近期網誌簡介


2010年10月8日星期五

全民醫保大騙局:從Michael Moore 論美國醫保弊病的啟示

全部十條片齊,全套記錄片不是很長,很快可以看完。特區政府現正計劃推行類似美國的全民醫療保險計劃,影片就是暴露這種表面幸福但內裡荒唐的美式醫保弊病,大家一定要看,看完會有一些啟發。目前政府構思的醫保計劃,是和這套崩潰的美國制度很類似,美國已證明行不通,但香港竟然去學,影片也探討了其他國家的醫療制度。


http://www.youtube.com/watch?v=e38PNXfxsRE

7 則留言:

匿名 說...

多謝你的資料搜集

匿名 說...

不論全民醫保抑或所謂自願醫保, 都是騙局, 肥了保險公司, 餵飽私家醫院和醫生, 受害的是小市民, 特別是不幸患病之人.

kendrick 說...

where is part 2 and 3?

陳大文部落 說...

kendrick :

你 click 條 link 睇片,影片右上角有小方格【Part 2】,其他部份順次序如此類推。

全部共 10 條片齊。

匿名 說...

來生要做英國/法國人

陳大文部落 說...

2010年10月9日下午6:21 匿名:

法國好啲....英國而家好唔得了。

匿名 說...

最_街就係CIGNA, 電影入面有個細路女對耳失聰, CIGNA 只係賠植入一隻人工耳蝸費用, 仲話係所謂既實驗性質.
就好似電影入面個老豆話小朋友係學習階段對耳都要聽到, 靜係賠一隻你玩呀!?
仲有電影入面其他保險公司亂醫人都好_街.
依家日日都係度播CIGNA廣告, 我每次睇到就諗起呢件事, 我真係想鬧x佢.
我唔想香港發生呢d事.