔心」有正生書院之後,會唔會令犯罪上升,「國際學校」有建立的需求

如果係「香港人」,佢係用「肯定」有間咁既野係到係整衰梅窩,整到好似正生係吸毒中心,d人入去..最令我可惜係,有好多人都拍手掌...又話應該起係大帽山..

有一個先生講得有道理,你可以考慮石壁既監獄宿舍起(當然可唔可能係另一回事),我係同意一間戒毒學校係遠離多人既地方,目的係為左學生唔好受出面既引誘,但我相信正生選址前有考慮到依個問題而決定用梅窩

而經常係電影機聽到既意見,話個區冇中學,點都應該起間中學先,佢到底有冇諗過點解間中學被殺?1.band3,2.家長自然唔揀,我諗除非間學校係拔萃啦(當然我誇張左band1英中),否則家長都係會送d子女搭4個鐘出去中環,其實佢地有冇諗過佢入到梅窩咁遠既地方住,就預左會出番出去讀?..或者作為局外人,如果有數據證明有800幾人需要一間中學,咁可以作別論,但從個人主觀黎睇,真係睇唔到有咁多適齡學童

我諗,唯一正生「做錯」既係無promotion建立左十幾年都冇做到...當然奇就奇在點解成個梅窩真係冇人上網睇電視?起碼我都知佢係用福音戒毒,而且仲會俾學生讀下書,而學生係唔會隨便出到黎...同埋佢地係唔係真係要帶班學生出黎「受罪」...或者佢地想帶班學生出黎俾大家睇到成果都唔定

提外話:劉皇發作為行政會議成員
曾代表又支持既時候
佢可以話唔支持?

匿名 說...

我覺得成件事最耐人尋味是誰動員傳媒搬弄是非了? 作為故事的一個高潮, 馬時亨那陣男兒淚原是可觀, 今則見其可笑.

匿名 說...

我覺得反對ge居民大部份唔清楚事實ge全部,只有貝澳小學校長講ge野叫值得參考

部份連正生書院係福音戒毒,與政府所提供ge戒毒有唔同又唔知!而且1值將茅頭指控政府未有好好教育下1代!1切的錯都係學校冇教好,教育局失敗...但佢地又唔自己教好自己的子女,叫佢地出黎做show!唔好姓賴la!

政府本是無能,我們本來就唔應該期待佢會做咩好事,只但求佢唔做壞事!

政府都係放棄la,諮詢1大倫將會得個吉,d居民咁得閒,實同你抗爭到底!搵塊新地起個新校舍,任由呢班人被邊緣化吧!

Unknown 說...

多謝你經常寫文,俾人從多角度睇同一件事。

愈睇愈無奈。怪政府、社會福利署同教育局之前,請唔好0係自己小朋友面前丟架。

P.S. 睇完好似去多次O CAMP咁。

匿名 說...

我只係覺得如果今次正生唔可以入梅窩
咁似乎佢亦唔應該0係香港入面開校了!
如果今次政府讓步...咁到搬佢第二個地方
第二個地方既居民一樣可以大大聲出黎話
政府你有無野呀?

Unknown 說...

雖然睇得出係有刻意醜化居民,利用傳媒向居民施壓,但都係頂唔順大部分人GEH表達方式同reasoning..

唉搞到兩方對立,政府就哩埋0係後面,又順便贏民望..

匿名 說...

陳敏儀....佢知唔知佢自己講乜? 口講好愛正生學生...轉頭又話梅窩需要學校? 佢知唔知梅窩學校空出黎全因佢地d居民自己揀要自己d仔女出去讀書?

匿名 說...

if 陳敏儀 was not on drugs she must be taking prozac. Scary.