近期網誌簡介


2010年1月7日星期四

高鐵撥款前夕:始於足下吋土‧青年苦行反高鐵




11 則留言:

Quality Alchemist 說...

工程師學會罕有地高調表態支持.
我也看見一些工程師朋友在網誌中支持. 我也是工程師學會會員, 但我不是建築的專業, 很難判斷.

當一個專業學會作這麼的表態, 首先要有大多數executive committee members的同意, 及評估這樣做對學會及會員的影響.
如沒有一定的理據, 是不能以學會名義作表態的. 所以我會懷疑公共專業聯盟的方案.

vvip 說...

工程師學會罕有地高調表態支持.
高調表態 利字當頭, 利慾薰心,市儈.

匿名 說...

This is our LAND (香港 ) !!

由於香港沒有普選權 (Universal suffrage) , to protect our LAND, 在香港的 340萬 BNO國籍的歐盟公民, 民族自決 (self-determination), 要求正統性地 (legitimately) 加入歐盟。

歐盟便根據《里斯本條約》第222條 的規定,對在香港的 340萬BNO 國籍的歐盟公民,予以協助。

kendrick 說...

簡而言之, 工程師學會是被收編了吧?

陳大文部落 說...

Quality :

工程師學會終於表態支持起高鐵,相信大前提已很清楚,就是「工程」,學會和政府方面已成功「講惦數」。

基本上,就以我個人來看,我不會完全否定高鐵,但以目前香港和中國的交通情況來看,似乎沒須要現在起高鐵。

因為這個高鐵,高速又不是高速過人、實用性存疑,費用異常地昂貴、建成後是否「廣泛運用」也有很多疑問,既然如此,興建高鐵可變成長久的負累。

-----------------

我是不認同「為保菜園村反高鐵」,高鐵是香港整體的問題,而不單是「保一個鄉村」的問題,以菜園村保育而反高鐵,基本上不會有感染力,但無奈地,如果向保育菜園村的年青人說這話,他們是不會聽的,但我幾乎可以肯定,用「保育」來反高鐵是沒用。

連菜園村也有村民拿了賠償走人,即是村內也不見得要保育,保來為乜?

陳大文部落 說...

kendrick :

應該係「傾惦數」喇....

陳大文部落 說...

2010年1月7日下午1:51 匿名:

放心,呢度係中國香港,係中國香港人嘅地方,唔會玩乜乜「民族自決」嘅。

Betty 說...

我都觉得如果以保护菜园村作为理由, 我无可能赞成唔起高铁. 因为我都唔住嗰度, 嗰度又唔系特别古迹, 只要赔偿足够比嗰度D 人搬去其他地方就OK啦.

匿名 說...

Assessment Report on Guangzhou-Shenzhen-HKSAR Express Rail Link
(Oct 2009)
http://www.hkie.org.hk/docs/news/Express_Rail_Link.pdf

did you all read the report before making conclusion of 收編了 &「傾惦數」?

陳大文部落 說...

2010年1月7日下午8:16 匿名:

我知有呢啲 report,咁又點?要整呢啲咁嘅所謂「report」有幾難?最後就係表態支持,就係咁簡單。

呢啲咁嘅嘢,梗係要 report 啦,你唔通公開同人講「傾惦左、大家ok」咁咩。

你睇下政府高鐵文件,一樣有九百幾個「report」o架,係咪?

好多嘢呢,其實心照啦....

( 李嘉誠從來都唔會公開話自己壟斷喎,不過係「基於集團和股東及整體香港經濟利益著想」之嘛...)

匿名 說...

「收筆前,忽聞工程師學會會長陳嘉正高調撐政府,反擊『錦上路方案』。查陳嘉正乃係Ove Arup的港區揸fit人,而Ove Arup則接了高鐵顧問合約。如此不避嫌,可見高鐵真的關乎很多人的『福祉』!」

Quote from 紀曉風@信報 as quoted from fongyun's xanga

http://fongyun.xanga.com/719651507/notes-on-anti-erl-demonstration/