近期網誌簡介


2010年1月23日星期六

(豪華完整版)-->㊣80後㊣ Freeze 拆夥前露一嘢「波拼(。)(。)」周秀娜

( 所有圖片可 click 看大圖 )


Freeze半裸為本刊影相,事前並冇要求清場,拍攝完畢更向記者說:「最緊要輯相靚,效果唔好可以再嚟過!」 80後的人其實可以好專業。

娛樂頂點

80後 Freeze拆夥 終極裸拼周秀娜
2010年01月22日

去年 o靚模「胸」群而出,其中周秀娜雙峰獨秀,剝贏大市。
汰弱留強,早於 07年出道,同樣以「剝」出位的整容三嬌 Freeze,在周秀娜強勢下,變得冇晒聲氣。

外敵搶晒飯碗,公司資源亦被師妹羽翹瓜分,據知今年中正式約滿的 Freeze,將會各行各路。面臨拆夥,這三個曾經遭受抨擊,在娛圈歷盡血淚的「 80後」女子,決定盡地一煲,半裸作最後一剝。


娛樂圈僧多粥少,未必每個藝人能夠長期搵到啖食。 07年標榜敢做敢認的整容三嬌一「整」成名,縱然外間聲音彈多過讚,但登台、商場騷不絕,至少日日有飯開,單是 07、 08年已為她們合共賺逾 200萬。去年以周秀娜為首的 o靚模崛起,所有月曆、寫真、攬枕全部大賣,連 Freeze的飯碗都搶埋。
Freeze今年中更與公司約滿,隨時拆夥,面對前路茫茫, 80後出生的她們亦無奈大歎藝人唔易做,「我哋條路真係好難行!」




陳樂榣 Alley
出生日期: 1983年 10月 5日
陳樂榣口才最好,經常賣甩兩位成員做網上電台主持,更在上環教畫畫賺錢,唔憂冇後路。



甄穎珊 Carisa
出生日期: 1980年 11月 2日
整容前的甄穎珊,曾為許冠傑 Sam′ s Angel成員之一,又參加過亞姐。一直希望有代表作的她,加入 Freeze後曾拍過三部電影,可惜全為大茄。



石詠莉 Sukie
出生日期: 1986年 12月 25日
石詠莉最想成為獨立歌手,可惜苦無機會,三年前馬死落地行加入 Freeze。現時她正為獨唱歌曲錄音。



周秀娜去年曾半裸露股罅影月曆,外間反應不俗,銷量過萬,為她帶來約 20萬收入。

石詠莉望出碟

十多歲少女可以享受純真時光,但今年 23歲的石詠莉為了養家, 16歲已經開始在社會試煉。「做過 sales、地產、樓面,同 part time model,一日做十幾個鐘,冇辦法!屋企開支真係好大!其實啱啱成為 Freeze嗰陣壓力最大,出街成日俾人指指點點。有段時間我要睇心理醫生,後來觀眾慢慢接受我哋,我先識得放鬆。」提到被周秀娜搶飯碗,石說:「咁上年收入係少咗,不過我冇怨過公司同任何人,咁真係抵周秀娜成功,佢 EQ幾高。我當然唔想拆夥,真係慣咗三個人一齊工作,不過現實係咁都冇得迫,我希望儲夠錢自資出碟,呢個始終係我唯一心願。」

陳樂榣有後路



Freeze出道時曾遭歌手杯葛。 08年,她們在新城頒獎禮爭番啖氣,獲「跳舞歌曲獎」,但去年因冇新歌,連頒獎禮都冇份去。《蘋果日報》圖片

石詠莉對娛樂圈仍存有夢想,相反為幫父親還債和供養胞弟讀書而走上整容路的陳樂瑤,卻對娛圈灰心,更鋪定後路搞藝術。「香港人接受能力好低,人鬧佢又鬧,其實我哋只不過係行性感路線啫,冇殺人放火,好多人就會當我哋係壞女人,不過條路始終係我自己揀。我入行嘅目標好清晰,係想搵錢還債,我知道我擅長唔係唱歌,所以一早諗定後路。我不嬲鍾意畫畫,喺加拿大讀 fine art,上年已經開始教小朋友畫畫。試過有家長接個仔放學,走埋嚟同我講:『 Miss你好激喎!』不過佢繼續俾個仔上堂,就證明佢係接受我。 Freeze仲有冇得做唔係我話事,係由市場嚟決定。」

