近期網誌簡介


2010年3月15日星期一

TVB 運用投訴手段向「陳大文部落」發炮

以下是今日( 2010.03.15 ) 突然收到來自 Youtube 被「電視廣播有限公司 - TVB」向我的戶口「chantaimanblog3」影片的所謂「版權投訴」,詳情請看以下載圖。

TVB 一口氣瘋狂投訴我上載「星期二檔案《中女告白》」,及連極有新聞價值的「紅碪塌樓」新聞報導也在投訴之列。

有關投訴也包括 TVB 旗下「TVBNOW新聞台」的影片。

但奇怪之處,是 Youtube 有無數用戶都有上載「星期 x 檔案」、「新聞透視」、各時段「TVB 新聞報導」甚至一些綜藝節目等等,現在依然存在,但我上載的「星期二檔案《中女告白》」備受注目,包括「紅碪塌樓」新聞報導也有不少網民觀看,是很有新聞價值的影片,而影片也沒有遮掩「 TVB 台徽」,令我想不通的是,如果 TVB 節目一律不準上載到 Youtube ,理應 Youtube 內所有有關 TVB 的影片都一拼被投訴刪除,為何現在我看到的是:當我上載了 TVB 影片並有較高觀看率又有文章批評 TVB,就「忽然被 TVB投訴」?

如果投訴我 ( chantaimanblog3 ),為何不投訴其他人呢?是否因為我也有網誌「陳大文部落」會對 TVB 有評論,並且「陳大文部落」文章有一定的讀者群,因此 TVB 認為「陳大文及旗下的網上言論平台」必然從速管治,以免對 TVB 構成威脅?

我認為是的。今天我寫了「志雲奇談錄」,言論直指 TVB 的節目殘毒觀眾,文章登出,我的 Youtube 戶口就收到 TVB 的瘋狂投訴,不論什麼影片,總之來自 TVB 的就一律投訴,就算收視率非常好的「星期二檔案《中女告白》」也要封殺,這就是 TVB ,這就是大台,這就是「企業投訴手段」。

我當然沒能力聘請強大的律師團反駁 TVB 的投訴,但這個大台,既已壟斷了本港電視業,只要「TVB不高興」,就可運用大台的惡霸手段對「眼中釘 / 不順眼 / 不乖巧」的網民或市民進行打壓。

請參考:

志雲奇談錄



( 請 click 看大圖 )






42 則留言:

Betty 說...

甘以后米少左好多野睇咯.

匿名 說...

"這個大台,既已壟斷了本港電視業,只要「TVB不高興」,就可運用大台的惡霸手段對「眼中釘 / 不順眼 / 不乖巧」的網民或市民進行打壓。"

何止對網民進行打壓?! 它連為自己打江山的資深高層職員也可以用狠辣手段加以迫害, 無所不用其極, 令人不寒而慄.

匿名 說...

TVB投訴有理。

陳生:
請先看貴版右邊BANNER位之:
回 應 揮 手 區 :
如發現本 Blog 文章內容有違道德或令閣下感到不安,請向以下機構投訴:
淫審處投訴熱線:26767676
明光社 :27684204
如要即時舉報本Blog :999
若閣下非常空閒,可電政府投訴分類熱線:1828(廣東話按1字)

TVB今次向閣下發炮,
完全係照閣下意思去行使投訴權。
有何問題呢?

你今次蝕晒章。
節哀順變吧!

匿名 說...

抵死。

人地無記有咩得罪你? 你唔鐘意就唔好去睇,好多人都鐘意睇,收視就係證明.

唔合你口味唔代表人地有錯,你亦唔識欣賞人地既節目,駛嘜要你來批評呢?

多幾個似你呢 d 亂咁講野既人,人地電視台都煩,你自己反省下啦.


一觀眾.

匿名 說...

可能係因為你都係姓陳
以為你同志雲係兄弟

BIG BOY BIG KID 說...

we all in malaysia also support you,brother!

you are right........

i support this view:何止對網民進行打壓?! 它連為自己打江山的資深高層職員也可以用狠辣手段加以迫害, 無所不用其極, 令人不寒而慄.

ICAC......

is making people laughing like hell as ......nothing they can charge!

BIG BOY BIG KID 說...

我的看法:

陈志云有什么罪?.........谁会相信他有罪??

所有TVB的节目....就是那样......

他有罪,所有TVB的娱乐节目主持人,都应该受调查......

董事会更是应该第一个被调查.........

