近期網誌簡介


2010年3月19日星期五

快樂的菊花:志雲甜心Honey叢培崑「Pink 色股」大圖鑑

註:嗱老老實實,香港國際都會嘛係咪先,社會要開明,性取向,無問題,人人有自由選擇係咪?光明正大,開開心心,Come On Babe ,不論男同男或女同女或「 Multi Channel」,不同人有自己選擇,此為自由社會之先決,民主開明之先驅。( 唔好以為我講反話,非也,我是講真的,點解要覺得係醜事呢?但讀者都唔好以為我是同志,完全無關系,但我不會對同性戀人士反感,我覺得無問題的。)

( 所有圖片可 click 看大圖 )

陳志雲的助手叢培崑和朋友玩得興起,更不拘小節地釋放埋個臀部出來晒個夠。










35 則留言:

匿名 說...

補充小小:

本人只是說出個人感受,
無意侵略陳大文痾爛屎既自由,
只要小心痾,唔好係獨大台頭上痾,
係無問題既。
記住呀,你曾經痾屎唔知"訂",
俾人家獨大台投訴,
以後痾屎記住搵ARM地方先好痾呀?
自己錯用或濫用痾屎自由,
受害既始終都係你自己咋,唔好怪人!

對不起,講多左添,見諒見諒!

陳大文部落 說...

2010年3月19日上午9:07 匿名:

TVB 叫你嚟O架? 低手啲喎。

匿名 說...

嗚謝啟示:
從陳大文被獨大台投訴一事中,
本人得出以下的啟示,
1.偷野要知"訂"
2.痾屎都要知"訂"
多謝陳大文以身試法,使本人獲益良多。
本人亦再次多謝陳大文,
讓本人連日來借用貴部落吹水撤尿放屁痾屎,
陳大文此等大方之舉,使本人非常感謝。

這個留言揮手區,活像一所公廁,真有趣。

以上純屬個人意見,如有冒犯,請包涵。

陳大文部落 說...

2010年3月19日上午9:29 匿名:

得喇,明晒喇,其他「個別匿名人士」,唔駛又搬「林忌」、邊個 blogger 來挑撥喇,因為我已經知道用意係乜,「你地」唔駛玩呢啲嘢,無用嘅。無謂浪費呢啲時間。

唔好胡亂 quote 其他 blogger 嘅名,「你地」想搞嘢,唔好影響人,知無?

匿名 說...

陳大文(公廁主持人):
你估錯了及或推測錯了,
本人從來只代表本人,
沒有代表過任何人。

匿名 說...

本人嗚謝你,多謝你,
又說你大方,又請你包涵,
你都看不見!?
難道有火在你眼內正在燃燒著!?
難道有人失去視力,及至思考力及性能力!?
阿彌陀佛阿彌陀佛!

匿名 說...

請別誤會,沒有人想攪野,
只是想借用貴廁格吹水撤尿放屁痾屎,
請切勿糊思亂想,難道你已受影響?

匿名 說...

好能煩囉條友
追擊陳大文post ?
吾能中意咪吾好睇囉 吊你
每個post要留幾十個言 正一on99 老母
再吾係赧警投訴啦柒頭皮

匿名 說...

大家不喜歡看匿名人的留言嗎?

借用陳大文部落責任聲明的最後一句一用(大文兄,唔該借嚟用下,免得你話我偷你野)

「看倌不喜歡更應多看,謝謝。」

大文兄:上面句野真係幾正。本人借用完畢,完句歸還,謝謝。

匿名人上

匿名 說...

陳大文蝕完一章又一章,
獨大台+匿名人,
將之猶如螞蟻猶如玩具,
可以怪誰,只怪他亂出聲明,
與人無猶,
匿名人追撃既就係佢既自作孽,
可以怪誰呢?
一個自以為是的陳大文被一個自以為是既匿名人追撃,多有趣。

鐵甲人 說...

