近期網誌簡介


2010年10月26日星期二

腦殘由小孩開始:洗腦教育全面培育戇鳩少年

( 藍色字為本部落補充、回應 )

吳志森﹕洗腦教育:教死老師 讀呆學生

明報 2010-10-26

【明報專訊】今年的施政報告,特首曾蔭權鄭重其事地宣布要在香港中小學全面推行國民教育,包括:資助中小學生內地交流;資助準老師到內地研習;增加學習《基本法》時數;開發《基本法》試題庫成為科目試題;成立獨立「德育及國民教育科」……


加強國民教育,有政策綱領,有推行步驟,有內容細節,絕不是走過場說了就算。今後中小學生,除了要應付繁忙功課考試,頻密內地交流增加其他學習經歷,還要把枯燥乏味的《基本法》背得滾瓜爛熟,應付考試。


不少有識之士早已指出,由公民教育變為國民教育,是一種倒退,不但違反世界潮流,更違反國內的大趨勢。內地將傳統狹窄的愛國教育,轉為與國際接軌的公民教育,愈趨普遍,但特區政府卻偏偏背道而行。


要求熟讀憲法,了解國家與國民的關係,掌握自身的權利,本來無可非議,但官員今天所推行的所謂國民教育,除了愛黨愛國、國家成就、身分認同等洗腦式教育之外,對多元批判,獨立思考,不是避重就輕,就是付之闕如。


教育局的「基本法教育網站」,提供可供老師下載的教學示例,有「認識高度自治」、「我學會了唱國歌」、「我參加了校內升掛國旗典禮」等部分,鉅細無遺地進行了愛國教育示範,隨處可見洗腦教育的痕跡。


在「我學會了唱國歌」部分,只強調認識中華民族精神,認同中國國民身分。國歌填詞人田漢的生平,到1949年就戛然而止,田漢在文化大革命被虐殺的悲慘遭遇,完全湮沒。《義勇軍進行曲》曾被禁唱,歌詞曾被改得面目全非,到後來才恢復原貌,這些歷史,更當從沒發生過,丁點都沒有提及。


基本法考試定引起無休止爭論

在「我參加了校內升掛國旗典禮」部分,三番四回講的都是認同、團結和貢獻,「旗上的五顆星及其相互關係象徵中國共產黨領導下的中國人民大團結」,但從沒挑戰為什麼幾十年來一定要由同一個黨來領導,犯了嚴重錯誤搞得生靈塗炭仍然可以千秋萬載?

中小學生的《基本法》考試,考核內容對錯標準,一定會引起無休止的爭論。看看以下的試題就知道了:

問:香港特別行政區享有什麼權力?

標準答案:行政管理權、立法權、獨立的司法權和終審權。(究竟是三權分立還是習近平講的三權合作?為何獨立終審之上又有人大釋法?)

※ 凸區政府可以話享有好撚多權力架喎,除左行政立法、司法、管治、終審權等等之外,仲包括「按喜好拉鳩晒社運抗爭人士」啦、「官商勾結地產霸權」啦、「政策朝令夕改」啦、「胡亂制定政策擾民」啦、「雄霸庫房大量儲備」啦、「不斷高薪請好多唔知做乜撚嘢的政治助理」啦等等,好撚多特權的,唔知想講邊樣呢?

問:香港特別行政區無權處理什麼事務?

標準答案:國防及外交。(特首打電話給菲律賓總統算不算外交?香港能否享有「次主權」?)

※ 哦,咁呢樣嘢,凸區政府在好多事情上又真係處理唔撚到架喎屌你老母,例如大財團瘋狂壟斷呀、地產商發水樓攞明搵笨柒啦、支那蝗蟲湧嚟香港啦、向大財團爭取最低工資最高工時啦、高官做嘢不斷出錯啦、大陸新發采來港洗黑錢 (已經唔係咩秘密啦唔好扮純情啦屌你...) 炒高樓市啦等等,凸區政府都無權處理,並且幾在其中。

問:香港人能否享有出入境自由?

標準答案:能。(但為何香港保釣船出海三番四次被阻撓?出境權有否被剝奪?)

※ 嗱呢樣嘢大家放心,你去邊撚度去得嘅,甚至去跳樓都無人阻止你的,乜依家香港唔係日日有人跳樓咩?仲有「自殺年青化」趨勢呀仆你個街,不過咁,講開保釣船被阻撓呢,就有啲唔同嘅,喂大佬,「釣魚台」呢個爛島,我地支那國都未出聲,你班仆街走去「保釣」?梗係唔俾啦。做人呢好心就識分莊閒,認下邊個係老細,西瓜靠大邊香港精神獅子山下吖嘛,咁簡單嘅做人道理都唔撚識有無搞撚錯。

睇下我地偉大支那國,仲去買日本債券呀,中日友好呀知無?「反日情緒」主要係想迫日式百貨公司大減價咋,唔好講笑,快啲睇下「吉 Jer 島」有無大劈價先~~

有得揀梗係買日本貨啦,唔通買大陸嘢咩,中國製會爆炸架成龍講架清楚未?


如此洗腦教育,除非只要信不要問,只能背誦不准討論,否則肯定教死老師讀呆學生。



(網民創作)

4 則留言:

匿名 說...

多讀文學 防被極權洗腦
http://www.freetibet.org/newsmedia/students-protest-language-righ

貓頭鷹 說...

我非常支持搞國民教育. 當香港人認自己係中國人既時候, 就代表中共距離收檔只有一步之遙.
一旦有D好學既學生走去自己查資料, 查到1945年中共講既野, 寫既文就好笑.

dankei 說...

大文兄,真係你手寫我心,多謝晒!

edenpastora 說...

貓頭鷹 提到...

" 我非常支持搞國民教育. 當香港人認自己係中國人既時候, 就代表中共距離收檔只有一步之遙.
一旦有D好學既學生走去自己查資料, 查到1945年中共講既野, 寫既文就好笑."

請問, 何以見得 "當香港人認自己係中國人既時候, 就代表中共距離收檔只有一步之遙." ?閣下以為還係認定當下國人還重係春秋戰國時期嘅人, 有剛直人格的人. 當今的中國人係一群墮落苟且偷生嘅奴才, 死要面子, 排斥起碼做人尊嚴.
睇吓英人管治時多啲人愛國定共賊統治下多; 香港係咁己經大幅度陸化倒退, 共賊嫌未夠皮夾死催谷.

"一旦有D好學既學生...就好笑"
"有D"(有硬骨頭) < 0.00000001%反共帝主力 -好難笑得出

迂迴式宣傳比硬銷高明, 得出最後結果係-當香港人認自己係中國人既時候, 就代表中共距離肆意魚肉港人只有一步之遙.