近期網誌簡介


2010年10月2日星期六

★推到富豪都睇到!MastaMic 超正MV:仇富不仁

2 則留言:

BeanSong 說...

還是那句:

爲富不仁不算賤,
真正賤的是奴性入骨的港哩!!

港哩可以計較補選經費,卻無視功能組別禍害;他們可以批評社民連暴力,卻無視制度不公義(同是功能組別禍害);他們可以批評反中共者是搞屎棍,卻無視中共的獨裁殘暴(六四屠城、把豆腐渣毒奶受害者打成被告……);他們可以……,卻無視……

自己身為有尊嚴的人,還是存錢移民澳紐吧!之前自己說要移民臺灣,要求的確低了點——記得大文兄說過:旅行「衰衰地」才去臺灣。

匿名 說...

我唔係未試過,我試過安份守己,日搏夜搏,賺得果一萬幾千,我試過,但出面果班人,出面果班人呀,佢地識建築識起樓咩?

佢地只係拎少少錢出黎,拎少少時間,炒起個樓市就不停係度賺大錢,咁叫公平咩!

LMF-含家拎 (Live)
http://www.youtube.com/watch?v=N16S9g_-WOw&feature=player_embedded