近期網誌簡介


2009年12月1日星期二

偽知識份子洗腦毒物:明報在假新聞上再煮死社民連

明報真係無得頂,唔係好明,而家仲有幾多人會花六蚊去買呢份咁嘅報紙?明明係揑造新聞,社民連已有原裝真實錄音澄清,證明「先否決後總辭」完全係假嘅報道,一眾「銷量正持續下滑」嘅報章紛紛好似餓狗搶屎咁群起造假已經夠頂癮,明報仲要喺假新聞上再造「深層報道」,明報而家變成中餅港女精神食糧已係不爭事實,讀者群仲包括果啲「偽知識份子」、「狂想型偽中產」,覺得拿起份明報會「自我感覺良好」,覺得自己好威喇、好型喇、好撚有知識喇,好有「中環才俊 feel」喇,係咪明報讀者屋企都用 56 k 上網好少睇其他嘢呢?或者明報讀者都係當呢份報紙係唯一精神食糧?


以下係明報 2009-12-01 跟進報道,好心佢啦,又想學人地鹹濕蘋果日報咁寫口語化文字,又學啲唔學啲,又唔夠班,我寫口語化都生鬼過你啦,一睇就知係明報班偽知識港女嘅手筆,用詞成個八婆咁,你估而家寫電視劇影評咩,我真係唔明真係有人日日花六蚊去買嚟睇,有無搞錯,我諗只有唔識嘢又想扮知識份子嘅傻港喱至會咁做,文章中自稱 Emily( 政治記者 / 所謂收風報道員 ),你未夠班就唔好學人跑政治線,不過咁,咩質素嘅嘢有咩質素嘅人睇,咩人鍾意睇明報?港女,而且係年過三十巢皮扮型果種港女,稍為有少少智慧嘅都唔會睇咁低質素嘅嘢,當然啦,仲有唔少無料扮才子嘅濕鳩港男偽中產,都會喺快餐店食份平價餐手拿一份明報,以示自己「睇下我幾有知識,我睇明報o架屌你~~~」咁o架嘛,港喱心態確係盞鬼嘅,所以明報銷量雖然日漸下滑,但仍會有一班戇鳩人追住去睇。有腦嘅人都唔會睇啦下話?( 網上免費一睇無妨嘅又~)


老實講,傳媒有既定政治立場已經唔係咁好,ok,fine ,就當你明報有立場,其實好多香港傳媒都有政治偏向,但明報喺假報道上再轉空子力求煮死人,厚臉皮到極,作假報道已經夠厚臉皮,鍾意睇嘅讀者更加無知,真係睇明報「信你一成‧衰過鄧竟成」,明報真係充滿 哈哈 Point ( 哈哈 point = 笑位 )

------------------------

為毓民解畫 陶君行AO上身

(明報)2009年12月1日 星期二 05:55

【明報專訊】平時聲大夾惡嘅社民連主席黃毓民,今回真係老貓燒鬚。早前毓民發表咗「先否決,後總辭」嘅建議後,黨友梁國雄同陳偉業公開表達不滿,社民連副主席陶君行唯有急急澄清,噚日記者會上有如「AO(政務官)上身」,不斷話毓民嗰番話係反問民主黨、話記者誤會毓民嘅意思,又話毓民唔使道歉,總之當咩口野事都冇發生過。

指「先否決後總辭」係反問民主黨

繼周日發聲明以正視聽後,陶君行噚日喺黨團後嘅記者會,特別回應黃毓民嘅「先否決,後公投」嘅建議,佢話其實大家誤會咗毓民嘅說話,話毓民嗰番話,只係反問民主黨,因為白鴿黨擔心失去否決權,所以先「反問」該黨。記者都 晒頭,話毓民周日早上接受傳媒訪問,都係維持呢個說法,陶君行就繼續話,「嗰時都係一個反問」。Emily一路聽阿陶講,差口的真係以為自己喺立法會,聽緊口的官講口野。

答記者提問 顧左右而言他

跟住阿陶又話「先否決,後公投」嘅方案唔合邏輯,因為屆時否決政改方案後,市民再去投票已無意思。記者即時再問,點解毓民會以一個「唔合乎邏輯」嘅「反問」來讓民主黨考慮呢?陶君行就話,社民連唔關心係咪否決政改,但民主黨卻擔心失去否決權。佢答完之後,Emily只覺佢顧左右而言他。

平時社民連嘅黨團後記者會,毓民、長毛、大舊都會出來亮吓相,但噚日嘅記者會上,3個全部唔見人,陶君行就話,係長毛建議「一個人答晒記者問題,唔好亂晒龍」。


伸延閱讀:

原裝錄音澄清黃毓民被傳媒抹黑「先否決後總辭忽然退呔」事件 ( 請務必收聽有關錄音,大家聽完就知我講乜喇 )

6 則留言:

Betty 說...

你嗰BLOG既右手边种写住 "陈大文 2008". 2009都就快完啦...

小必理痛 說...

咪話塞錢落佢地袋,真係要扮中環才俊或者明媛淑女嘅,唔該叫佢地去睇信報啦,雖然佢薄切切都係6雞野,但揸起上黎感覺自己好有知識份子Feel囉。

唔想徙錢嘅,平時返工就攞Standard充下老鬼,人地都覺得你浸過鹹水啦。

而家潮流興睇下你揸乜報紙咁型仔style,都唔使睇裡面寫乜,因為睇黎都係徙時間。

P.S.我好想買信報,但唔知點解佢偏偏係特別難買嘅。

Johnson 說...

我買報紙,係睇新聞唔係睇故仔或老作嘅嘢!可否去消委會投訴,俾翻六蚊雞我。又或者去記協投訴,點解嗰D講故婆可以做記者?

匿名 說...

睇第一句就知佢想講 MUD 春 LA |小|

kendrick 說...

今日明報八婆emily又陰陰濕濕咁抽水: 明明甘乃威係叫女助理開msn方便工作上溝通, 佢就夾硬講成玩msn吹水...

真係唔明明報整個咁既專欄來做乜.

陳大文部落 說...

2009年12月10日下午2:08 kendrick:

「開 msn 方便工作溝通」可以講成「玩 msn 吹水」,呢啲咪正一八婆專欄囉,甘威珠女事件本身已很古怪,再加上呢啲咁嘅八婆專欄加鹽加醋,好多人睇得多呢啲咁嘅嘢,就會信以為真。

我諗就快會演變到「甘威叫女助理入房仆嘢 + 中出 + 顏射 + ........」