近期網誌簡介


2009年9月30日星期三

策略分析:HKU$50做國慶巡遊咖哩啡兼睇劉華




( 由於時間關系,以下文字會較為口語化 )


是次「愛國..慶」活動,由中聯辦首肯,再理所當然地特區政府「支持」,這是港大「表態歸邊」的大好機會,基本上,我有理由相信,報得名參加嘅「愛國 HKU 人」,心裡有數,大會方面亦會好好記住參與者,日後「有好嘢撈」之時,就會記得起你,就算未必有嘢俾你撈,都會視你為「朋友~~~ Hi~~~」,總之搞手同有心報名嘅人,唔好話我聽係純真咁去慶祝,名單上有你嘅名,大家都知第日好關照。


睇陳乞勤就知喇,從佢讀大學開始已經暗自歸左邊,畢業後火速上位,屌你做立法局議員之前做凸首助理,月入七萬八( 有幾多人咁易搵到呢??),佢又唔係咩專業人士,都可以有咁勁嘅人工,而家就輪到 HKU ,本港最 TOP 兩間學府歸邊大行動,嘿嘿嘿嘿嘿....


呢個係一個漸進策略嚟,HKU 咁撚多學生,搞手驚到時有人乘機玩嘢 ( 一定有...),喺國慶度破壞大局就唔好喇,所以先由比大學生高一班的研究生開始,俾班o靚睇,大哥大姐都嚟歸邊,你仲唔識做?而家畢業咁難搵食,班 U 仔就會諗:「嘩屌,歸邊有著數喎,去啦~~」,漸漸地就會將保皇風氣傳遍校園,咁咪...........呵呵呵呵~~~~~

講到大學生暗地或高姿態歸邊,之前 HKU 前學生會會長陳一諤已經係一個明顯人辦啦,大家以為佢真係咁撚低能唔撚識睇六四資料咩?以為佢真係唔知中共做過嘅衰嘢咩?梗係唔係啦,呢啲咁嘅古惑仔,想用小聰明學人玩歸邊,佢想上位但用錯橋,結果仆直左,而家保皇派叻左喇,唔同你 ( 支持民主人士 )硬拼,同你玩歸邊,個撚個自願嚟,民主派識玩 V 勢力( 註 ),保皇派就同你玩自願歸邊,陰啲陰啲咁令民主聲音受壓,毒呀呢招。

今次歸邊巡遊,參加者每人有價值 50蚊嘅所謂紀念品,老實講, 50 蚊求其搵個親中商人,呢啲根本唔係錢,濕濕碎。最重要嘅係俾班醒目嘅大學才俊睇下,嗱,而家有得歸邊喇,咁好機會你仲唔嚟? 紀念品唔係成件事嘅重點,重點係大學校園開始玩歸邊。

就算果啲乜撚嘢紀念品係大學學會負擔,咁你又吹佢唔脹㗎喎,啲錢就算真係來自同學嘅會費,咁點吖?學會話事,然後參與者個撚個舉手贊成,無得拗嘅。仲有,一個唔該即刻搵個親中商人,話自願資助,你篤佢地唔入嘅。

( 註 ):V 勢力 <---請參考電影「 V 煞」。

---------------------------------------

http://chanhauman.blogspot.com/2009/09/will-go-to-uni-and-stick-up-some-copies.html

Date: Thu, 24 Sep 2009 07:35:15 +0800 [09/24/2009 07:35:15 AM HKT]
From: PGSA
Cc: mail.service@intranet.hku.hk
Subject: 國慶萬人大遊行活動徵集註冊 Call for participants to 60th National Day Parade

Dear Postgraduates,

註冊請點擊:
http://hkuems1.hku.hk/hkuems/ec_regform.aspx?guest=Y&ueid=12503

對註冊的港大研究生,我們提供免費的巴士和價值50元的精美禮品,並有機會抽到青春中華晚會門票(現任香港特別行政區政務司司長唐英年先生和知名藝人劉德華等将出席),附活動詳情。

