近期網誌簡介


2008年5月30日星期五

愛 情 搶 包 山 : 十 大 追 女 仔 唔 work 方 法


相信很多男士都非常有興趣想知道追女仔既必殺技,例如乜乜【愛情殺手諫】、【追女秘訣 Step by Step】之類,期望以最有效既方法,去對心儀女士展開最有力既追求,聽落無得頂,但做落就俾人炳。所謂【秘訣】,真係講就天下無敵,但係咪真係咁犀利,似乎無乜人認真研究過。


所以,我不如講下一啲好多男士認為【好 work 】但其實唔惦 既方法,唔少男士成日唔明白點解啲女仔見到你就搵路走。原來,唔係自己樣衰累事,亦唔係唔夠才俊,又唔關錢既問題,而係用錯方法。只要細心分析,加上配合現今社會形態,原來聽落就好似好得,但實際上可能累死人。


第一位:《 結他情懷浪子 feel

好多男士以為今時今日,仲攪笑到好似七十年代許冠傑咁,拎個爛鬼結他,彈兩手歌仔,好似好浪漫,又以為咁樣好浪子好藝術。男人成日以為【浪子 feel】就係女士至愛,但年代不同,唔好再天真好傻咁以為學兩手結他,好有品味咁向女仔彈隻歌,真係無人啋你,仲覺得你好幼稚,更加唔好妄想到【一曲定情】,以免被人笑完仲唱到你瘀。


第二位: 《我好勤力!我係好仔!》

Come On Babe 各位 Gentleman 們,今時今日,你強調自己好勤力,不如做隻牛吧!唔好話自己好勤力好踏實,你勤力係你既事,自己享受勤力吧。喺香港地,你勤力一股作氣,女仔會以為你根本無料,無料唯有靠舖牛力,咁勤力去耕田咩。 不如學下金融方面既知識,理財學問,識得為自己打算,用較少既力量可以滾雪球令自己享福,女仔就認為你有腦。香港地呢,有力唔得既,要有腦。


第三位:《 踩靚女明星、妳最好既!

有好多男士以為,對一啲靚女有身材既勁女明星彈到一蚊唔值,以為咁樣就突顯自己好清高,例如話:【車! 梁洛思個樣唔靚嗟!我覺得好 cheap !跟有錢佬之嘛!】,又同時讚心儀女仔又好學問又乜乜又七七。你唔好以為隨便踩真正靚女明星,就以為女仔一定 Buy ,呢啲動作只會顯出你十分扮嘢,都幾屎忽鬼。靚女明星,靚,自然有人地既價值,唔駛你地呢啲小男人去道德批判,慘得過人地靚到暈,你都追唔到,兩個世界。而你又未必清楚女仔可能心裡【暗地崇拜】果啲靚女星,大佬可能瘦身化妝著衫,都係學靚女星架!


第四位:《 我好慳家、儲蓄可以致富》

唔好意思,有咁既唸法既男士,請你快啲去 I F C 跳樓吧! 而家香港地,儲蓄一定唔可以致富,你睇下一蚊一蚊咁儲,銀行都收 Service Charge 喎,阿 Sir

慳家?你估攪希望工程? 而家做鄉下難民? 咁慳家,即係跟你都無啖好食,莫講話享受,做你女友或你老婆,乜都唸慳慳慳! 慳嚟放落棺材咩。 唔好以為吹噓自己慳家好仔就討得女士歡心,慳家? 慳啲啦。


第五位:《高談狗屁政治》

如果你係新聞從業員,仲要係做港聞、或真係跑政治新聞既, OK 你講政治高論係正常,但不過呢,對女仔,講政治唔係代表你有料,而係悶蛋。就算大家都係跑新聞既男女,追同行,都免談太多時事政治,大佬你悶唔悶啲呢?

若果係一般人,追女仔唔該、 please ,唔好係唔係都講咁多政治,真係嚇怕人。你以為自己好有料?不如聽評論員講啦,駛你講?唔通你吹水吹得好過果班撈得起既評論員麼?自己唸唸啦。


第六位:《不如一齊去映相丫!》

喂大佬!今時今日,用相機去討女仔歡心去映相?陳冠希呀?如果係靚女呢,恭喜你,可能人地真係樂意俾你映。只不過,如果係平凡女仔,人地沖涼時照鏡都知自己【 睇落唔係好得喎】,仲要人去攪一大輪化妝襯好套衫俾你映,仲有,你自問係咪技術好,費事本來已經唔係靚女,仲映得有咁衰得咁衰,人地女仔真係會對住自己堆相都食唔落飯,自己又唸下吧。


第七位:《我最憎啲人用 L.V !》

你唔鍾意,係你閣下既事,唔駛用自己把衰口去強調。女仔好得意既,就算有個女仔真係唔鍾意用名牌,或者真係好憎名牌例如 L.V 乜乜 Gucci 等,人地唔用,唔駛你嚟評價,更加唔駛由你去反名牌。

