近期網誌簡介


2010年3月15日星期一

★有關本部落批評 TVB 網誌登出Youtube 頻道即時被連環投訴詳情

現在大家上 Youtube ,打上「星期 x 檔案」、「新聞透視」、及「六點半新聞報導」之類字眼,都可以看到其他網民上載的 TVB 影片。但本部落昨晚貼出「志雲奇談錄」文章後,今天中午( 2010.03.15 ),本人在 Youtube 的影片頻道被 TVB 連環投訴,據 Youtube 的投訴內容,所有投訴都是由「電視廣播有限公司 Television Broadcasts Limited ( 簡稱 TVB )」提出,指影片全部涉及侵害該公司版權。


近期上載 TVB 新聞節目【星期二檔案《中女告白》】,在 48 小時內成為全球排名第 16 熱播影片,一直都無問題,而其他網民也有上載該等節目,也沒有任何問題,但問題是本部落登出批評 TVB 的文章後,本部落 Youtube 頻道隨即被 TVB 連環投訴,即使其他重要新聞影片例如「紅碪塌樓」及「醉酒富家女司機當眾掌摑交通警」等新聞影片,只要是 TVB 的,一律被投訴,這令我感到非常奇怪。

在批評文章貼出之前,不見 TVB 投訴,我上載該集《中女告白》觀看率爆升後,在 TVB 官方網站的「星期二檔案」網頁上,也加插了主打「中女」市場的美容廣告,反映 Youtube 影片和電視台有著互動的宣傳作用。

但問題出現了,本部落發表批評 TVB 的文章,並指出香港電視業的壟斷情況和低質節目對觀眾的影響,文章一登出,Youtube 影片火速被連環投訴,是否太巧合?

其他網民上載 TVB 影片在 Youtube ,大家都可觀看,只是本部落頻道被投訴,就是這麼簡單。


請看以下詳情: ( 請 click 看大圖 )





本部落在 Youtube 被 TVB 「忽然投訴」的影片:




















請參閱:

志 雲 奇 談 錄


TVB 運用投訴手段向「陳大文部落」發炮

57 則留言:

匿名 說...

你將人地電視台D片上載,
有無問過人地先?
如果你未問過,
你極之有可能係侵權,
TVB而家儲夠料,
你真係水洗都幾難清,
你咁樣抽水,又真係......
如果真係你衰左,
衰仔,就要公開道歉,
放唔放生你,個權係人地到。
陳生,節哀呀!

匿名 說...

本人亦同意,我哋可以話佢老土,但同時要明白,TVB有權咁做,投訴係道理,相反就係人情,如果有人得罪閣下,你都會想法子報復啦。
吃一塹,長一智,執生啦。

陳大文部落 說...

我未有批評 TVB 文章,一直都無被投訴,Youtube 其他網民上載 TVB 影片都無事,但我文章貼出後,就「連環被投訴」。

匿名 說...

Billy again,

搞掂.

回匿名:
覺得TVB D野仲有觀賞價值先放上黎大家公諸同好. 如果TVB 咁唔想俾人UPLOAD佢D片上去, 咁一係唔好做免費電視啦, 因為D節目一出街, 實有人錄起佢再放上網.再唔係GE, 咪震驚D, 叫中央將網絡長城擴建到香港特區, 連YOUTUBE都上唔到囉, 仲可以點UPLOAD呀....

悲觀的人 說...

TVB都唔係第一次啦,上次許文標又係咁。

睇來blog主都係要係土豆開個account至得。

匿名 說...

唔好理其他網民點點點啦,
你自己有無做過不該做的事先?
陳生,你偷野,
其他人都偷野,
拉你唔拉人,
唔代表你無偷,
你問下自己有無偷野先?
話時話,
你知唔知咩叫非法上載、侵犯版權先?
有D野,無得抵賴,有做就有做,無做就無做。
侵犯人地版權,
同人地幾時投訴係無關係既,
即使你一口咬定導火線係你今天篇膠文,
那又如何,
始終係你錯(非法上載他人知識產權)!
今次衰手多衰口多,
如果你還不快快大徹大悟,
就真係要同你阿彌陀佛喇!

ABO 說...

刪一個,放十個.
開多幾個account,一於同佢玩大佢.

匿名 說...