看ICAC做戏???

省回啦!!!港督!!!

http://onemalaysia-victorlee.blogspot.com/

匿名 說...

抵死 x2,活該。

陳大文先生不是喜歡批評港女嗎,現在有大台挺身而出,看你落荒而逃,真是大快人心,hahaha。

我完全不覺得無線劇集有問題,制作好認真,幾時到你這種流民說三道四呀,請你自我反省吧。

你說的對,沒有陳志雲,無線會更好,觀眾看得開心,你又成日罵政府,有建樹嗎,陳大文先生敢不敢答這個問題?

Chu Sir 說...

對閣下寫此發炮文章,深感失望~

悲觀的人 說...

無線這些小氣的反異見手段,與民建聯投訴T恤侵權或香港警察選擇性執法何其相似!不忍見港人的言論空間不斷被打壓,或是更甚的自我奄割。

上面某些人的留言再一次證明港喱的愚昧與井底。BLOG主一直說的港喱心態真的一點沒錯。某些人的維園阿伯式的反應就是明證。

匿名 說...

悲觀的人:
1.你做咩咁悲觀呀!?
2.一件事還一件事,為何要借題發揮!?
3.港人係有言論空間,不過空間不是無限大,係你自己誤會。
4.如果有人被人打壓,請先檢討自己的言行有沒有踩左人地條界先。(俗語都話,野可以亂食,說話唔好亂講,你硬要亂講野,其後果要自負,無人幫到你嫁!)
5.如果你要自我奄割,我第一個支持你。

陳大文部落 說...

2010年3月15日下午5:29 Chu Sir:

你覺得我根據事實( eg : 電視業壟斷 )來批評一下 TVB 就是發炮,那麼 TVB 對例如我這個網民又是什麼炮?

你唔係覺得我可以改變 TVB 嘛??

但 TVB 唔見得可以接納其他意見。

如果你認為我批評 TVB 的文章令你失望,我也覺的得香港電視業被壟斷和觀眾每日被殘毒是很無奈。

匿名 說...

我是billy,

請問可否借此link一用? 我幫你用fb宣揚開去.

陳大文部落 說...

2010年3月15日下午6:23 匿名:

咩叫「亂講嘢」??點亂講法?

對一個壟斷的大電視台作出批評 / 分析就是「亂講嘢」?

唔怪得民建聯成日話批評佢地嘅人都係「亂講嘢」啦。

唔係好明,係咪 TVB 毒劇集已令無數香港觀眾毒到唔知自己中毒?

陳大文部落 說...

2010年3月15日下午6:48 billy:

可以。

請同時參閱:

★有關本部落批評 TVB 網誌登出Youtube 頻道即時被連環投訴詳情

http://hkgal-today.blogspot.com/2010/03/tvb-youtube.html

匿名 說...

陳大文先生:
事實歸事實,就算TVB如你所說壟斷電視業,
就硬要人無條件接受你的批評嗎?
況且,你真的是如你所說的批評一下嗎?
如果真的只有一下咁多的批評,
TVB就最多只可向你發一炮,
而事實係你自己批評多多而不知,
言詞言詞比八婆更八婆,比刻簿更刻簿,
還狡辯多多......
雖則閣下認為 TVB 唔見得可以接納其他意見,然則亦不見得閣下容得下別人對你的批評。
評人者被人評之發炮之,
你又蝕章喇!

悲觀的人 說...

2010年3月15日下午6:23 匿名:

1. 現在的香港是温水煮蛙,劣幣驅逐良幣,又豈可不悲觀,為港而憂呢?見BLOG主遭遇此反映香港現況的不平事,還在留言裏遭人咬而不放,又豈能不對部份港人的愚昧(OR自甘墮落)而悲觀?

P.S.匿名人是真心了,本人無BLOG,遂拿某討論區的巴打「樂觀的人」的名號來插科打諢一番而已,其實本人樂觀到你唔信呢。

2.這些事件背後的思考模式,已證明了這一套模式已逐漸取代港人的核心價值,及其逐漸向不同領域的傳染性,豈能不併作一起看,而等閒視之?

3. 我不同意你的論點,但會維護你的言論自由,不知道你對我會相同否?

4. (3)已回應了。

5. 想起倪匡說奴才的特性是,當奴才當得很開心,還要說服四周的人一起做奴才。

匿名 說...