樓樓上匿名 提到...
「本人從來只代表本人,沒有代表過任何人。」

若只代表本人,為何以用匿名發帖? 且用匿名發帖,都唔知邊個打邊個,冇五毫子收喎!

匿名 說...

講番你今日出品既「快樂的小菊」篇野,裡面D圖,你係唔係係「東周網」到偷番嚟嫁,你問左人未嫁?
另外,D圖我都覺得好靚,個靚股都幾圓幾嫩,但係好似唔多適合兒童收看噃,加番留個「兒童不宜,家長指引」既溫馨提示好噃!

匿名 說...

樓上關心匿名人無五毫子收果位留言人:
你既留言真係底死既姐,
好有爛GAG FEEL,
匿名人睇完都笑左出嚟添,
送你個一匿名人之吻。

匿名 說...

鐵甲人:
你說得正好,沒有加上特別名字,
很難讓他人知道邊個打邊個,
這就要考閣下既道行有多高,
能逐一分清邊個打邊個之人就是智慧高人,
師主,慢慢分吧!

匿名 說...

班煩到嘔嘅一毫黨唔通以為你係陳巧文親戚追過界?

如果BLOGSPOT有得記IP,班無膽匪類肯定無咁倡狂

匿名正契弟 說...

Wordpress有得記IP。

匿名 說...

以大文兄既大方及大文兄既包涵程度,
區區幾十個無聊絕頂既留言,濕濕碎啦!

況且,不排除當中極有可能係重覆又重覆地言之有物,
只是,那些擁有一般慧根既人,未必睇得明,
於是,咪覺得佢擾民囉。

大文兄都話「看倌不喜歡更應多看」啦,
大家真係要依從大文兄既勸言,
要多看你不喜歡看的東西呢!

阿彌陀佛阿彌陀佛!

各師主:
贈大家一句「心平氣和見青天」!

般若波羅蜜般若波羅蜜!

匿名 說...

匿名人(即本人),
當然知道幾十個留言中,
尖酸刻薄,對大文兄絕對係咬住唔放,
野嚟其他網民不滿。
因此,匿名人(即本人),謹此再致歉,
如有冒犯,請包涵。

其實,匿名人(即本人),
已經在樓上(2010年3月19日上午9:29)的留言內,
嗚謝左大文兄及邀請左大家包涵,
難道大家真的看不見及或看不明呢!?。

好啦,咁我再三向大家再發出以下聲明多一次喇,
以上純屬個人意見,如有冒犯,請包涵。

本人(匿名人),亦再次,千多謝萬多謝大文兄借出此部部落容讓本人(匿名人)很痛快地在此
痾屎放屁!

大文兄,你唔好嬲呀!
我向你多謝左同致左歉喇,你笑番下啦!

其他網民們,你地都唔好嬲呀!
都係果句啦,
以上純屬個人意見,如有冒犯,請包涵。

陳大文部落 說...

2010年3月19日上午9:34 匿名:

你有無留意我回應留言有註明時間日期?即係我回複匿名都係試次序,你覺得呢度係公廁,咁我都阻止唔到你嘅,下話?

可能你好在外邊好鍾意去公廁「尋找樂趣」囉,咁呢樣嘢都係你個人「興趣」...

陳大文部落 說...

2010年3月19日下午12:04 匿名:

您好,麻煩您打開「瀏覽器」,打上「東周刊」,然後按「Enter」,咁你就會上到東周刊網頁,然後你又會見到今期東周刊內容,你亦會見到我呢個 post 嘅一模一樣內容喇,明白未?

唔駛偷o架,上網有得睇喇,唔駛咁煩o架,知唔知?


兒童不宜?咁你咪唔好叫個細路嚟睇囉,你唔係諗住我開個 blog 嚟做兒童益智教材嘛?

陳大文部落 說...

2010年3月19日下午2:26 匿名:

又招呼下你啦,你都好撚柒煩,乜你咁撚過癮嘅?無所謂啦,你念下經啦下~~~~

匿名 說...

