近期網誌簡介


2012年4月5日星期四

香港自治‧龍獅旗踩上中聯辦

壹周刊 第 1152 期報道






3 則留言:

Oliver Hood 說...

佢地之前去英國領事館抗議英國無遵守聯合聲明,證明佢地根本無政治常識,英國人唔偷笑已經係出奇,中英聯合聲明只係英國將香港既自由及法治價值要求由中國去繼承,97年香港已經係中國一部份,英國係無能力去影響香港,但向中國要求保持香港既自由係要香港人自己去爭取及要有一個準則, 問題係何謂自由同法治, 呢個問題連香港人自己都未清楚就已經被金錢迷惑,未團結就先打垮自己,要求外國介入係唔可能既事, 英國只係一個監察角色, 對香港係無影響力, 正如已故前英國駐華大使柯利達爵士對香港已經表達一個事實: 無論香港人是否願意, 香港必須回歸中國, 要知道誰是主人, 香港人要自己向北京爭取要既自由.

楊百川 說...

樓上唔清楚咩叫做締約政治呢
每一個國家ge行為被尊重係因為大家遵守互相建立之締約, 唔守諾言就要接受外國干預ge後果
如你先有香港屬於中國的結果, 先會有英國「只能」監察之結論, 你心裏諗乜野呢五毛先生? 大一統情結啊~

Oliver Hood 說...

楊百川先生:

用五毛標籤別人, 證明你連基本尊重都唔識!!! 唔同意係無罪,但你連包容都唔識!!