悲觀的人:
1.原來你都唔悲觀,卻又取號悲觀的人。
(你誤導他人,你不對。)
2.如果你同意言論自由不是無限大,並同意要顧及他人界線,咁你都算思想成熟,是好事。
我當然開心,並樂意與之交流。
3.怎樣也好,如果大文兄可以退一步再看看整件事,我相信......
4.大文兄係成年人,無人可以控制佢嘅思想喉舌與言行。
5.大文兄......

陳大文部落 說...

2010年3月15日下午7:52 匿名:

唔係好明,「TVB 貪污案陳志雲被捕」,唔係我(陳大文) 講o架嘛,係 ICAC 正式發表出來證實嘛,你做乜成日叫我睇成件事呢?

如果貪污案唔係事實,咁你應該問下 ICAC ,唔係話我,而陳志雲被捕,亦唔係我話被捕就被捕,係 ICAC 拘捕,點解連咁簡單嘅道理你都唔明??

而 TVB 的確係大台壟斷,呢樣嘢已經好多人講過,而且係事實,就算你自我催眠,TVB 都係壟斷大台。

你唔駛話其他人不明事理,更加唔駛同我講呢啲咁嘅嘢,你自己用下腦諗下先啦。

悲觀的人 說...

匿名跌落地仍能拿番D屎的能力很強,
見佢如此,
我也不忍指責他-我這裏才說不同意他的論點,他還能厚顏地說我同意的觀點了。

悲觀的人 說...

匿名跌落地仍能拿番D屎的能力很強,
見佢如此,
我也不忍指責他-我這裏才說不同意他的論點,他還能厚顏地說我同意他的觀點了。

匿名 說...

一句講晒,
原來阿陳大文你唔知自己衰咩!
如今係你哀多口兼哀多口,
本人係叫你睇下自己做左D咩講左D咩,
你成鬼日開口埋口就志雲哥前志雲哥後,
TVB壟斷前TVB壟斷後,
你唔好理志雲哥點點點喇,
理掂自己先啦!
人人都要小心自己個腦,小心自己隻手,小心自己把口,反省下啦,
自己衰左癩左野,如果唔反省及不自知及死口唔認,
就真係阿彌陀佛兼觀世音菩薩都打救唔到你囉!

陳大文部落 說...

2010年3月15日下午9:20 匿名:

唔係好明,你係咪認錯人?

我幾時「志雲哥前志雲哥後」?陳志雲被 ICAC 拘捕,呢單係新聞,唔係我話嘅喎,全港報紙、電台電視台都有報導,而 ICAC 亦發聲官方聲明,指被捕人士涉嫌收受利益。

我嘅文章都係一直用「涉 / 涉嫌」字眼,我好清楚自己寫乜,就算你睇唔明或打橫嚟,總之我寫得好清楚,你仍然鑽牛角尖係你嘅問題。


如果你係 TVB 員工 ( 仲要係管理層喎 ),死命幫呢個台講好說話,都唔怪你,但如果你只係一個鍾意睇 TVB 嘅觀眾,咁都要事事「護主」,就好奇怪囉。

你可以認為「 TVB 並非壟斷」,但呢個已經係事實。

匿名 說...

阿陳生:
算啦,你涉嫌我認錯人,
咪就當我認錯人囉,
你一直都自以為是左好耐啦!
本人係咪認錯人,跟本唔係問題;
問題係:你有無做錯事?!
算啦,你都好煩喇,
咁大篤屎,你都有排攪啦!
算啦,再講都係雞同鴨講,
你自己一人做事一人當啦,
傍觀者不得阿之阿JOR加鹽加醋落井下石抽水蔑視,
晚上11時,
唔早喇!
打攬晒!
臨瞓前,
記得三省吾身呀!
阿彌陀佛x3!

匿名 說...

睇見真令人心寒,唔系陳生既分析令人心寒,佢只係講出左事實,令人心寒既系果d盲目讚美 tvb 既人,日日睇個 d咁既劇,中毒都唔知,又唔識睇下發生咩事,真係令人心寒。。。。

匿名 說...

