近期網誌簡介


2009年9月21日星期一

(特級完整版) 港女貴客抓平貨持惡拍片 K.O 戇直店長事件



( 影片已 back up,放心 )








趙燕萍 Chiu Yin Ping

1983 年 4 月出生

2006 年 香港中文大學畢業 ( 曾往瑞典當短期交換生,期後經常在網上自稱遊歷歐洲、很熟悉歐洲品味等等 )

---------------------------

該『港女』於上載影片上 Youtube 後,也在一些網上討論區大談她拍片的威風事,可能她認為以女性身份,只要一拍影片便理所當然得到無數人愛慕支持,但事與願違,她在片段中的惡形惡相無理取鬧,及企圖以拍片段威嚇他人,受到網民批評,她晚上在其博客張貼道謙聲明:


網誌日期:2009-09-21 02:29

因為自己一時衝動
做了傷害人的事
也讓身邊的人擔心
真的很難過

由於資料有誤差
更讓有些人無辜受牽連
真是十分抱歉

本想彌補過錯
但原來不是想像中般簡單

這次讓我好好檢討自己
只想衷心說聲對不起

謝謝

http://hk.myblog.yahoo.com/trangeland

23 則留言:

匿名 說...

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!eEBriyaGAhbInA2BGAm8UXg7/article?mid=682

有新野睇~~~

匿名 說...

那天到那家店選購潔具
並向其中一名店員查詢(那時還不知對方是店長)
對方不但沒有介紹產品
查詢價錢的時候 甚至只是說跟標價
沒有提及所謂的公價七折

本人告知對方
曾經在旺角分店看過同一件貨品
他才說有折扣 甚至不提及實際價錢
本人遂自行用手機計算
發覺價錢跟之前的不一樣
店長說那請你去別家買

由於之前的經驗所得
未必間間店都有現貨可以即時取走
所以想先打電話到旺角了解
於是請店長把model no.寫下來
打電話到旺角店後 那邊的職員說沒有這個model
原來店長寫的model no.是錯的

那邊的職員忽然說「你等一等」
由於電話沒有on hold 所以聽得出對方收到另一個電話
然後唯唯諾諾的說「是,是,知道」

同一時間 店長在不遠處講電話
而兩邊的電話是同一時間掛線的

所以我就知道 那電話是店長打過去的
旺角店的職員回來後 態度一百八十度轉變
說的東西明顯跟其他人「夾口供」
還催促我下單 我唯有掛線

我從來沒有要求店長以較低價錢出售
只是一心打電話到旺角店查詢有否現貨
以免白走一趟
但店長好像做了不見得光的事
先給予一個錯的model no.
然後在本人打電話到旺角查詢時「截撃」

由始至終 是原則的問題
不滿的是他的處事手法 而不是價錢有異
而且之前有朋友忠告過那連鎖店不太老實

至於之後的事 相信不用再重覆

昨夜輾轉反側 反省做人處世之道
多謝大家對我的大力鞭策
讓我成為更有承擔的人
我會努力做好自己
以實際行動回饋社會

謝謝

匿名 說...

就算妳鬼鬼鼠鼠在妳自己個Blog寫咩理由都無用.

學番妳想致人於個死地,果個"Short manager" Youtube Video 做番個歉聲名吧

記得一開始影妳身份証做開場.

在妳發出第一篇所謂道歉聲名前,妳首先Del灑妳Blog過住文章同所有相片.

然後在所謂道歉聲名中想兩次誤導他人,想以 "資料有誤差" "無辜受牽連他人" 企圖

再一次隱藏身份.

妳口口聲聲彌補過錯,但妳第二篇所謂歉聲名還死口話個Manager錯.

話人"夾口供",有生意無人吾想做,好大可能妳本身太麻煩,又要平又講價

洗果果小小錢,讀過兩年書,用女人大灑心態,加D不之所謂"原則"去屈人.

話妳知,建築材料類同型號有好多,妳好大可能自己睇錯,又同個Manager又講錯,

人地先給錯model妳.還有建築材料一批批賣,賣灑個型號同價錢實有不同..

就算妳去百佳一樣,同樣貨品地區不同會有差別,海洋公園麥當勞都一樣.