匿名人(即本人),生活逍遙,遊至閣下部落,大膽冒犯閣下,「屎尿屁」及公廁「尋找樂趣」等等,純是攪爛GAG之字句及比喻,懇請版主及眾網民悉懷,大文兄呢到係唔係「公廁」!?,豈可由本人幾句戲言去當真呢?
攪下爛GAG,講下爛比喻啫,
大家覺得我無聊白癡低能核突,
本人真係抱歉萬分。

好啦,再講多一次喇,
以上爛GAG爛比喻,純屬個人無聊白癡低能核突之舉,如有冒犯,懇請包涵。

拿,我扮晒衰仔喇,
大家唔好嬲,要笑番下嫁,
你地唔開心,我都唔開心嫁。

P.S.「屎尿屁」及公廁「尋找樂趣」爛GAG爛比喻等等字眼,乃本人(匿名人)人要豬腦,屎忽當蘋果,聯寫一通既劣等小你傑作,大家切勿當真,大文兄尤甚。

最後,又係果句:
以上爛GAG爛比喻,純屬個人無聊白癡低能核突之舉,如有冒犯,懇請包涵。

大文兄:由衷釘橋你。((睇唔睇得明?!。)

陳大文部落 說...

2010年3月19日下午4:00 匿名:

好心你啦......

匿名 說...

大文兄,見你D回應,我笑左喎,
咁咪幾好,見你回得輕輕鬆鬆,瀟瀟灑灑,
優優默默,仲叫我去念經,
你真係好鬼底死,呢個爛GAG仔都幾爛都好笑。

睇在你個爛GAG仔份上,
好啦,就照你意思做,
幫你多謝觀世音菩薩啦!

多謝觀世音菩薩!
多謝觀世音菩薩!
多謝觀世音菩薩!

aLeX 說...

大文兄!
俾我就收呢條PK 1毛黨皮la!~

匿名 說...

大文兄:
又係我呀,匿名人呀,
有野問你,認真既,
唔好咁快火遮眼住。
你今日這篇「快樂的菊花」D圖,是從「東周網」下載的,本人亦剛剛瀏覽過「東周網」,
內裡主頁第一版最下面有個「版權聲明」,
我睇左呢個「版權聲明」後,始終都覺得你咁樣下載D圖作(非商業但)個人用途,危一件好危險的事。
請別誤會,我不是在挑剔你,請先別敏感,
本人真係想問你的睇法,免得你再以身試法!

請你先去看看他們的「版權聲明」,
我膽小如鼠,唔敢轉載該「版權聲明」的內容,因為「版權聲明」話個「版權聲明」都係東周網既,所以為免有失,我唔敢轉載個「版權聲明」,因為唔轉載就一定無事。
(希望大家唔好笑我,唔知犯唔犯法既野,唔做係對自己既做大保障。)
(我係咁諗,大家可以唔同意既,不喜勿插,無知者無罪,正面D睇,只係行事謹慎啫!)
(好讓方面大家討論當中的內容,
(本人才疏學淺,理解能力有限,表達能力又一團糟,又長氣,又煩,望大家見諒!)

好喇,大文兄,你睇左個「版權聲明」未呀?
如果睇完,我想問既就係:
照本人的理解,只要下載其網站資料作「非商業及個人用途」,應該係無問題的。
大文兄下載其圖片在貴部落作個人自誤,但貴部落又是公開給公眾自由瀏覽,咁即係非個人用途,這個就是本人的愚見(唔係講笑,認真既,請別誤會。)