Billy仔:
人地咁大個台點做野,洗你教!
人地咁大個台,唔想你地下下都
將人地嘅節目飛走晒D廣告然後上載互聯!
個個都係互聯睇,收視下跌,
廣告商唔賣廣告,電視台執笠,
失業率就提高,
到時,係唔係你去開間大公司去接收人地既員工先。
你咪諗野淨係諗自己先啦!
更何況,你想人地咁大個台用你個腦去諗野,跟你之笛去做野,你發緊燒定發緊夢呀?

匿名 說...

刪一個,放十個.
開多幾個account,一於同佢玩大佢.
=======
小朋友:
你戎左奶未呀?
好玩唔玩搵呢D野泥玩,
你玩緊你自己咋!
God bless you la!

Jane 說...

唔該網友們講野唔好咁攻擊性啦,應該對事不要對人~
--------------------
其實年終都不知有多少人大罵tvb,佢淨係捉你我就只能說你唔好彩,可能樹大招風啦~~~
--------------------
陳志雲的不幸是我的好運,因為我勁憎佢成Q日係東張西望(雖然我少睇左好多)出現~而家少左佢一個廢人,對我的眼球來說是好事~~~~~

匿名 說...

上面嘅最後一句:
"對我的眼球來說是好事~~~~~"
係你嘅事。。。。。
請問關大家咩事?????

匿名 說...

被人連環追斬 . . .

不良姐御伝 猪の鹿お蝶 ( 主演 : 池玲子 ) ( 1973 )

http://www.metacafe.com/watch/789646/sex_and_fury/

匿名 說...

匿名提到...

Billy仔:
人地咁大個台點做野,洗你教!
人地咁大個台,唔想你地下下都將人地嘅節目飛走晒D廣告然後上載互聯!
個個都係互聯睇,收視下跌,
廣告商唔賣廣告,電視台執笠,
失業率就提高,
到時,係唔係你去開間大公司去接收人地既員工先。
你咪諗野淨係諗自己先啦!
更何況,你想人地咁大個台用你個腦去諗野,跟你之笛去做野,你發緊燒定發緊夢呀?
--------------------------------
首先要多謝你ge意見

你話我教人做野, 我真係唔敢當.

不過你d論點又幾得意喎, 我諗自己就唔得. CCTVB自己一台獨大, 霸住個頻譜播埋哂d橋段重覆又重覆ge電視劇就得(佢都係諗佢自己ja wor)?

匿名 說...

Billy仔:
多謝你回應。
你的回應話:
俾個BBB你去教人做野,
你真係唔敢當,
咁樣,你就唔好理人點諗野喇!
唔好理人點做野喇!
你識得講唔敢當,就叻仔喇!
明未?

Betty 說...

希望你无事啦!

匿名 說...

你就唔好理人點諗野喇!
唔好理人點做野喇!
-------------------------------------
咁佢有佢做法, 我有我感受.
唔係講都唔俾呀嘛???

Quality Alchemist 說...

陳大文兄,
請小心他們用民事訴訟. 星斗市民應付不了的. 好漢不吃眼前虧, 把懷疑侵權的臨時收起是上策.

匿名 說...

Are you afraid ( 害怕 ) of TVB?

濟弱扶傾 義無反顧
沒有抗爭 哪有改變 . . .

1. 人一生都有許多關懷,這些關懷或大或小,但總有些事情會成為我們生命中的 核心,是我們最看重的,我們可以說, 這種關懷便是 終極的關懷。

2. 有大膽與 勇氣之處,便有失敗的可能性。而每個信仰行為中,都存在著失敗的可能性,這是無法避免的風險。

3. … … 信仰行為中, 唯一能夠確定的是至高無上的理想, 和個人投注的無限熱情,… … 但是我們對 終極關懷的肯定程度, 卻遠不及此,

因為我們無法立即感知終極關懷的內涵, … … 為了終極關懷所冒的險,是一個人 能冒的最大危險。

Mango Projects 說...
此留言已被作者移除。
Mango Projects 說...

Mr. Chan;

I cannot believe most comments pointing you are at fault are left by fucking I need my mommy Anonymous. I do not believe this is coincident. I know it is the same fuckers group who attached your Youtube site.

鍾祖康 was right about Chinese people. “很難改變中國,你不讓中國改變你,已屬幸運.”

At the end of the day, instead of support and coagulation from your readers for the hard work and efforts against TVB, these Chinese fuckers tell you to stop what you are doing and apologize. FUCK TVB. These Chinese fuckers TRUELY believe large corporation, TVB, has all the rights to file lawsuit against one person.

