近期網誌簡介


2010年10月24日星期日

上流社會:大劉女兒8歲生日‧超豪百萬派對巨型賀詞照耀香江


( 所有圖片可 click 看清晰大圖 )



大劉上周五黃昏起,一連兩日在The ONE商場頂樓的巨型顯示屏,播出「The ONE」生日賀詞。愛女之情照遍維港,從上環至北角都清楚看得見。











在大劉悉心安排下,將場地布置成兒童王國一樣,就連三層高生日蛋糕上亦有「 Perfect Princess」字樣。吹熄蠟燭後,大劉和呂麗君繼續伴住愛女身旁,笑咪咪圍在小朋友堆中。( 忽然一周 795期 )

5 則留言:

匿名 說...

about 20 years ago he also spent million on birthday party of a tvb artist.

after adjusted for inflation, this party is cheap for him.

anyway, his luxury spending is always good and welcomed as it created jobs.

匿名 說...

我唔係未試過,我試過安份守己,日搏夜搏,賺得果一萬幾千,我試過,但出面果班人,出面果班人呀,佢地識建築識起樓咩?

佢地只係拎少少錢出黎,拎少少時間,炒起個樓市就不停係度賺大錢,咁叫公平咩!

你出去問下人,是但問一個人,問下佢地想要d乜野!佢地答案好簡單,只係想要一間好普通好普通既樓!

點解佢地要用成世人既時間去供 一層樓呀?因為d有錢佬係度玩野呀!

越有錢就越有得玩呀!呢個世界公平咩?呢個世界公平咩!!

edenpastora 說...

睇埋呢啲「朱門酒肉臭」嘅蠱惑狗糧(鄉下話譯作屎), 糞便上腦, 道德沉淪.
香港人唔鍾意睇有思索性內容嘅刋物, 渠地啲質素同嗰啲八(8)婆八(8)卦雜誌一擔擔, 廢夾迷信.

Kyliecat 說...

Err ... 有幾誇張?小朋友開生日會緊係請晒d同學仔去 gar la ... 單睇佢個 cake 個 size 都唔係好大 jei ... 我呢d窮人獨家村 mi 係屋企開生日會都有一半 la!(圖為小女子四歲時與表姐生日所拍)

匿名 說...

Easy come easy go.