拍攝花絮



Freeze當日一早到達影樓作半裸前準備,影相前化妝師和助手為她們在身上搽 cream。



影到下午,三人開始露出疲態,石詠莉和甄穎珊等陳樂榣埋位時,更索性瞓在道具牀上,其間石詠莉又貪玩拍幾吓甄穎珊 pat pat。

甄穎珊唔怕批評
拍檔早已為前途打算時,成員之中年紀最大的 29歲甄穎珊,對於即將拆夥,卻處之泰然。「後路?冇諗過呀,見步行步囉!同佢哋合作咗三年,點都會有感情,當然唔想拆夥。呢行好講際遇,唔係自己控制。我好鍾意演戲,咩角色都會試,不過我唔識應酬,唔識得埋電影人堆。呢幾年好多人批評我整容,話我賣弄性感,其實我哋只不過係白老鼠,開創咗呢條路出嚟,依家啲 o靚模仲激啦!」



Freeze一直以性感示人,可惜屢受批評,她們無奈說:「其實性感都可以好型,希望大家唔好咁封建。」



早前有指蕭定一的「一元製作公司」為了力谷旗下新人羽翹而冷落 Freeze。對於 Freeze將拆夥,蕭定一故弄玄虛:「續唔續約唔重要,有潛質嘅就會要,話唔定 Freeze會換人大兜亂。」

周秀娜:想同佢哋合作
後起的周秀娜升呢成功,獲不少導演和廣告商垂青,間接令同樣靠性感搵食的 Freeze無路可行。對此周秀娜說:「其實佢哋拆夥都可能係好事,大家都有更大嘅發展空間,有時唔一定唱歌先可以生存,我都歡迎佢哋加入 o靚模行列,同佢哋合作。(你搶晒人飯碗喎!)客戶有唔同需求,冇話搶唔搶嘅,況且我依家手上嗰隻(碗)仲係細!總之大家一齊俾心機啦!」

新片戲份遭刪剪



Freeze去年為《花田囍事 2010》專登飛杭州客串,戲中陳樂榣騷長腿,在宮中跳艷舞色誘古天樂。




戲中教古天樂寫毛筆字,就落在穿谷胸裝的甄穎珊身上。可惜導演黃百鳴嫌意識不良,將 Freeze的戲份全部刪走,他說:「出嚟嘅效果真係太過火,不過佢哋全部收足片酬。」




石詠莉套戲服則背部開窿任睇,她對戲份被剪感到可惜,「總之我哋都做咗演員嘅本分,會尊重導演同片商決定。」

三不敵一

Freeze出道初期,靠性感搵過不少快錢。可惜時移勢易,自去年周秀娜冒起,不少廣告商和登台騷都轉搵周秀娜, Freeze冇啖好食。

Freeze VS周秀娜
谷胸代言人



三嬌於 08年尾以 6位數酬勞,擔任 online game代言人,更以性感裝束出席該年的亞洲遊戲展。




去年尾的亞洲遊戲展,周秀娜就谷胸上陣擔任另一 online game代言人,更搞埋簽名會,熱爆全場。

性感月曆




三嬌 07年推出首張 EP,隨碟更附送噴血海報和月曆,只賣 48元,還兩度加印。




唔唱歌的周秀娜,去年真空拍攝月曆,單賣 98元,結果銷量過萬,簽名會更大排長龍。

露底登台



三嬌於 07和 08年間,多次到澳門和美加登台,在台上露底大跳熱舞,撈到不少油水。《 Face》圖片


雖然未出過碟,但不少登台騷都搵周秀娜撐場,上月她就飛到多倫多唱足三場,更踩入紅館擔任庾澄慶演唱會嘉賓。《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:袁凱傑
攝影:陳偉強
協力:陳兆基
化妝: Angus Lee
髮型: Patrick

6 則留言:

匿名 說...

就算唔講身材,講樣貌我覺得周秀娜比較引人注目,唔關靚唔靚事,可能因為輪廓比較分明所以容易留下深印象,反而我到依家都仲未認得到 Freeze 佢地 3 個,感覺上佢地個樣無咩特點,所以觀眾緣會比較少。

另外,雖然我唔係鐘意周秀娜,但佢行出黎個 image 的確係比較有自己既個性,好有個人形象。而 Freeze 三個人就一味露肉,無咩特點。

michigan_8_mile_road 說...

又係靚模? 老實講, 我有時候對報紙成日講呢D 女仔好反感.....唔通香港D 報紙雜誌冇第2 樣野好講 ? 周秀娜又好 Freeze 又好, 佢地D 事關我咩事 ?

不如講下美國D 經濟咁既樣, 2012 呢個世界會唔會玩完仲好 ?

Betty 說...

D 女仔靓系几靓, 但风尘味太重.

匿名 說...

to 八里

其實人人都知道香港就快仆街

幾乎所有報紙都俾共狗收賣晒 所以先會只係報d咁既野

如果唔係打開報紙你就會想上街示威的了

呢d就叫唯持社會和諧

因為昅得靚女多係會少咗d憤怒既..orz

匿名 說...

對性方面較多箝制的社會, 政治通常較專制.

匿名 說...

三隻妖怪,又似「人妖」!


kin