Large Corporation against one person.

What the fuck is going on in China. These fuckers are eating too much Chinese food. I know there are more Chinese citizens than Chinese polices. In fact, there are more Chinese citizens than government officials, so why Chinese people are SO afraid of their NON-PUBLIC voted government. I do not understand why these Chinese fuckers are so afraid of large corporations. If TVB brought this lawsuit to court, all evidences must present in front of the judge and lawyers. Since TVB is an international company, most world media publications would cover this news as “One Man v.s. TVB”.

ONE MAN vs TVB; THIS IS THE NEWS.

Mr. Chan, you keep blogging and I will keep spreading your messages. Also, you call L.S.D. for advices and lawyers services. I know they offer law advices and services for free especially for this case; One man v.s. TVB.

LSD

BIG BOY BIG KID 說...

为什么要担心?
当有关影片在YOU TUBE放时,其实是为TVB宣传......
有好处,可以博宣传时就静鸡鸡....
要对付人,就说侵犯版权!
这种态度恶劣,难服人!
TVB所代表的是独裁者的作风,令人发指和反感!

香港及全球华人应该展开BOYCOTT杯葛TVB运动....在FACEBOOK,在各地展开!

是时候让TVB知道人民的力量!
莫让霸权主义持续增长!

匿名 說...

暫時都是投訴,刪去應該就無問題,又不是用來作商業用途! 版權法本來就是大企業保留追究權利的法律手段;社會有這麼多翻版,大企業都沒有窮追猛打,就是因為翻版有免費宣傳之效.

除非陳生的BLOG影響力大得驚人,否則告來做什麼? 如果告得入,千百個其他BLOGGER都唔敢UPLOAD,無左免費宣傳!邊有咁多人講中女呀? 就因為咁多人睇YOUTUBE,TVB做下集都得喇! 陳生鬧幾句,難道TVB就無人睇?

這只是說,大企業真是步步進迫,在法律上永遠保留踩死你權利,不只是TVB,還有其他財大的地產商,銀行,零售商,加上政府的偏向,所有香港人都有責任保護自己的小地盤,免遭侵蝕!

匿名 說...

CCTV B 果然是癲狗,由72家電影的無間道宣傳手法 ; 劇集情人眼裡正低B的硬銷八抓魚公司 ; 還有聯合 旺視 密集式攻擊 有線 ; 加上半低調廣播並高調保護志雲大師。正正式式表演了港式大公司的威嚴。

文見鸞 說...

陳生,如果tvb要鬥臭你,你就扑街啦!

匿名 說...

CCTVB步棋好無創意
老土o既條件反射,預左。
anyhow, 資訊戰貴神速,時間性上,你已經贏左9條街
下一步,你個BLog 咁旺,
一定大把對策。

h.

匿名 說...

版權膠偷偷野唔知'訂',
多次盜取某集團版權製作,
昨天,時辰到,某集團發炮,
版權膠偷當埸被捕,
從版權膠偷的部落內發現,
還充斥著不少涉嫌從不同集體偷回來的資訊,
包括來自1234567各款報紙雜誌及
onon.ttvv之網上新聞節綠......
版權膠偷涉嫌盜竊成癮,
如不及早戒除盜癮,改過自身,
恐怕其會招惹更大的自禍。
侵犯版權,自毀聲譽,
請各網民自重自律自控,
不該的行為不該做。
韓森話:出得嚟行,遲早要還。
下一句係:抽得人水,遲早俾人隊。
不該的行為不該做。

匿名 說...

版權犀利哥:
侵犯版權,好犀利,好型嗎!?
侵犯版權,好乞衣啫!
版權犀利哥:
流浪真好,很自由嗎?
回鄉吧,媽兒等著你!
做個真漢子吧!
不要以為侵犯版權好鬼型,
侵犯版權,比乞衣更污穢!

陳大文部落 說...

2010年3月16日下午4:40 匿名:

您好。

咦?乜近排民建聯少請左五毛黨咩??要轉做電視台「言論糾察」呀?

如果你要「護主( TVB)」,請先改善你嘅表達技巧,唔好講嘢一舊舊。

陳大文部落 說...