我想問既係:
我深明大文兄,一定沒有錢落袋,
你只是一心一意去收集自己喜歡的資訊放在此部落以自誤及方便下大家咁解,
這一點我應該沒有理解錯誤的吧!?。
這個部落格,看似是大文兄私人地方,
神性得他人不可侵犯,
但,實質是由GOOGLE公司所擁有,
GOOGLE公司商業機構,
咁即係話,大文兄的這個看似私人擁有的部落格,其實根本就是一個商業機構的公開網頁呢?!。
所以,愚見(認真既,唔係講笑,請別誤會)認為貴部落轉載「東周網」版權所有的圖片,極有可能被看成是一個商業及公開用途,
如貴部落未經「東周集團」同意,就極有可能是侵犯版權了!?。

最後,以上既發問,又長又沉又煩又悶,
但本人是認真的,不是說笑的。

如大文兄或其他有心而又好心的人士,
可以提供可靠及正確之答案或回應,
本人願意謙虛心聆聽,
願高人賜教!

匿名人上

並靜侯佳音!

P.S.本人是認真的。願賜教!

匿名 說...

本人(匿名人)有一個假設:

其實係侵犯版權既,
只要一日東周不投訴,
大文兄係唔會有事既!

如果東周要投訴,
就會先去信GOOGLE,
再由GOOGLE通知大文兄,
然後大文兄就去剷走番D被投訴既侵權野。

最後,大交兄都係一如以往,
繼續要幾HAPPY就有幾HAPPY咁去攞人D野。
版權擁有人耐佢多何?!。
至緊要大文兄HAPPY!

侵犯版權,其實好少事。

匿名人何以要咬住大文兄唔放,
大文兄實在好慘!

本人(匿名人)再次向大文兄致歉!
(認真既,唔係講笑)

本人(匿名人)亦向眾網民致歉!
(認真既,唔係講笑)

致歉既原因係因為我的言行,
令到大家感到好煩好討厭好不安!

本人(匿名人)真誠地懇請大家去接受本人之道歉!

如果大家願諒左我之後,還是有心有力有興趣有時間的話,

本人(匿名人)亦真誠地懇請大家去思考一些事:
(如你真的有心有力有興趣有時間的話才好繼續看,否則看後不要怪責我啊!)
說謊,是不對的;
但我依然會選擇繼續說謊,
人人都在說謊,誰人不曾說過謊,
只要一日未被人發現,
我都不會有事,就算俾人踼爆左,
最緊要係死口唔認,或砌詞狡辯,
再唔係就係講聲對唔住,
之後一如以往,當無事發生,
好HAPPY咁繼續說謊。
以上所指的說謊,
可以用其他的字眼如打人,
婚外情,行騙,抄功課,作弊,
行賂受賂,衝紅燈,醉酒架車,
高空擲物......來代替,
以助思考。
本人(匿名人)要咬住不放的不是大文兄,
(大文兄,我又要長氣講多次,SORRY呀,打擾你咁多次!)

本人要咬住的其實是一個普遍人類行為模式------
做錯事被揭後之行為模式。

要觀察一個人的道德標準有多高,
就要透過當他犯了一件小過錯,
觀察他如何去改和會唔會去改。

本人(匿名人)發現好多人(當然包括我自己)面對小錯誤,都當無事發生,
這個當無事發生的做錯事被揭後之行為模式,
我,要當無事發生到幾時呢?
呢個世界之所以就嚟道德淪亡,
關唔關呢個做錯事被揭後當無事發生之行為模式事呢?!。

大家可以得閒先去思考,唔急既。

(認真的,唔係講笑,因為道德既野唔係人人有興趣,呢D是非黑白對與錯似是而非的東西全是個人自由個人選擇,係唔急得,亦唔可以強迫得的。)

嘩,真係成篇又大又膠的論,
大文兄,對唔住呀,
我呢隻長氣麻煩鬼要回陰間了,
遊戲人間完畢,你地好心既師主必會善有善報的,善哉善哉!
小鬼告辭,願大家飲得杯落,
個個身體健康,人人笑口常開!

最後,都係果句啦,釘橋大文兄。

呼,小鬼一尋風咁走了……

陳大文部落 說...

2010年3月19日下午8:17 匿名:

哦屌....唔駛客氣,我都叫做好人啦下話,俾你發癲發左咁撚耐,係咪?