妳浪費灑政府同香港納稅人保貴教育經費.

野蠻無理!

在妳有D所謂實際行動回饋社會前,請妳先在Youtube真心做歉聲名.

依個方法對妳在大眾眼中先叫明白處世之道.否定妳同過街老鼠沒分別.

記得香港係好細.

匿名 說...

這名三八真是大鄉里出城。沒有知識學養也不打緊緊;一丁點涵養也沒有才是大問題! 像一具已腐爛的發臭屍體!!!影響市容,其聲音更造成噪音污染。

首先,同一件貨品在不同的分店有不同的售價是普遍的事。 因為不同地區的供求、競爭、該店貨品的選擇而訂立出不同的商品價格。

第二,如果三八真的覺得旺角咁平, 倒不如去旺角買, 再去第二間分店取貨也可以!

大吵大鬧, 同大鬧機場的村姑大嬸無分別!

匿名 說...

依個shop manager 真係好忍得...如果比我就...咁咁咁...
根據習慣法(common law), 一間店舖所標示嘅價格並唔係代表係邀約, 亦唔係一個合約, 只係當客人以標示嘅價格向店舖提出購買貨物時先至係邀約, 就算係店舖標價$1.00, 當客人以$1.00購買, 店舖負責人仲可以選擇接唔接受客人嘅邀約, 即係簡單啲講...店舖可以選擇唔接受賣貨比依個客人...
仲話依條女係乜乜大學畢業, 又去過邊度邊度做交乜生...依啲咁簡單嘅習慣法, 我作為一個地盤佬都識啦…依條八婆真係讀屎片...

Johnson 說...

係男人睇到咁嘅片,只有一個直覺--「正臭閪!」。

匿名 說...

中大之恥! 令所有中大人蒙羞.

匿名 說...

依條 港女唔係讀屎片...人地係香港中大出產.
睇完片再睇相 發現 骨子裏原來咁嘔心!
認同樓上 真係中大之恥!

匿名 說...

依D人5死都無用!!!!!
性格問題, 無得改的!!!!

匿名 說...

嘩!呢件八婆都算係極品!!
忍得佢,食得屎!
讀咗咩Q大學咁叭閉!!
巳經橫行無理,重要影埋登出來!
又唔知係自己錯!
讀到大學一D做人道理都唔知!!
連咁簡單既野會傷害到人到都唔知,
如果知重衰!想整到人無咗份工!!
正 黑心后!!

Unknown 說...

中文大學畢業生...?

匿名 說...

佢把聲同語氣的確幾衰, 我淨睇條片都唔係好抖到氣...
店長無程程比條惡女質到散, up 野 up 到亂哂龍, 好可憐...

ps-佢同條仔響機場影張相, 條仔係唔識笑 gu, ... 好替條仔可憐 ...

匿名 說...

店長好可憐,令所有女人蒙羞,失禮人!

小風 說...

今次真係有片為證……「揸住錄影機當利箭」!
雖然網友以人肉搜尋(起底)的反擊都唔弱,嗯,其實狠勁真係不相伯仲,不過「先撩者賤」再加個「動機不良」,某港女真係令人幫唔落手……
就算路人甲/網友一名,真係有眼睇架嘛!

電視新聞日日播果d強迫推銷的搶眼鏡、假入會真呃錢的美容、瑜珈公司之類游走法律邊緣的受害者都未出動到拍片,今次阿店長只係做份內事(睇落似份內事?)竟然要比人響全朵同拍片放上網……呢位港女真係……要反省下啦!網路唔係話你想利用就利用,佢係好可怕架~網民都係人黎架~有眼睇到你做緊乜架……

希望店長冇比人炒啦……依架搵工唔易呢!orz

匿名 說...

呢條八婆讀屎片, 中大生連英文都讀唔正 " short manager " , 佢本人就 short ! 佢條仔咁都同佢一齊正一低能仔, 俾我就飛咗佢 !

匿名 說...

建議這出位女主角快購火車票往沙頭角以北地區居住,那裏的邏輯與她十分接近.

匿名 說...

