近期網誌簡介


2010年5月6日星期四

「陳大文部落 Youtube」影片頻道已再被投訴註銷

( 請點擊觀看清晰大圖 )







本部落「陳大文部落」在 Youtube 影片頻道 http://www.youtube.com/user/chantaimanblog3今天再被投訴。繼之前已被 TVB 「忽然投訴」我上載該台新聞節目《中女告白》,上載後一直無問題,但當本部落撰寫文章批評 TVB高層 涉嫌貪污及節目質素低劣,文章一發表,「非常巧合地」隔天便被 ( TVB 電視廣播有限公司 ) 連環投訴侵權,但當然,Youtube 上還有千千萬萬用戶不斷上載 TVB 節目,仍然不受影響,只有本部落頻道被「忽然投訴」。

現在 Youtube 註銷本人戶口,沒有明確通知具體原因,據理解,只是「有影片又被投訴」,連我自己也不知還有什麼可以被投訴,如果是侵權的話,應該是我上載商業電台節目及有線電視新聞影片。

我上載有線電視其中一條新聞影片,是描述上海世博管理混亂、大陸民眾不守秩序,現在有關影片,已出現「由於 i-cable 有線電視投訴,此片不能使用」,所以有份投訴的機構,包括有線電視。但又當然,Youtube 上仍有無數用戶每天上載其他有線電視影片,現在也看到的,完全不受影響。


我有很大的疑惑:過往我在Youtube同一戶口都有上載有線電視新聞影片,一直沒有問題,但現在上載有關上海世博混亂情況的新聞片,卻「又巧合地」被有線電視投訴,奇怪的是,如果認為這些影片有辱中國,但卻是有有線電視自己制作的,是否本末倒置、邏輯不通?

由於 Youtube 沒有知會我被投訴詳情,因此我到目前為止,仍未能列出詳細投訴名單。


關於「商台《左右大局》李慧玲屈社民連收受煙草商私益」、「陶傑《光明頂》揶揄陳淑莊聲衰似媽媽生」、及「潘小濤-《串》批評商台賣時段給民建聯形同引入政治魔鬼」,所有影片我都有原裝留底。


據悉,社民連就李慧玲利用大氣電波公開誣衊該黨收煙草商利益,將會進行法律追究,而有關節目錄音( 例如 我製成影片上載 Youtube )及其他方式的錄音,會被列為呈堂證供。相信已有不少網民有 backup 該錄音,如果無的話,我是有的。


如有讀者想詢問某些錄音或影片,請在本網誌留言,及可電郵至 chantaiman0000@gmail.com


請參閱:

TVB 運用投訴手段向「陳大文部落」發炮

★有關本部落批評 TVB 網誌登出Youtube 頻道即時被連環投訴詳情

12 則留言:

匿名 說...

Don't despair. Apart from youtube, please also try vimeo:

http://vimeo.com/2351862

http://vimeo.com/2351958

There is also a HD channel:
http://vimeo.com/hd

CHANGE

睇樓竟跳樓豪宅成凶宅
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20100426/00176_031.html

陳大文部落 說...

2010年5月6日下午8:32 匿名:

仲有,就算唔計我被「忽然投訴」,Youtube HK 現在好像變得奇奇怪怪,主打乜乜「教您美容化妝」,十足十八掛網站。

Youtube 以前還好些,現在也變得對「投訴」非常敏感,總之一有大公司例行投訴,Youtube 就會「非常奉公守法地處理」,變相令資訊不能廣泛流通。

例如我的例子,如果同類影片一律被刪,也無話可說,但只是「我」被「投訴」,而且也很巧合地,例如我一直有上載 i-cable 其他新聞片,無問題,但這次針對上海世博的醜態,就「忽然被投訴侵權」。

而且近期 Youtube error 又多,反映這個所謂熱門視頻網站已經大退步。

相信 Youtube 外國可能會好一點...?

Betty 說...

你是否能够去youtube 外国开account 呢又?

陳大文部落 說...

瓶子:

um...以我所知,我處身香港,應該係唔可以開外國Youtube account 的,但可能有其他方法,但我現階段唔識。

Quality Alchemist 說...

大文兄,
現在你好像已經成為針對的目標對象. 要加倍小心. 始終人家有版權, 它有權依法追究的.
君子不立危牆之下.

匿名 說...

There are some more video on shanghai expo on vimeo.com :


Shanghai Pups (上海小狗)
http://www.vimeo.com/7501654

[27/4/2010] Zoom In - SMAP will be performing @ Shanghai Expo (w/Eng Subs)
http://www.vimeo.com/11390337

Shanghai Exchanges 2010 (produced by EU, use traditional Chinese)
http://www.vimeo.com/11294756

婉兒 說...