匿名 說...

小鬼告辭一陣,
回陰間吃個飯後,
又飄回來了。
聽君一聲「哦屌....唔駛客氣」,
既鏗鏘,且悅耳。
大文兄誠讓小鬼在貴地方發癲發過夠,
當然好人至極,
要不然,小鬼就不會多次釘橋大文兄。

開心小鬼上 得閒再來攪鬼你

呼...開心小鬼又就咁飄走了

Jake n Jeff 說...

That anonymous has alot of shit to say. It's nice to see someone write so much bullshit that no one cares about (like this). Atleast he really cares about you Diamond Chan.

匿名 說...

開心小鬼又回來了,
開心小鬼對大文兄是否涉嫌侵犯東周網圖片版權的一問,靜候了大半天,仍然未得大文兄及或各方有心有力有時間的高人回覆,
(本人深明大家嫌我太煩太癲太瘋太無聊,再次請見諒見諒再見諒。)
在沒有得到其他高人的反對下,開心小鬼就好開心咁以佢假設的答案為現時唯一的答案:大文兄涉嫌侵犯東周網圖片版權成立,惟東周網未有向大文兄的侵權作出任何投訴,大文兄暫時係唔會有事既!
雖然大文兄今次可以逍遙法外,本開心小鬼始終奉權大文兄偷資訊是侵權行為,須則只是小惡行一樁,望大文兄不以小為小,免得大文兄他日小錯鑄成大錯,到時後悔莫及,恨錯難番,只怨一切回頭太難!
大文兄,你絕對唔係三歲小朋友,請自重自省自控自悔,係人都會犯錯,犯錯並不可恥,請及早悔改,只要逄錯必改,狗雄必會變英雄,如來佛祖觀世音菩薩必保祐你健康長壽!
最近,開心小鬼再多謝眾網民既包涵,深表謝意!
大家對開心小鬼視而不見,不作回應就係一個最好既回應,多謝大家既無聲,無聲,可以是一種無聲抗議,亦有能係一種無聲之沉默支持,用無聲戰勝有聲,開心小鬼好開心聽不見大家任何聲音,大家心平如鏡的安靜表現,必為大家帶來福祉,多謝菩薩!願大家安康發大財!
開心小鬼亦特別聞謝樓上Jake n Jeff的留言,你有小小慧根呢,開心小鬼有小小鍾意左你!
呼...開心小鬼開心地發癲完畢後...邊哮著盧冠廷先生的飛鳥,邊飛往天上...

陳大文部落 說...

2010年3月20日下午3:34 匿名:

係,係。您好,呵~~欠~~~~~

請往以下網址:

http://www.eastweek.com.hk/index.php?link=content_detail&article_id=5917

及請在網上打上「陳志雲 / 叢培崑」,啲嘢多到你睇到嘔電。唔該晒。

呵~~~~~欠......

匿名 說...

扮型,又咪係一條可憐蟲0係度費up..平時行街,最多呢D七頭唔識識女仔,大人大姊踏D令女兩腳,引人注意勁無家教嘅扮高深港男,睇多兩本書學人賺多D啦,我上左位都仲見你們的係度睇咩都唔順眼,其實係你自己無出色.次次見親你都想嘔,寧願望MK,起焉有樣又係真男人 DUMP ASS

匿名 說...

Mr Diamond...
無能用去個D人至會成日吠
大家打工仔心照啦

吠..吠...吠

匿名 說...

你仇視商人又敵視港女,證明你係讀過下書但係勁唔識做人上位,一無所有寫BLOG發泄的無膽男人,真係好可憐也你account我我入一蚊比你

第一次睇你時,我一無所有,依家出出入住個個叫我有錢人,我應該後生過你,同埋係一個識做人過你嘅港女..亦是一個回頭率高又好高自信係女人

peace...睇人唔順眼前,你又係咪野呀?
nothing