2010年3月16日下午3:50 匿名:

你駛乜講咁多廢話吖。

社會上無數 blog 、討論區、包括 Youtube、甚至亞洲區其他視頻網站,每一天每一刻都有人上載和觀看你所謂指嘅「含有版權資訊」,我都好清楚講左,就算你而家 click 上 Youtube,所謂「TVB 」帝國旗下嘅各種節目影片,都有人上載,亦可觀看,無事發生。


講番我,我上載左【星期二檔案《中女告白》】,成為全球熱播(唔止香港,係全球熱播),都無問題,大家睇得好開心,TVB 官方網站隨即加插「乜乜中女美容 So What!?」嘅廣告,其實 TVB 都明白 Youtube、我(上載者) 、觀眾大家都在互動變相幫 TVB 宣傳,因為我只係上載,無改動內容,原汁原味,總之一路都無事嘅。


但我嘅批評 TVB 文章一貼出,我的 Youtube 頻道就「非常快速巧合地」被連環投訴,我幾乎可以肯定,如果我無寫批評該台文章,影片到而家都唔會有問題。

成件事根本好清楚,就係 TVB 高興,您(指網民 / 市民 / 輿論界 / 傳媒等 )就無問題;但 TVB 不高興,您就慘喇,大集團剷除不合意嘅言論。

由於 blog 係我嘅,所以 TVB 剷唔到,咁咪退一步剷 Youtube 囉,即是話俾人知:「 TVB is watching you!醒定啲啦你」咁樣。

陳大文部落 說...

可能有人會覺得我上載很多新聞片或資訊節目,係想「抽水」,其實唔關事,呢樣嘢係一個好荒謬嘅誤解。

因為基本上,我有自己嘅 Youtube 頻道,收集我認為有價值嘅影片,集中一起,主要係方便我自己睇,或可以讓公眾關注某些新聞。

我嘅 Youtube 亦無可能有廣告,因為幾乎全部影片都唔係我原創作,既然無廣告,而影片又係屬於媒體公開,我上載只不過係多左一個渠道咁解,「抽水」係好荒謬嘅,有咩「水」可以抽??唔會有錢分,完全無所謂「利益關系」。

但諗深一層,對於影片原持有者的機構來講,好大程度上反而係變相宣傳,對佢地有益,因為多左人睇嘛,道理就係咁簡單。

VeryFatPiggy 說...

陳大文兄,我睇你既BLOG一段時間,我覺得無咩問題, 點解會有某D人突然出來圍攻,我都唔明,唔鐘意唔好睇呀麻! 就算有咩事,都係你既事,咁激烈既反應做咩?

版權既野,D大企業都係偷來偷去,APPLE告GOOGLE,阿邊個告MICROSOFT,都係咁喇~小市民步步都可能犯法,大企業就咩都得!

又係老問題,老師如果想播YOUTUBE一段TVB片在教室內討論,會否被TVB告? 如果老師買了一份雜誌影印傳閱討論,是否違法? 是否一班50人每人都去買一份討論,才是合法?

匿名 說...

侵權小子厚顏無恥。
反對侵權行為,
反對侵權行為,
反對侵權行為,
侵權行為,比無恥更無恥!
反對陳膠文貼膠文,
反對陳膠文貼膠文,
反對陳膠文貼膠文,
嘩,真膠爽。
膠主揮手任人少,
本人豈可唔俾面,
膠主膠主真膠主。
侵權膠主,
侵權不該,侵權不該,侵權不該,
侵權膠主真不該,
嘩,真膠爽。
侵權無恥!

陳大文部落 說...

SATU ANAK MALAYSIA :

TVB 的確係獨裁壟斷大電視台,幾乎所有藝人都要受呢個台操縱,免費電視頻道不加快開放,在全無競爭下,TVB 現在已隻手遮天,不論藝人或觀眾,願意接受的就是接受,不接受的沒辦法,除非藝人轉行、或觀眾關掉電視,當然可選擇收費電視,但對於無數基層市民來說,免費電視頻道是很重要的資訊來源。

但反覷這個 TVB 是什麼,新聞要「河蟹」,對敏感政治新聞就「是是但但」;電視劇毒不可耐,吹捧浮誇、是是非非、勾心鬥角、古惑走精面、八婆八公、把歪理合理化,每天都為觀眾洗腦,觀眾習慣了這種洗腦方式,於是不覺得有問題,更會上癮,形成對生活的狂想,思想在歪理之中沉淪。

........

如果多些競爭對手,對社會絕對是好事...起碼有得揀吖大佬...

陳大文部落 說...