在中央人民政府駐香港特別行政區聯絡辦公室、香港特別行政區政府的大力支
持下,由香港各界青少年慶祝建國六十周年系列活動委員會主辦、香港特別行
政區政府民政事務局聯合主辦的慶祝建國壓軸項目 - 「香港各界青少年慶祝中
華人民共和國成立六十周年萬人大巡遊及主題晚會《青春中華‧健康人
生》」,將於2009年10月3日 (星期六) 隆重舉行,詳情暫定如下:

活動一)
名稱: 「香港各界青少年慶祝中華人民共和國成立六十周年萬人大巡遊」
日期: 2009年10月3日 (星期六)
時間: 下午3時正至5時正 (報到時間由中午12時開始)
地點: 集合及起步點為西九龍中天地 (近圓方/柯士甸站)、途經廣東道、梳
士巴利道,直達香港體育館為終點,完成巡遊後可自行解散

活動二)
名稱:「香港各界青少年慶祝中華人民共和國成立六十周年主題晚會」
《青春中華‧健康人生》
日期: 2009年10月3日 (星期六)
時間: 下午5時45分至晚上7時30分 (由下午5時正開始進場)
地點: 紅磡香港體育館

上述兩項項目將由香港各界青少年一同攜手為慶祝新中國成立六十周年而舉行,並以青少年為主體的巡遊活動和表演晚會;當中更注入『健康人生』的元素,從而帶出擁有強健體魄,遠離毒品禍害的訊息,期望全港的青少年繼續為祖國、為香港的富強而努力!

Regards,
Postgraduate Student Association
The University of Hong Kong
http://www.hku.hk/pgsa

7 則留言:

匿名 說...

very good 分析 !

ABO 說...

為五斗米折腰,港大蒙羞!!
何況只是為區區$50禮品(好像係慶國哀的T-shirt,帽子之類).
至於留個名say hi...人家當班友茄哩啡啫,邊有咁多餅仔分. 陳克勤要好無恥先至上到位, 班茄哩啡拍馬都追唔上.

匿名 說...

現時香港大部份大學的研究生都是內地生(誰叫我們這群自家培訓的不是「優材」不能拿雙倍studentship),才會有這個現象--倒不是他們意圖赤化大學。

其實,本地生上了研究所,才沒有那麼好氣去上莊做研究生會的甚麼幹事,有時間都去做研究好了。只有那些以為自己離鄉別井好孤單的內地同學,才會那麼團結上莊,叫做為同鄉謀福利。這個甚麼graduate association根本是內地同學的小圈子俱樂部,我想許多研究生如我不是見了這些搞笑的電郵,也不知道有這麼一堆人代表你。當年唸研究院的時候,本人可是一毛錢會費也沒有交過啊!

所以,他們時不時就會發出這些富有中國共產黨特色的電郵,號召人捐款、或反對大學校方不增加內地生入住宿舍的比率等等。

他們這個狀況,大概都只是吸引那些本來已很「愛國」的undergrad。

hkeric 說...

Postgraduate Student Association 好似係好多同胞的。"好似"係因為小弟完全無留意佢搞乜。

D大學成日話要收外地學生,咪就係收晒同胞囉。英美學生有幾多會黎香港?國內研究生,讀完都係去外國姐。

可以唔交會費咩?

陳大文部落 說...

hkeric :

而且果班來自大陸嘅研究生,通常係好睇唔起港喱嘅,以前嘅高學歷大陸人,好鍾意崇洋,例如高學歷大陸妹就好崇拜「湊鬼」,通常有高學歷都出外國。而家有啲唔同,「強國」嘅高學歷人,嚟香港「浸過」之後,有啲可能出國,有好多都寧願返大陸,因為今時今日,有學歷嘅大陸人返祖國發展,其實仲好過去鬼佬地方,在外國就算有才華頂多做二等公民,但而家在大陸就人上人 ( 指有學歷搵到錢果班 )...

匿名 說...

我都係大學做左超過十年la.
以前無咁多內地嚟既學生.但近幾年撞口撞面都係內地生.
焗住要學普通話.
層經有個內地生同我講,我都係共產黨,如果唔係為咗升學,鬼會入黨咩?
而家佢諗住留係香港做永久居民.

匿名 說...

個啲大陸學生大多是高幹或大商家子弟。