近期網誌簡介


2008年10月1日星期三

國慶一條心‧為中國驕傲

( click to view Full Size )



8 則留言:

WYJIMMY 說...

博客北京?2008年9月20日 ??)

──「早晨起床穿上假名牌衣服,用致癌牙膏刷完牙, 喝一杯被三聚氰胺污染了的奶粉,吃一根柴油炸的洗衣粉油條,外加一個蘇丹紅鹹鴨蛋,……中午用地溝油炒一盤避孕藥餵食的黃鱔,吃幾個超標粉做的饅頭,喝兩 杯甲醇白酒,外加兩瓶甲醛啤酒,……晚上下班回家前用『山寨手機』給老婆打個電話,叮囑她做好摻了白蠟油大米的米飯,再做一份敵敵畏泡過的火腿小菜,煮上 一袋毒粉絲,夾點臭水池醃製的榨菜,飯後給兒子一杯毒奶粉……唉,這日子過得可真『爽』!」

陳大文部落 說...

係?正呀!

食中國食品,真係好知識性囉,會識好多化學品囉。

聽見都流口水 ~~

匿名 說...

其實造呢 d 有毒食物嗰 d 人真係好有腦架!好似用三聚氰胺增加氮含量咁 ... 絕對係博士級水平 la ... 今年 Nobel Prize化學獎仲唔係中國嘅!(or maybe 和平獎都係中國嘅,coz there should be peace when all humans die!)

陳大文部落 說...

Kylie :

中國毒食品雖不是新鮮事,但當見到這次非常有組織、有技術和如此大規模的毒奶事件,相信對中國人以至香港人,尤其「我好愛國啊」這種港式回歸情懷,也有一番啟示。

原來,中國產品多多多,要什麼有什麼,產量無問題,但只是混水摸魚,不夠的,弄些假貨去賣,而且不分男女小孩,毒奶粉就是專攻嬰兒市場,為了「發展」,哪怕是兒童,大小通殺,有錢搵便是了。

........無言。

匿名 說...

即係呢,有朝一日全球缺糧 ... 中國偉大嘅科學們可以"製造"糧食!拯救世人,超人咁勁 law ... i ... 都唔知係可喜定可悲?!

篤篤篤撐 說...

當局留意有午餐肉驗出有毒
(明報)10月4日 星期六 12:35
對於菲律賓 在內地生產的午餐肉中驗出三聚氰胺,本港食物安全中心 表示會留意情況,有足夠資料會考 慮抽驗。

至於越南 驗出中國製的康元餅乾含三聚氰胺,食物安全中心會繼續抽驗其他地區出產的含奶成份食品。

而澳洲 驗出中國製的日本 麒麟牌「午後之紅茶」亦含三聚氰胺,中心表示會留意情況,若市面有售會抽驗。

>>>
午餐肉都死, 以後點食肉丁面?
我冇左個早餐了 !!!!

陳大文部落 說...

篤撐:

唔....我諗你不妨考慮一下,好似人地修行咁,每日一扎起身,向太陽方向深呼吸一下,氣聚丹田,一踢腿,虎躍龍騰,腰登直,掌心一伸,然後自己同自己講十次 ( 可超過十次,視乎個人喜好 ~):

「我好飽我好飽我好飽我好飽.....etc」

咁,就會好飽喇,都唔駛點食嘢喇。

匿名 說...

Brother Diamond:自己同自己講十次:「我好飽我好飽我好飽我好飽!」你估我冇試過 ... work 得架!
if work,咁"收修堂" 一定會跌到負數 la ...
篤撐兄:食死好過餓死 wor ... 唔怕嘅,可能要每日食 4xx 罐午餐肉先有事呢 ...