睇左幾日事情的發展, 令我深深明白到網路的厲害和影響的深遠. 本人有一點睇法想發表一下, 如下.
1. 事件誰對誰錯, 幾乎有公論. 而且是差不多一面倒的支持黃店長. 本人亦不例外. 趙小姐真的是幫唔落.
2. 但是, 所謂禍不及親人. 我很不理解為什麼連趙小姐的疑似男朋友和家人都要被拿來奚落, 恥笑哦? 那些跟這件事無關的人為什麼要給上線? 要是真的要上, 不可以塗了或打格嗎? 那些隨意把別人上綱上線的網友, 你們的行為會比趙小姐好上多少?
3. 香港人一般都認為先撩者殘, 打死無怨. 所以趙小姐布受到這樣的反彈, 怕沒多少人會同情, 包括我在內. 我只是認為要開佢料亦不用趙小姐身邊的人都開吧= =
4. 睇完趙小姐的兩篇所謂道歉文, 除了第一篇還可以之外. 第二篇就明顯不是say sorry, 反而更像反駁, 把事情弄得更髒. 我真對她所說自己已經受到教訓, 會深切反醒的講法不敢苟同. 如果是有人教佢的話, 咁果個friend真的是物以類聚...
5. 照道理, 趙小姐沒理由未去過波鞋街哦? 同款不同價的情況是普遍, 不是嗎?
6. 我對她所講的原則問題完全不能理解. 如果是說因為黃店長call番旺角店改價令她不能用便宜一點的價錢買到心頭好還可以說得通. 但又唔係喎! 佢認為人地打龍通就即收線, 而佢自己都寫到旺角店沒有拒絕以$500的七折賣給她, 而只是吹她落單. 趙小姐又說是想確認旺角店有現貨就去買. 咁關黃店長打去旺角店咩事?
7. 以本人的工作經驗來說, 見到同事有可能搞錯了 (maybe是自己這一邊錯都可能喎), 提醒一下, 多問一句, 不行嗎?
8. 最後, 最有問題的是趙小姐提到老早已經有朋友忠告她此公司是黑店, 不老實. 那麼她還去來作甚? 不是白花自己的時間嗎? 還是她想當城市判官? 奇人...
拓跋圭留

WYJIMMY 說...

事件入面係點冇去深究, 但就合約法而言, 就算舖頭標 $10 賣粒鑽石, 只不過係邀請對方發出要約(invitation to treat), 當我地向舖頭付出 $10, 才是向對方邀約(offer), 但舖頭呢一刻仲有權唔做acceptable, 買賣便拉倒...

唔好講話有冇讀過法律, 以上只係一個資歷架構第三級(文憑級)既商科其一個通識黎, 呢位姐姐讀中文大學係咪? 唉.... 原來中大水準係如此... 而家考大學既機制係咪出左問題?

匿名 說...

咁人地 internal 溝通, 話俾旺角知佢標錯價錢有乜問題. 而家累到人無左份工, 咁辛苦先做到經理位. 慘…

yin ping 說...

一個消費者山長水遠入到元朗先知唔可以用旺角價買野覺得嬲絕對係人之常情
一個店長要起元朗店比番個旺角價俾個咁遠黎到既消費者係唔係真係咁困難先
唔通真係要個消費者出番旺角
仲有趙小姐拍e條片一定有佢既原因 所以個店長做過咩同講過咩係絕對重要
條片一開始趙小姐講個店長叫佢"過處" 如果真既話我認為係個店長有問題在先
重有真係唔明點解d人話佢死左仲開心 就算有錯 都罪不至死喇

匿名 說...

我有個疑問 想請各位深思
中文大學的畢業生英文程度差劣如此嗎!
先有碩士 陳X勤 X胸 後有趙大姑short mgr !
桃李滿天下的中大教授們能解釋!

匿名 說...

個個女仔完全係一個八婆,無理取鬧,仲要連中文同英文都講唔正,識得個咁無品既人簡直係恥辱,都唔知點解佢會畢到業。

陳大文部落 說...

2009年09月30日 星期三 下午10:40 匿名:

咁講真,今時今日要「大...學畢業」,唔係好難嗟,而且同品格無關系嘛...