近期網誌簡介


2009年8月7日星期五

人體美學攝影:Rainbow 胡心諾 超華麗極品級 Collection



( all photos can click to view full H.D version )















































12 則留言:

匿名 說...

I think she is using the wrong drink glass.

Betty 說...

点解好似全部都去同一间酒店影相既?

陳大文部落 說...

係用錯紅酒杯。果枝應該係威士忌,哈哈哈,是但啦,道具嗟 ....

真係俾你都唔夠飲,唔知道具左幾耐....

匿名 說...

陳兄你的 collection真係好睇過靚模寫真集!

Rainbow 真是美極了 !!!!!!

匿名 說...

點解次次都係酒店相﹖囧 香港真係無好既 studio 或者景色來襯美女﹖

雪山飛狐 說...

樓上,
 當然不是啦, 但拍完照片可以順手搞埋, 方便嘛.

陳大文部落 說...

Desertfox :

其實你都唔係第一次想喺我個 blog 玩嘢同想搵我嚟「際旗」玩下我,不過我諗你搵錯對象,你身為先進嘅娜威華人移民,除左反對香港民主外,成日想搵串串嘴想搵話題撩我,但我只能同你講,你搵錯對象。

Betty 說...

E? 点解你同Desertfox 会嘈起上来既?

睇真D, 我差少少就买左嗰女仔着的同款式紫裙来跳舞. 我响TST见HK$100咋, 好抵买. 不不过上围唔够同埋怕有肚腩, 所以最后都无买...

Ebenezer 說...

超華麗極品級 Collection,係唔係指嗰支酒呀?

誠心請教 說...

陳blog主, 唔好意思, 本人反而有個off-topic(?)問題想請教....

就係你用blogspot, 點樣可以咁方便地upload一大堆照片入去?? 我次次都只能幾張幾張upload上去(每次又要重新排位)搞到頭都痛, 直接降低blogspot上貼圖意欲.

你成日一放就放一大堆, 一定有d簡便方法, 真心想請教下....

Betty 說...

E? 誠心請教既问题我都遇到哦, 系咯, 应该系点做架?

PS. 我响葵芳又见到嗰条裙, 卖HK$50 only...

陳大文部落 說...

其實我係無特別方法大量上傳圖片嘅,都真係一幅幅咁逐張 upload 。如果真係好多相片,我會分開網誌,例如 I、II 之類,或把兩幅或四幅相拼埋一齊。

真係無特別方法,如有,我都想知,不過應該係無...呱。