近期網誌簡介


2010年5月8日星期六

永遠懷念 kama 羅凱珊

( kama 成功爭取整容豬西化 )


( kama 以前純天然個樣 )






大家放心,kama 未死嘅,我係話永遠懷念整容前嘅 kama,真係好老實講,相信唔止我,其他絕大多數幾乎全部正常智力嘅人不論男女,照常理都會覺得 kama 係相當靚女,個樣無問題,起碼包括我在內,真係唔覺得佢個樣有問題囉。

但好可惜,近期 kama成功爭取整容,雖然佢話無,但信佢一成雙目失明啦下話,好明顯整撚左啦屌你老味 ( 唔好意思忍唔住講少少粗口,真係好懷念以前嘅 kama,唔係而家呢個款 ),而家佢整左個鼻、隆左嘴唇、應該又整左塊面,可能仲包括腮骨重整等等,大致上係咁,而家個款,得罪講句,真係得罪晒,個樣成個:


豬西.........真係好豬西。


屌你成個午餐肉飽咁撚樣,個鼻就成枝光箭炮棟撚左喺度,嘴唇就成兩碌打橫「双腸」咁,佢應該打左層乜乜膠落個鼻樑,又隆左嘴唇。至於喺邊撚度整,唔駛問啦,梗係泡菜國啦仆佢個街,真係唔係好明,點解而家啲港女咁撚柒鍾意去果個泡菜國 ( 韓國 )整容呢?????????你地睇下泡菜國啲所謂明星,上鏡好似好靚,但個撚個成個膠人咁,唔化妝更加嚇撚死人,真係唔明,論科技、論技術,日本好過泡菜國九吖幾條街喇呱,人地先進嘅日本,整出嚟會變靚,而且比較自然,但泡菜國就唔撚係嘅,荒死人唔知你「大裝修」,塊面好明顯地「舊區重建」,以為隆下個鼻、係唔係都刨尖塊面或谷大塊面、剷埋個下巴就叫靚?呢啲乜撚嘢標準嚟架屌你,而家嘅 kama 真係好醜樣呀,知唔知「醜」字點寫?


我諗呢,可能 kama 自己本來都未必覺得個樣有問題,通常係果啲制作公司、三姑六婆呀,即呢,三姑六婆係指果啲幾吖歲人、樣衰、無身材、化妝化撚到成個粉人、成日幻想自己永遠青春美麗又唔識入廁所照下鏡果種八婆團,或者係果啲吹水唔抹嘴、講到自己好識美容秘技嘅「美容催銷員」,佢地係唔係都話你個樣有問題架,一定要整容架,你唔整容就一世無運行喇咁撚樣嘛。

我再講一次,kama 而家真係好撚醜樣呀,真係好醜,醜醜醜醜醜醜醜醜醜醜醜....仆街!完全係「豬西化」呀,明無?

26 則留言:

vvip 說...

真係好'撚'醜樣

匿名 說...

講真, 佢而家個樣好似阿姑~! 完全冇0左本身清純可愛的氣質!

整容係為0左靚, 整醜0左...為乜?

匿名 說...

唔好咁激動阿大文兄.

不過又真係好撚醜, 失敗之作, 好慳唔慳, 整容都慳?!

ak47

小黑大王 說...

奠。我的 kama 女神。再見。
(唔知我本珍藏 kama 無添加寫真有無得炒呢?)

Cyrano84 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

本寫真留為紀念算啦...
無架啦

Betty 說...

是否未消肿才会如此效果呢?

话时话, 其实Kama 甘靓又真系唔驶整既.

Angry Vice President 說...

衰過唔整,我諗我會話整容失敗

** 飛雪素素 ** 說...

佢好似想行AngelaBaby路線,但係唔arm佢囉…唔…不過佢嘅星途係冇我地想象中咁順利囉,可能真係心急改運而被騙了…=(

匿名 說...