你反名牌唔代表你好出塵。女人心態呢,係咁既,自己即使唔會崇拜名牌,但個男既一口話名牌係垃圾,即係你自己買唔起就買唔起啦,呢啲只係買唔起既道德借口,唔需要由男人去踩低名牌。


第八位:《妳食乜我食乜,You go I go !》

咁人地個女仔月經來你係咪又【You go I go】咁呢又? 有啲主見,好多香港女仔好醒目,本身已經好有 talent ,亦好有思想,作為時代新女性,期望個男伴能力起碼同自己相若,甚至高於自己,咁至有信心覺得【 呢條友惦!】。

男人,雖則唔應該乜都自作主張,但又唔好似隻跟尾狗,人地乜乜你又乜乜,應聲蟲咩?寵物男對於有質素既女士嚟講,係唔 work 架。例如簡單到食飯,女既食乜,你自己揀自己口味得喇,咁唔通人地瘦身你又哈哈笑陪一份咩。


第九位:《 唔望其他女性,心中只有你!》

唔好意思,處世哲學裡面,我地應該有智慧懂得欣賞多元事物,唔好以為好似革命軍咁一心向妳就覺得好巴閉。當然我又唔係叫你好似色魔,見其他女仔就好似餓左三日三夜咁,而係見到其他靚女,望兩眼咪望囉。

男人,開懷啲、豪邁啲,有番少少男人風格,見靚女欣賞一下,又唔係強姦人,唔係罪嚟。如果你遇到個女仔係屬於皇太后要你做跟班,咁你都應該唸下啦係咪? 女人有時好得意,明明知你望其他靚女,好似心裡酸酸地,但又會認為你至係正常男人既,觀音兵唔係好過癮架,唔一定女士至愛既。


第十位: 《我有個理想

而家唔係小學生作文題,唔該、多謝合作,請分析你現有既籌碼,唔好乜都談理想。理想?你就想!

香港女仔,我唔覺得個個係【港女】,我亦唔認為我完全對【港女】心態一無所知,但好多事情,我反而嘗試去體諒佢地。女人希望個男人有能力、就算唔係照顧自己全部,都起碼唔好累街坊。乜乜理想你自己慢慢唸努力實踐吧!唔好日日好似懷才不遇,你好有才咩?你以為你係係邊位呀?! 你好多理想但今個月卡數仲要唸計仔債務重組,理乜嘢想丫,評估一下自己真正才能,實實際際,真正表現到俾個女仔知道你有能力。我相信唔少女士其實唔係要求你識飛咁叻,但【我有理想】,收嗲啦。



陳大文 作品 © All Right Reserved


9 則留言:

卡臣 說...

大文兄
哈哈!
你寫果兩招:結他同影相
真係笑到我碌地
因有身邊人真係咁做
(不是我呀, 我家裡冇結他)

最要心要肺係---無主見
去邊度食?妳鐘意呀!= 無答

男人唔需要好有錢, 但要有思想囉
(我努力學習中)

陳大文部落 說...

卡兄:

講真,好多男士以為扮到自己好似好好仔,好道德咁,就以為女仔一定 buy 你,其實未必,當然,衰神就唔好,但咀裡滿口乜乜物物,咪得個講字。

eric 說...

我都最憎人冇主見,尤其係出街食飯。
去邊度食?是但啦。
叫乜野食?唔知呀,求其啦,乜都得啦。
大佬/大姐,乜都得,咁食X又得唔得呀!是但篤一味都好啦。

** 飛雪素素 ** 說...

唔...小學生作文題目- "我的志願"
每個人的志願也是父母inspire嘅。爸爸是醫生的小孩,自己當然也有想過將來當醫生。
咁如果一位【男住內,女主外】家庭中長大的男童會否寫出此標題?- 我的志願是【食軟飯】
Hey 小朋友,你要知道【食軟飯】不是職業啊!

陳大文部落 說...

素素: 喂!【男主內、女主內】,同【食軟飯 】..兩樣嘢嚟喎,亞姐,sorry ,亞靚女。

我就快會寫一篇非常抵死既【我的志願】。


Eric:有啲男人無主見到離晒譜,連男人之間都覺得難頂呢。

WYJIMMY 說...

精采! 當頭棒喝!

可惜暫時要湊我兩個孖寶貝, 冇機會溝女住... 呵~

卡臣 說...

我就快會寫一篇非常抵死既【我的志願】。

熱烈期待!歡迎歡迎!(千萬親中小學生舉起右手高呼)

匿名 說...

好彩冇媾女...唔係就衰咗 (4) 同 (5)。哈哈~~
XD

gary 說...

其實我吾係好認同結他同影相呢種既講法
我認為每一種東西/興趣等 都有佢浪漫既地方 例如:溜冰 鋼琴 單車等等 只係在於你識吾識去加以運用 比少少創意 方法吾洗怕舊 最緊要有用就得=]希望你明白我既意思