英國Youtube的情況也差不多,各大電視台若投訴,影片好快就會被刪除。

匿名 說...

議事論事,始終都係你唔啱在先。
你唔侵權,咪無事囉。

好似你偷野俾差人拉,
本能反應一定係話點解咁多人偷野你唔拉佢地淨係拉我。
不如你試下唔好偷野先,睇下有拉你啦。
你唔想俾人拉,最直接嘅方法係唔好去偷野,知無?
你無其身不正,邊到有人有機會入到位投訴你呀?
做個頂天立地,乾乾淨淨,唔偷野嘅正人君子啦,唔該。
話事話,你D偷番泥嘅野,我無咩興趣睇嫁,要睇,我會用合法途徑睇。
唔合法嘅野,就算有幾多人做緊都好,你大人泥嫁,要識得分呀。
唔好次次都係到冷理直氣壯,查實你行為不檢兼好理虧,再加上你已經係積犯,收手啦。大佬。

nissishkan 說...

其實你可以試下將影片直接放上你個blog,再由其他人link去其他地方,例如youtube,facebook等

匿名 說...

我們應當將民主的希望,寄託於香港人民,而非寄託於北京、特區政府、建制派,甚至民主派身上。

再引用孫中山的說話:「吾心信其可行,移山倒海之難,終有成功之日。吾心信其不可行,反掌折枝之易,亦無收效之期也。」

民主運動不能再原地踏步,讓我們共同建立新民主運動的里程碑。

匿名 說...

唔係喎,阿爺同曾特首同政府高官同民建聯,都係贊成民主嫁,你唔係化,你地好似有D泛民呀公民呀同有D香港市民,你地好似唔係好識解讀阿爺既民主立場喎。

中央會俾民主過香港,但有要求,係循序漸進,唔急得,公社及部分香港人士,你地唔同意,可以反對,可以示威,只要合法,合乎基本法,你地反對係你地嘅自由,中央從來都無阻止過公社佢地喎,連佢地五子玩總辭玩補選玩變相公投都撥埋款,公社同部分香港人士你地仲相點先。

政改方案,俾立會班反對派議員,左頭左勢,佢地由2005一路阻住香港民主向前行。

我係土生土長香港人,E+半退休,
得閒左,睇多左唔同政黨既言+行+立場+能力+說話技巧+EQ+IQ....
公社兩黨真係好唔掂。
照我觀察如預測及比較,廢除呢兩個麻煩文塞頑固反對黨,對社會帶嚟嘅益處應該比廢除功能組別所帶嚟既益處仲大,大家敢唔敢同我賭一鋪。
廢除公社兩黨,香港就會有運行。
香港能否向前行,有賴公社兩黨既全力支持同合作,只要佢地適做,唔好左住晒,
香港一定可以要幾咁和諧就幾咁和諧,
要幾咁繁榮就要幾繁榮......

阿爺話2017,2020,咪照阿爺意思做囉。
公社,唔該你地,
放下屠刀,為左香港,屈就下啦。

大家要互信,我信信信中央,信信信特首,
信信信自己既判斷力,
公社,你地唔該唔該唔該合作啦,係你地死牛一面頸,阻著好多香港人行運,你地一味淨係識得坐係立法會到,咩都要反,又無巨體有效既建議提出,你地既存在,好無謂,五子總辭,我幾想佢地係真總辭,點知原來係玩野,呢班公社代表,總辭都可以攞嚟玩,淨係呢點,已經令我對佢地既政治誠信及能力完全否定。

公社兩黨,佢地個腦都未開竅,
阿爺話民智未開,不宜民主,
一定係指公社兩黨啦。

公社公社,你地開竅啦。

循序漸進,政改方案向前行,
2017普選特首,2020普選立法會議員。
我絕對贊成,亦深表支持。

我要阿爺式既民主,循序漸進。
2017,2020,我等,好快啫。

唔要公社式既民主,遙遙無期,阻住香港行運。

一名半退休而痛恨公社兩黨左住香港向前行既市民上

大文兄,你侵權,我對人不對事,
針對你的侵權行為而言,請你收手。

明天母親節,祝天下偉大母親,母親子快樂,有兒有女溫溫馨馨甜甜蜜蜜咁渡過每一個母親節!

Unknown 說...

我建議陳大文使用以下網站上載video
www.liveleak.com
呢個站專門揭世界黑暗面