2010年3月16日下午5:01 VeryFatPiggy:

[ 又係老問題,老師如果想播YOUTUBE一段TVB片在教室內討論,會否被TVB告? ]...


>>> 得!絕對得!可以討論,只要你係歌頌 TVB 咪得囉。歌頌就唔會有問題喇,但若果係批評呢.....就...小心啲囉...

最好唔好啦下 ~~~

匿名 說...

膠主:
你在狡辯,還是在攪大便!?
阿彌陀佛阿彌陀佛!

匿名 說...

膠文兄被揭發偷野後,攪便話:
對於影片原持有者的機構來講,好大程度上反而係變相宣傳,對佢地有益,因為多左人睇嘛,道理就係咁簡單。
潛台詞係:
我偷你野,偷完你野益左你啦,就係咁簡單。
膠文兄個腦諗野真係好膠簡單。

匿名 說...

膠文兄:
你不如試下偷你女友個靚BREAST去俾人睇俾人TRY,D人睇完TRY完,個個都話正。
然後,你女友隊你,
你就同佢講,個個TRY完你個BREAST都話你正,益左你啦,你應該好HIGH啦,你唔應該隊我嫁,就係咁簡單。
膠文兄阿膠文兄......
你幾時得閒去偷你女友個靚BREAST俾大家TRY,敬請早晌,本人絕對樂意益你女友,TRY佢個BREAST......
=================================
以上膠文純屬虛構,如有雷同,實屬不幸。

aLeX 說...

你地班友仔~
陳大文錯哂, 你地啱哂囉

有權做唔等於有公義!

匿名 說...

這個世界靚胸多的是,小心偷胸賊!

匿名 說...

Youtube
一個偷胸賊嘅散貨場,
當中充斥著大大小小來自四方八面的贓物,
偷胸賊在此處分享偷回來嘅胸,
此等偷胸行為無法無天,
偶見一兩個賊人被人拉過正著,修正賊人,
願該等賊人以後徹底反省,痛改惡行。
阿彌陀佛阿彌陀佛!

匿名 說...

喺大節上,
喺是但男一役,我地已經見過CCTVB無恥到連網上新聞都會自我審查嘅
財雄勢大兼無王管嘅CCTVB做左咁多陰質嘢,
我地除左用手上僅有嘅網絡自由,仲有乜第啲更效嘅反抗?

侵權咪侵權
懶正義
你班友有邊個無買過DOWNLOAD過盗版嘢

有啲人鍾意
大是大非面前就龜縮
專挑細眉細眼嘢無限放大

村上春樹:
“Between a high, solid wall and an egg that breaks against it, I will always stand on the side of the egg.”

點解?
自己睇

香港人,記得要爭氣

h.

匿名 說...

侵權咪侵權 懶正義
殺人咪殺人 懶正義
放火咪放火 懶正義
強姦咪強姦 懶正義
貪污咪貪污 懶正義
偷窺咪偷窺 懶正義
打劫咪打劫 懶正義
大家有何意見呢?
作為一個奉公守法的人,會知點做才是對!

匿名 說...

匿名 提到...:"bla bla bla"

唔通你呢個隠形人曉奉公守法
連紅燈都唔衝,無斑馬線唔過馬路,
考試唔講作弊,功課從來唔抄,大話一句都無講

h.

匿名 說...

"作為一個奉公守法的人,會知點做才是對!"

樓上呢位人兄啲廣東話唔鹹唔淡
都唔知邊度來嘅

匿名 說...

雖然離題,但請原諒我…

畀果啲話佢侵權嘅人:
唔好再嘥時間喺度話佢啦…佢都已經畀人投訴咗啦,你講佢都無用啦;youtube 咁多人侵權,為咗我地偉大嘅版權法,不如你地不如去 youtube 逐個逐個搵下邊個侵權再投訴啦
其實香港都重有好多人侵權架,為咗我地嘅版權法,不如你而家去捉晒啲非法 download 嘅人啦

p.s.:唔該唔好抽水話我無視版權,我只係見啲人咁重視就畀個提議做啲有建設性嘅嘢姐

匿名 說...