睇見真令人心寒,唔系陳生既分析令人心寒,佢只係講出左事實,令人心寒既系果d盲目讚美 tvb 既人,日日睇個 d咁既劇,中毒都唔知,又唔識睇下發生咩事,真係令人心寒。。。。
==================================
上面嘅留言者,事實係跟本無人知道事實,你何以斷定陳生講緊事實,陳生同你同我同眾留言者所講的都是從自己角度講,跟本全是個人到無可再個人嘅個人觀點。
==================================
你心寒是可以的,我同情你並尊重你心寒的自由!
你表達你所看見的,當然可以!
不過,你說------"令人心寒既系果d盲目讚美 tvb 既人,日日睇個 d咁既劇,中毒都唔知,又唔識睇下發生咩事,真係令人心寒。。。。"
你心寒係你嘅事,但,
只怕你說"有人盲目讚美 tvb 既人,
日日睇個 d咁既劇,
中毒都唔知,又唔識睇下發生咩事",
敢問閣下何出此言呢?
莫非你好清楚發生咩事?
莫非你掌控了事實嘅全部?
莫非有何調查數據支持?
莫非鍾庭耀先生有幫閣下做了民調嗎?
何以他人讚美 tvb 是盲目呢?
何以日日睇劇係中毒?
何以他人中毒唔知?
何以你不睇下自己講緊咩?
難道你感覺自己好聰明就代表你係聰明?
===================================
說到底,閣下講緊嘅全部都係個人意見個人觀點,本人無意反對!
===================================
其實,你心寒,關人咩事,
難道你要人人為你,去說你喜歡聽的事,去做你喜歡看的事,為的就是博你一笑嗎?
你心寒,別怪他人!
===================================
本人無意侵犯閣下的發言權及個人感受!
只想閣下問問自己,你的感受就代表是事實的全部真相嗎?
你敢肯定!?
如你的回答是,本人無話可說矣!
===================================
以上發言,亦是本人的個人意見,如有人選擇繼續心寒,本人絕無異議,隨你吧!
世界還是繼續轉,晚安!

陳大文部落 說...

2010年3月16日上午12:41 匿名:

您好,請問你係咪痴撚線呢?

如果你唔係痴撚線,只有兩個可能:

1. 你係 TVB 職員,而且屬於搞呢啲八婆劇嘅人員。

2. 忠實 TVB fan屎,日日自我催眠,鍾意睇果啲八婆劇、一路睇一路兩眼發青光,仲慘過人地吸毒咁,睇完劇就睇果啲廣告,每日都自我洗腦。


點解你咁緊張有人( 例如我 ) 批評 TVB ?

其實外界都有唔少人批評呢個台,唔知您係咪都一樣火起?

匿名 說...

基本上呢位匿名立場鮮明, 佢要討論tvb一台獨大相信大家無任歡迎(因為大家都唔知反方可以點講), 但係佢猛係呢單嘢抽水就實在太無聊了.

佢應該係痴鳩柒撚左先岩.

匿名 說...

您好,請問你係咪痴撚線呢?
如果你唔係痴撚線,只有兩個可能:
1. 你係 TVB 職員,而且屬於搞呢啲八婆劇嘅人員。
2. 忠實 TVB fan屎,日日自我催眠,鍾意睇果啲八婆劇、一路睇一路兩眼發青光,仲慘過人地吸毒咁,睇完劇就睇果啲廣告,每日都自我洗腦。
==================================
阿陳膠文先生:
以上膠文,劈頭就問人係咪痴撚線?
然後再自己去假設答案唔係1就係2,
嘩嘩嘩,原來你什麼都不知,
用問題反問質問再加假設,
表面好似好醒!
可惜,極有可能係......
==================================
只可惜原來係你齋諗齋問齋UP當秘笈!!!!!
==================================

仲要問人:
點解咁緊張有人( 例如我 ) 批評 TVB ?

其實外界都有唔少人批評呢個台,唔知您係咪都一樣火起?
==================================

阿陳膠文先生:
你好膠有問題喎!!!!!
問問問,你問膠完未呢?
原來你什麼都不膠知呀!!!!!
==================================
你自以為咩膠都知,
卻在以上膠文,
狂問狂問再狂問,
......
==================================
Sorry呀,俾你問問問,
問到我......
唔知點答你好......
你話咩咪咩囉......
反正你都......
==================================
安息暝目吧!!!!
==================================
膠主,祝你來生壽與天齊,
阿彌陀佛阿彌陀佛!
==================================

匿名 說...

咦,原來無記都請五毛.
算啦陳生,人地都係為兩餐,屋企有老婆仔女要養.

Unknown 說...

"人地無記有咩得罪你? 你唔鐘意就唔好去睇,好多人都鐘意睇,收視就係證明."

<-- 針對呢個Statement, 我真係只有兩個字去回應好了: 井蛙!

