近期網誌簡介


2009年12月25日星期五

(有得聽)商台2009-12-24【左右大局】:「80後」反高鐵訪問

請往以下連結下載,解壓即可收聽。

http://www.zshare.net/download/70372273c36f5bb7/


節目內共有兩位 80 後嘉賓女士,分別是 1981年出生、曾在香港大學攻讀藝術研究和文化研究、畢業後從事藝術行政工作的 Tobe 和 1991 年出生的 一心( 一心是她的名字,並非詞語 )。「一心」現職副學士先修學生。

大口玲用很多說話,兜了很多個圈去追問兩位女嘉賓:「果次紅色搖滾音樂會去搶夏昭聲咪即係社民連啦?」、「...咁係咪即係其實都係社民連想去踩場去搶咪啦?」、「哦,你地係社民連嘅啦?」、「你話同社民連無關,但其實都係應該都係社民連要去踩場啦?」。

而兩位「80 後」嘉賓當中, 1981出生那位 Tobe 說法是類似梁啟智的「錦上路」方案,並以保護菜園村為其中一項反高鐵主要理據,她說起高鐵會影響村民家園,但大口玲就反問:「咁例如公民黨都有另一啲專家方案,一樣會影響其他人,只是影響程度可能較少,咁你地係咪又要去反?」,Tobe 認為要有足夠討論空間,她並稱「由於聽落受影響程度應該少啲、及可利用現有設施」,因此傾向支持錦上路方案。她希望當局能以公投方式讓市民表決是否興建。


另一位 1991年後出生今年 19 歲「一心」,語調較為肯定,而立場也相當清晰:「...高鐵係唔需要嘅嘢,香港交通已經好方便,有好多方法往返中國,香港地方好細,無須事事要和中國鬥,可安守本份...」。但大口玲反問:「...咁以前幾吖年前啲人都會覺得搭巴士、渡輪都好方便...一樣覺得唔駛起地鐵...」。詳情請下載收聽。


圖中為嘉賓之一:Kobe。


伸延閱讀:

(必看!)1218‧80後新生代反高鐵包圍立法會大行動現場影片


【80後新青年】3日2夜苦行式為公義反高鐵宣傳片(重溫)

7 則留言:

Unknown 說...

我用 chrome 下載唔到大口玲果段野呀…下次用翻 youtube 喇… ^^~

陳大文部落 說...

Chrome 係存在好多問題,用 firefox / IE 都無問題。

電台節目唔會放上 Youtube ,而且 Youtube 每段片只限 10 分鐘,放電台節目非常唔方便。既然 Chrome 連官方都接到咁多投訴,建議你不如轉番用 firefox 好過,等遲啲 Chrome 改善左至用。

kendrick 說...

我用CHROME下載到喎~

匿名 說...

Thank you. I think was too harsh to the young guests. This reminds me the following 2 videos about 大口玲 :

毓民在My Radio 反擊李慧玲歪曲事實
http://www.youtube.com/watch?v=Yuvi49ceItA

http://www.youtube.com/watch?v=aNoDi_kxNw0&feature=related

拖羅 說...

大口鈴反駁一心,「唔係呀,地鐵通唔到去山頂。」呢個位太小家啦,人地都係講個方便程度姐,洗唔洗捉埋d小字眼呀?

陳大文部落 說...

2009年12月25日下午5:37 Jasum:

大口玲呢啲咪八婆 feel囉,十足十港女果種捉字蚤包拗頸,咁人地講緊係大 topic,探討鳩鐵應唔應該起,係成個香港大 project,而且香港已有好多交通設施,鳩鐵變左勞民傷財(主要係傷財...),地鐵情況唔同,多年前本港的確無咁多交通設施,我都會認為地鐵係必須嘅,真正改變左香港。

但鳩鐵路程又短,又唔高速,貴到離晒譜,呢樣嘢擺明有古怪,所以咁多人去反對。

大口玲話:「地鐵通唔到上山頂」,佢咁講多撚柒餘,咁不如問:「喂地鐵通唔撚到去我屋企睡房呀!」好無?

山頂啲才俊都揸車啦,甚至有私人司機,駛撚去迫地鐵咩,大口玲用下腦啦。

大口玲呢佢見人地 19 歲o靚妹就用說話大鳩人嗟...呢啲咁嘅臭八婆真係傳媒之福...

kendrick 說...

D o靚妹講野仲正常過所謂電台名咀~