有位小子偷左獨大媽五萬銀棺材本去做生意,賺大錢賺左十萬九千七,該人不知多高興;
其後,獨大媽發現該小子偷錢不該,心煩氣燥,向小子發炮,該小子自便說:獨大媽,我偷你D棺材本去做生意,而家賺左大錢,賺左十萬九千七,幫你賺錢喎,益左你啦,幫你賺錢買副大棺材喎,都要俾你發炮。
小子心心不明,係咪阿媽就大晒先,
狂呼獨大媽123456789種惡行,
狂呼123456789次獨大媽欺壓偷錢小福佳,
獨大媽一於彩你都傻,鬼叫你偷我錢,黑我憎......
最後,小子含恨而......
以上純屬本人的小小小創作,
本人豪送給膠文先生,以作紀念,
小小意思,不成敬意。
以上創作,本人作為原創人,
特別嗚謝膠文兄給了本人無限的創作膠UP空間,
如果你想上載我的胸......,好吧,豪俾你吧!反正這個是假胸......
本人授權給膠文兄,去吧去吧去上載我的胸吧給大家搓吧!

匿名 說...

侵權侵權,
廿三條,膠鐵,強拍,再執劑回鍋肉廿三條,
當香港市民o既人權就快比班土共同官商大聯盟
侵到渣都無得剩
而CCTVB仲要做埋幫兇兼合夥人之際,

呢班淨係識跟人口水尾o既友仔,
仲o係度風花雪月拗文砌字駁嘴駁舌
心態同河蟹CCTVB +10cents 如出一轍.

有云:

If it looks like a duck, walks like a duck and sounds like a duck, it is a duck.

匿名 說...

TUBEtube是一個藏贓接贓分贓的好地方。

我(資訊膠偷)鄭重聲明:
基本上,我有自己嘅 TUBEtube 藏贓頻道,我是一個識分辨靚野及專偷靚野的資訊大盜,我會偷集我認為有價值而不屬於我嘅影片,集中一起,主要係方便我自己睇,或可以讓公眾關注某些偷回來不屬於我但又好有價值的新聞。

本人做膠偷的日子及經驗不菲,最近偷了一件正野,拿拿臨供大家欣賞,個個都睇到笑呵呵,如果唔係我,大家怎會如此快樂?

同志們,請掌聲鼓勵!
同志們,昨天我好不幸,我...我...我...
同志們,請高呼膠偷萬衰萬衰萬萬衰!
同志們,膠偷萬衰!

經過此事,膠偷決定......

欲知膠偷結局如何,
膠偷從今以後是否會改過,
定係繼續行差踏錯一錯再錯,
就要看......

以上創作,版權全屬本人所有,
如有雷同,實屬不謀而合,
歡迎大家隨便轉載!

匿名 說...

真係越睇越過癮, 原來TVB個後援會仲大, 直頭係熱血FANS組成, 無日無之鳩up護主. 精采精采.

講返單嘢(TVB明點陳大文), youtube上既無記節目何止百千萬個, 就算係大文兄有份upload既都幾個copy, 而且好多節目已經上載多時. 為何偏偏大文兄文章一出, 大台就隨即出手. eyes on you 係無問題, 但係連小小網民既負面意見都接受唔到. 心胸狹過條縫, 你點寄望佢可以平心處理各樣新聞事件?

又話, 以大文兄抵死文筆, 其實飛哂D片BLOG文同樣可觀. 講真, 扣緊D粗口, 改改D口語, 我覺得比大部份報章評論都更有可讀性.

匿名 說...

講返單嘢(TVB明點陳大文), youtube上既無記節目何止百千萬個, 就算係大文兄有份upload既都幾個copy, 而且好多節目已經上載多時. 為何偏偏大文兄文章一出, 大台就隨即出手. eyes on you 係無問題, 但係連小小網民既負面意見都接受唔到. 心胸狹過條縫, 你點寄望佢可以平心處理各樣新聞事件?
-------------------------------------
認同 by Billy

匿名 說...