我唔明白點解一個小市民(我唔覺大文兄比其他小市民更大..)批評一下一個在大氣電波廣播, 分分鐘成千萬人都睇0既電視台都唔比...
"事實歸事實,就算TVB如你所說壟斷電視業,
就硬要人無條件接受你的批評嗎?" <- 原來TVB係唔容許批評的...真係荒天下之大謬, 可笑至極!

P.S. 陳大文兄, 一直都拜讀你的文章, 雖然不是全盤贊同閣下之見解, 但眼見突然多了那麼多打手來圍你, 實在看不過眼了..

匿名 說...

5. 想起倪匡說奴才的特性是,當奴才當得很開心,還要說服四周的人一起做奴才。 <--- GOOD!

好多香港人好明顯長期被tvb浸淫下奴化左,
tvb 有d節目係做得好,例如星期2檔案,
但8婆電視劇睇得多真係會有損智商。
唔洗有創意,無謂笑點夠多就okay, 想問下樓上咁支持tvb既人,要求係咪真係咁低?

tvb壟斷係事實,你話佢唔係既話我真係想問下你智商係咪得50。
批評tvb 我唔見得有咩問題, 再者, 上面有人話陳生唔鐘意睇tvb 就唔好去睇,唔好咁多野講。
講呢番說話既人應該同佢自己講, 唔鐘意人地批評你心愛既 tvb,接受唔到真相你咪唔好睇呢個blog。

支持陳大文先生!

匿名 說...

上面果位網友:
簡單講,閣下亦犯下一個通病-----
斷估。。。。。。
當閣下未有真憑實據,
就去作出一些自以為是的猜測,
就係叫斷估。。。。。。
===================================
根據上面果位兄台所言-----
咦,原來無記都請五毛.
算啦陳生,人地都係為兩餐,屋企有老婆仔女要養.
===================================
都算係一個斷估的好例子了。
===================================
若上面果位兄台的將斷估意見當作事實,就未免......
===================================
然而,本人當然尊重上面果位兄台的斷估權和膠UP權......
===================================
上面果位兄台:
你所斷估的某某是否真的是無記五毛,
是否真的屋企有老婆仔女要養,
應該要問當事人才知。
然而,你的斷估結果卻是......
===================================
斷估嘅野,大家信唔信呢?
===================================
以上全屬本人嘅個人意見,多謝收看。

匿名 說...

反對侵犯版權!
反對侵犯版權!
反對侵犯版權!

匿名 說...

以上某兄台:
------
唔鐘意人地批評你心愛既 tvb,接受唔到真相你咪唔好睇呢個blog。
------
以上全屬閣下的個人意見,本人絕無異議。
==================================
本人謹在陳大文部落強烈遣責:
1.陳大文部落侵犯版權不該,
2.陳大文部落侵犯版權不該不該真不該。
==================================
以上全屬個人意見,多謝收看。
==================================
本人萬二分感謝陳大文部落借出地方,
讓本人發表意見,
多謝陳大文部落,
多謝陳大文部落,
多謝陳大文部落。
==================================
陳大文部落侵犯版權不該
陳大文部落侵犯版權不該
陳大文部落侵犯版權不該真不該
==================================
以上全屬個人意見,多謝收看。

匿名 說...

原來無記都請五毛,但所請班五毛水平都真係幾低吓。

樓上各位五毛,現有無線免費電線是用公共頻譜播放嘅,是用公共資源,牌照為12年,每次需要廣管局續牌,這就是為什麼之前會有公聽會和中期報告等事宜。

既然用了公共資源,我就唔明點解人地市民唔可以批評無記。 如果係無線收費台的話,我就話之無記播屎呀,起碼觀眾自願俾錢食屎。

匿名 說...

有留言者發出個人意見說:
想起倪匡說奴才的特性是,當奴才當得很開心,還要說服四周的人一起做奴才。 <--- GOOD!
閣下認為GOOD,本人無異議。
=================================
很有思考價值的一句說話呢!
=================================
以上句子是倪匡先生的一句說話,
閣下當成事實去認同GOOD嗎?
=================================
倪匡說奴才的特性是,當奴才當得很開心,
還要說服四周的人一起做奴才。
=================================
你真的當真嗎?
=================================
當奴才的特性是,當奴才當得很開心,
還要說服四周的人一起做奴才。
=================================
你信是真的嗎?
=================================
本人無意與大家爭辯什麼。
只想大家自己去思考去分析。
=================================
你看得開心就繼續看,
你信得開心就繼續信,
管他奴才不奴才。
=================================
有人話,跟本沒有太陽從東方升起這回事,
閣下又如何看呢?
事實係,太陽由始至終都沒有升起或降落過的主動動作,太陽本身是不動的大火球,轉的只是地球自轉,而形成的一種日夜交替的現象。
請勿老屈太陽,太陽本身沒有升起過。
==================================
太陽從東方升起,只可稱之謂是一種運用了擬人法的修辭句子而已。
==================================
以上純屬個人分享,多謝收看。