我係Billy

對於kama整容及其結果, 我感到極度遺憾.....

匿名 說...

為左錢,去整容。
為咩?咪就係你地呢班認樣認波唔認人既怪物囉。
人地樣靚波正,你地就封人做女神。
人地咪就係為左你地呢班撚樣去整容,
以賣樣為生,咪就係想你地呢班老鳩細開心吓。
E+整容衰左,你地呢班老鳩細就狂插,
你地呢班老鳩就係到狂插。
屌你老味,老鳩大撚晒呀。
你唔想睇人個醜樣,咪插鳩盲自己對鳩眼,
咪鳩撚睇囉,正撚老鳩怪。

陳大文部落 說...

2010年5月9日下午3:20 匿名:

喂嘩嘩嘩屌你!

我可以拍心口講,幾乎 99.998% 男士都認為 kama 以前個樣無問題架喎係咪先,我諗係佢自己屎忽痕,或者身邊啲表姑六婆話佢要整容咋喎,而家整到咁撚樣,成個午餐肉飽咁,可能佢以為咁樣至係靚,呢個係佢嘅問題囉。

好多時都係咁,啲三姑六婆成撚日以為男人 ---> 認奶唔認人;一定要整容至索,呢啲嘢係班八婆自己幻想咋喎....

陳大文部落 說...

vvip :

何止醜,直情豬西,講完!

2010年5月9日上午1:03 + 2010年5月9日上午1:16 匿名(ak47):

好明顯失敗之作囉,我諗又係泡菜國嘅傑作喇...

小黑:

kama 已死,而家係「新 kama」,可以拜拜~~~~


瓶子:

我諗唔係未消腫,因為 kama 消失左一排,乜腫都消晒至出來見人嘛,佢而家個豬西樣,已經係「ready for public」架喇。

Angry Vice President :

絕對係整容嘅反面教材,又一鐵證!

素素@@"V :

又犧牲左一個kama ,但好遺撼,出面無千千萬萬個 kama 囉....

Billy ( 2010年5月9日下午1:59匿名):

係香港之殤.....極度悲痛...慘....烈士...

Betty 說...

>>>>兩位新舊嫩模不約而同身穿迷彩低胸上衣上陣,但Kama卻憑大而有神的眼睛,尖尖下巴,胸部離奇豐滿似由32B變34D,鼻樑亦忽然挺直而成功搶鏡

传媒讲D野好似几正面哦...

不过我就真系觉得麻麻地.

匿名 說...

佢個樣整到有D似另一個膠人周汶錡
無拉拉學人整咩7野
而家個樣真係好西

MacKelly 說...

有冇認錯人...??!

kkk 說...

KAMA整容,令我諗起林心如:兩個都係親手將自己純過蒸餾水的天使面孔徹底毀滅

匿名 說...

以前個樣靚好多!!!!!!

而家真係好豬扒~~

匿名 說...

女人個樣經常變, 有時靚啲, 有時差啲, 整容前和整容後, 邊個樣靚啲? 好難單憑一兩次嘅樣貌就下斷語. 退一步說, Kama個樣即使比以前差咗, 但佢依然係我心目中嘅一級美女, I'd love it.

Betty 說...

>>林心如系米嗰样变老左乍, 未必系整既....

其实我唔太识分, 现代的化妆术很高超, 真不知道系整容定化妆ONLY.

匿名 說...

完全唔敢相信照妖鏡張相就係而家GE KAMA....

石先生 說...

真係好恐佈

匿名 說...

很美, 很完美.

隨心寫 說...

重以為舊相至係整容後@@""
佢搞乜鬼,整到醜晒,由本來的索女變成平凡不過的MK妹,講真,現在MK隨時搵到索過佢的女了

匿名 說...

我唔係好識整容行業,但咁可唔可以告個醫生

匿名 說...

根本都唔係kama黎,你呃我唔到既!哼!