近期網誌簡介


2009年9月27日星期日

(超級完整版) 中學男女黃大仙鳳德邨後樓梯摷身舔西事件


( 請在網上 search )








38 則留言:

匿名 說...

Use condom! Kids! before u guys make love

Betty 說...

现在的拍摄技术实在太得人惊, 甘都拍餐死.

陳大文部落 說...

现在的拍摄技术实在太得人惊, 甘都拍餐死.

>>> 咁果兩個學生都好勁嗟,著住校服喺樓梯度奶西......

仲要大熱天時未沖涼就「品西」,好犀撚利!

匿名 說...

黃大仙邊間學校...

Betty 說...

学生精力旺盛, 如果没有正途宣泄, 做呢D野唔出奇吖.

其实人类身体上的发育, 十四五岁就已经完成, 只系经济上或者心智上未配合, 甘其实呢D野无话岩定错, 只系做左的话响现今社会的制度之下, 会有不良甚至严重后果.

陳大文部落 說...

2009年09月27日 星期日 下午8:09 匿名:

我都唔知黃大仙邊間學校,或者你問下黃大仙人,睇下有無人認到係邊間。

匿名 說...

我話你聽邊間啦= ="
佛x孔仙洲x念中x~

陳大文部落 說...

2009年09月27日 星期日 下午10:31 匿名:

我已經知㗎喇,條仔可能會賴嘢。

匿名 說...

我話你聽邊間啦= ="
佛x孔仙洲x念中x~

都吾似,人地女生條領,黃色嫁!!!!

孔仙洲 係白色架!!

http://www.bhscmc.edu.hk/01_introduction/01_uniform.html

Betty 說...

比条生路行下好哦.

匿名 說...

睇唔到..

匿名 說...

點解咁都做得出
Download唔到

陳大文部落 說...

2009年09月28日 星期一 下午5:05 匿名:

download link 無問題。

匿名 說...

download左之後得個網址ge-.-
都睇唔到ge...
你可唔可以send條片去我e-mail呀?
我e-mail:alexfg@live.hk

陳大文部落 說...

2009年09月28日 星期一 下午7:44 匿名:

唔會,條片係無問題嘅,你 download 左之後,請去 google 打「kl codec pack」,你裝番個 codec pack ,就可以好無敵咁睇好多格式嘅片喇。

條片係用手機拍,係「3pg」3 G 手機的影片格式,你裝左 codec 就睇到。

匿名 說...

青松中學呀!!!

匿名 說...

發一個比我喇~我都下載唔到~
jia_ming12@hotmail.com

匿名 說...

我都DOWN唔到丫~~"
可唔可以SEND埋俾我"
KISKE_HOUSE@HOTMAIL.COM

匿名 說...

"都吾似,人地女生條領,黃色嫁!!!!

孔仙洲 係白色架!!

http://www.bhscmc.edu.hk/01_introduction/01_uniform.html"

The one is the URL u shown is the new style uniform. It's BHSCMC for sure, I'm alumni of this college.

陳大文部落 說...

各位:

喂,真係 download 到喎,條 link 無問題,可能下載人次過多, download 唔到嘅話,隔一陣再 download ,一定有。

真係 download 到的。

匿名 說...

可唔可以轉格式呀- -
dn左落黎得一個網
咩index

匿名 說...

where is the link?

匿名 說...

上網裝極d解碼器都睇唔到既...可唔可以轉番mp3個d啊...

陳大文部落 說...

2009年09月29日 星期二 下午7:19 匿名:

呢個 3gp player 幫到你:

http://www.reganam.com/3gp-player.htm

陳大文部落 說...

2009年09月29日 星期二 下午7:09 匿名:

link 已 delete,你上網打「黃大仙鳳德邨後樓梯」,其實都有。

匿名 說...

我用左你比個模擬器都播唔到囉,哈哈...

陳大文部落 說...

2009年09月29日 星期二 下午7:37 匿名:

喂,冚世界都睇晒喇喎,之前我話裝「 kl codec pack」已經可以睇,而家再有埋個「 3gp player」,真係無乜可能睇唔到喎阿師傅...

如果你真係睇唔,你上網打「 3gp」,就會有無數咁多嘅方法教你點 play。

匿名 說...

真是西9化.

陳大文部落 說...

2009年09月29日 星期二 下午9:45 匿名:

關「西 9」咩事.........?

匿名 說...

冇link wor....

匿名 說...

我知道係邊個/邊班添啵@@"
我有相@@"

匿名 說...

0黎遲一步,咩都睇唔到。有冇人download咗send 0黎睇下。
My email address: wingcheung_l@yahoo.co.uk

Unknown 說...

send give me mongwo2@hotmail.com
thx

Unknown 說...

give me mongwo2@hotmail.com 多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝

Unknown 說...

有的話可以send email比我:
weatherhk2@gmail.com

Thz.

匿名 說...

有的話可以send email比我:
elfy@elfychow.com

Thz.

匿名 說...

有的話可以send email比我:
elfy@elfychow.com

Thz.

陳大文部落 說...

大家唔駛俾你地嘅 email 我喇,其實上網 search 都有下載網址,自己 download 就得喇。