膠偷文偷左獨大台D野,完全係一件好簡單嘅案件。成件案嘅鍵鍵,在於一個字,就係個偷字,偷野係不該的。
舉個例給大家參考:
有人未問過你就攞左你條毛,然後...,
法官判詞如下:
1.未問過人就攞人D野,就是偷野,偷野是不該的。
2.不論他偷取的是什麼,即使是小至一條毛,大至你條命,偷野是不該的。
3.不論他偷取了是誰的毛,女朋友的毛也好,他娘娘的毛也好,路邊乞丐的毛也好,皇上的毛也好,只要是他不問自取,就是偷野,偷野是不該的。
4.不論受害人何時舉報,即使受害人不舉報,只要有人未問過你就攞左你條毛,就是偷野,偷野是不該的。正如骨精強強姦了自己老婆,即使老婆無舉報,只要骨精強曾經強姦過,就是強姦,強姦是不該的。又或是有人死了,可惜屍體未被發現,死了就是死了,不在於屍體何時被人發現或有沒有被人發現。
最後,偷毛賊問人人都有偷你條毛,點解你淨係投訴我,偷毛賊,你究竟知唔知自己做緊咩呀,真係啋你都有毛,退庭。
偷野是不該的,一個簡單到可能連三歲小朋友也知道不該做的事……
如今卻……
TUBETUBE很多小偷,請大家潔身自愛,
如要犯錯,就請為自己的行為負責。

匿名 說...

殺人犯見人人都殺人,
亦見其他人殺人殺人殺得好開心,就決定……
殺人犯開始殺第一個人,無人拉喎,佢好開心,好興奮。
於是,再殺第二個人,都係無人拉喎,佢繼續好開心,好興奮。
如是者,殺人犯就養成了殺人的習慣,並認為是一個好習慣,
因他不是隨便殺人,專殺壞人,亦樂意將被殺者的屍首示眾,
供大家觀賞一番,讓大家在開PARTY的時候製造話題,刺激思維。
他認為殺人是一件等閒小事,亦樂於引以為傲。
日光之下,都不知多少人都在殺人中,我殺人,跟大隊啫,
有何問題,前前後後左左右右,個個人都係到殺緊人。
殺人係我的嗜好,我的樂趣,殺人既可自娛亦可與好友一同歡樂,
殺人真係好好玩。
殺人犯在自己的家門前貼上此溫馨告示:
如發現本人殺人,請電999999999舉報本人。
殊不知,3月13日,他被受害人家屬舉報。
點解點解點解……
殺人犯天天都在問點解……
這個殺人犯,真真有趣,真係殺人集團嘅極品……
一集完

匿名 說...

樓上講打講殺嘅,
不斷重䨱自己
使唔使睇下醫生?
唔使擔心,
香港地醫生嘅尊業道德好過內陸嘅多多聲
睇急症仲免費添

匿名 說...

上面叫人睇醫生果位留言者:
稍安無噪,有時創作故事嘅野,
打打殺殺好平常,電影都有套叫"殺人犯",你唔知咩?
照你咁講,套戲嘅咁導演同演員同觀眾咪全部都要睇醫生!
你見人講打講殺就叫人睇醫生,
你都好很特別!
請你小心看,
講打講殺的是一個小小小你的創作故事,
最後有"一集完"三個字。
你唔係睇唔到呀!?定係睇唔明呀!?
OH,MY GOODNESS,
有人發雞盲!
兼智商......

tcshek 說...

TVB擺明吃人夠夠,欺人太甚。

匿名 說...

樓上隻盲雞,
而家邊個"見人講打講殺就叫人睇醫生"?
掰大對眼睇清楚 - 係你自己。

但係,不斷重覆講同一樣嘢,處於亢奮狀態
就係躁症嘅先兆

匿名 說...

上面果位稱呼人盲雞的留言者:

你早前(2010年3月17日下午5:30)既留言係:
樓上講打講殺嘅,
不斷重䨱自己
使唔使睇下醫生?
唔使擔心,
香港地醫生嘅尊業道德好過內陸嘅多多聲
睇急症仲免費添

哦,原來你叫人睇醫生,
唔係因為佢講打講殺,
係因為你認為佢不斷重自己;
唔該你講野講清楚D啦。

按閣下邀請別人睇醫生的理據,
係因為人地「不斷重覆講同一樣嘢,處於亢奮狀態就係躁症嘅先兆」,

問清楚先,我有無理解錯先,
你D野真係要掰到對眼好大先睇得明嫁,
少少野你都講到唔清唔楚!

本人認為上面稱呼人盲雞果位留言者,
除了講野唔清唔楚,其思考模式亦可圈可點。

根據佢留言既內容,佢可能係咁諗野既:

不斷重覆講同一樣嘢
=處於亢奮狀態
=躁症嘅先兆

以上就是佢所指的「躁症先兆」方程式。

如果佢真係咁樣諗野既,我當然尊重佢,
之不過,唔會同意佢。

以上個人意見乃本人立場,歡迎任何人士反對,你有你自由,我有我優遊。