匿名 說...

what's the different between YOU PEOPLE here and Mr. Chan?
Mr. Chan complain TVB, you people complain him???

I m not a crazy fan of either TVB or Mr. Chan, but just hope everyone can respect the others and stop the useless fight here.

To both TVB and Mr. Chan, take others opinion doesn't mean you have to follow. Hope everyone learn something here.

Cal

匿名 說...

以下嘅回應可能長咗少少,唔好意思…

首先,講緊 TVB 投訴有理果啲,大家討論緊嘅唔係佢投訴有無理,係講緊動機問題(當然首先係假設真係 TVB 投訴):
1)如果無綫因為版權問題而投訴,無問題,但係點解唔見其他 Post TVB 片嘅人會被投訴呢?要公平,一係連其他嘅都一齊投訴。又可能係咁啱大文兄中獎畀人祭祈嘅…咁真係你唔好彩囉…
2)如果無綫因為有人批評佢地而作出「相應處理」,咁即係佢地嘅投訴係對人不對事啦…如果真係嘅話…哦……明晒。
當然可以有其他原因,大家可以提出嚟研究下嘅…又或者大家可以認為根本唔關 TVB 事嘅,只係有人睇唔過眼出手嘅,無問題,反正都無人真係知邊個投訴。
但係就以上兩個原因,都好難排除 TVB 選擇性執法呢個動機。

其次,話收視好就係一切嘅,係唔係多人睇就等於好?咁大陸咁多人食煙係唔係就等於食煙係好?
從商業角度睇,啱,無綫真係好成功,令好多人睇佢啲節目;但係睇返啲內容,果啲所謂高收視嘅戲就一係啲用唔知幾多百萬,拍啲勾心鬥角、爭家產之類嘅戲,大家又認為有咩可取呢?
又或者有無啲戲大家覺得係好嘅可以講出嚟分享下呢?

跟住話大文兄衰多口嘅,大佬,作為一個電視台,你啲嘢播得出街就預咗有人話你架啦下啦嘩…定係你預咗播嘅嘢淨係有讚無彈架?如果真係彈佢都有問題嘅,即係選擇性執法啦…

最後,想回果句真係唔知有咩關係嘅句子:「事實係,太陽由始至終都沒有升起或降落過的主動動作,太陽本身是不動的大火球」你點知太陽一定唔郁?可能係太陽同地球好似雙子星咁齊齊轉呢?你會唔會又係斷估太陽一定唔郁?
重有如果「升起」係擬人法,咁「火箭升空」都係擬人法?
對唔住,呢段真係對人不對事嘅。

匿名 說...

以上果位自稱針對人的人兄:
嘩嘩嘩,你好叻呀,
你針對人針對得好膠叻呀,
你叻膠到太陽也為你歡呼拍掌,
好快就會飛去你家中跟你做愛做的癈膠事,
說愛說的癈膠話,
嘩嘩嘩,真係好膠想咀爆你。
=================================
請問以上膠文,一共用了多少種修辭投巧?
有無癈人敢答。

VeryFatPiggy 說...

係呀,太陽郁唔郁同呢個POST有咩關係?

ANYWAY,其實太陽郁架, 太陽本身會自轉,而太陽系成個SYSTEM都在自轉及公轉,整個銀河系也都在自轉及公轉架!

匿名 說...

嘩嘩嘩,
好野呀,太陽原來係會轉嫁,
你地唔講,我真係唔知呀!多謝你地呀!
咁我想問,
太陽呀太陽,咁你識唔識彈下彈下,
定時定候咁彈高彈低,
太陽呀太陽,咁你係男定係女,
太陽呀太陽,咁你幾時留個言俾大家,
等大家更多認識你,
太陽太陽我愛你。
好野,我的太陽從東方升起。
太好喇,太陽出來了喇!
哈哈,真係要幾膠有幾膠!
太陽是你好朋友,天天照膠住你!