近期網誌簡介


2008年9月5日星期五

聾的、盲的、啞的

著名親中派商人曾憲梓,曾經罵他眼中【反中亂港漢奸賣國賊李柱銘】是「聾的、盲的、啞的」;超級富商李嘉誠,數年前約在「沙士災難」期間也說過「如果香港缺少了和諧,我會考慮減少在港的投資」。


還有更多異口同聲說法,香港必須要保持和諧、創造繁榮、香港人才可共享歡欣。


筆者特地以曾憲梓「聾的、盲的、啞的」名言作本文標題,就是想談一談,我們香港人可能真是既聾且盲,又加上是啞的。


我不會完全否定親中派商家,因為營商之道,盈利是首要目標,但也請商界不要把所有事情都推向「我要做生意話之你」的高地上。


如果社會完全不能讓民眾作主,連丁點機會也被扼殺,也不代表商界可獨善其身。


在九十年代,香港人經過「八九六四天安門事件」,港人普遍對社會時事政治等議題十分關注,民眾思考意識相當強烈,社會風氣頗為開明。


如果有看倌已為人父母,我們的大人世界,是否已變成「聾的、盲的、啞的」?現在有不少港人,對香港政治表現極度冷感,不想談、不想聽、不想知、不會問、不去理解、不相信、甚至表態排斥。遇到身邊有人談論時政,便覺得「生人勿近,好驚」。


說到這裡,不如我問讀者幾個問題:


你認為香港是否已經很不和諧嗎?

或你認為香港已經失去繁榮嗎?

又你認為,對社會不公義的事提出質疑是罪惡嗎?


可能不少人會對以上幾個問題都會說「是的」。但奇怪,若果說香港很不和諧,為何大財團壟斷、官商勾地利益輸送等等,只見市民聽聽收音機自我發一輪小嘮叨便算,不見得像其他地區會有大規模民眾暴亂。更不見得香港的先進華麗,會因為有「民主派這類外星人」而令本港即時淪陷。


香港其實有什麼危機?

沒有的,香港就是天下太平,香港人本性善良,不喜暴亂搞作,就算民主派、公民黨和社民連,無非是鞭策當局施政失誤,並不是拿港人來吃。如果說批評當局失當便會令香港死亡,這就離奇至極。


或者,不如退一步問問,如果沒有了民主派,沒有長毛梁國雄、沒有社民連,沒有公民黨等等,你認為現在的生活,是否真的會即時變得幸福無比天天歡笑?



抱歉,不如我直接一點地問,你覺得現在是否好幸福?


當然,這個問題,對於巨富來說,答案是肯定的。除非看倌閣下真是富豪,這文章已對你沒有任何意義,不看也罷。


但若果你是普羅打工仔,為口奔馳,生活有口難言,甚至對當局失當看不過眼,那麼,為何甘心做一個既聾且盲又啞的人?


如果是甘心情願,沒問題,生命是你的,人人自有選擇,無謂批評是對或錯,反正願打也得願捱。選擇做一個聾盲啞的人,照道理也不應該對生活抱怨, 請安份守己,不要埋怨有官商利益輸送、不要抱怨高官施政失誤。


你應該沒有所求、也沒有怨言的,對嗎?


回歸後,香港有一種很特別的民眾心態,就是「談政治是大逆不道,有批評是十分恐怖」。


有人認為,談社會事便不能成為可愛的人,男的被視為「唔係好人」,女的被稱為「唔可愛的女人」,或簡單稱之謂「你好偏激,總之係偏激」。


當傻頭傻腦的民主派上街吶喊,政府施政改善了,人們又回到「食住花生等睇戲」、「免費餐券包你有得食」的境地。


既然把自己當作壟盲啞,當然不會「偏激」,大人世界已對所有事沒感覺,唯有期望下一代子女自求多福。


九月七日,人人都是主角,可以選擇不當聾盲啞的人。



《 筆 真 集 》


11 則留言:

匿名 說...

陳大文先生:

莫視實況迷惑讀者是你的本事吧?

選舉事務處有回覆,嗯 ,

處理中,只希望你明白公義不包括抹黑

跟進的人要時間,等著瞧

選舉之前你都可以寫寫寫

之後祝你中秋快樂

你可以安心的玩你的小音響呵

你的小丑劇很動人

笑死我啦.......

匿名 說...

乜喺自己個 blog 度表達自己政見同睇法有問題咩?
呢度係香港,唔係大陸,有言論自由,言論自由亦比"擬似抹黑"更大更被重視,何況"擬似抹黑"只係民事 case,你咪告law!
香港大部份選民係 well educated,唔會比人影響度!
香港任何政府 departments 收到 cases 都覆你"處理中" 架 la,意思係"Ok,我收到,你唔好再煩我" 咁解之嘛 ... d 人真係天真!

匿名 說...

唔喜歡可以唔睇 ~
我認為「公義」都係好主觀 ,

去信選舉事務處又有幾公義啊?

匿名 說...

超憎你呢種密室自閉既人,無人理你自己仲係度自彈自唱,過多兩日你自己都瘀爆啦,你可唔可以列舉民主進程既理念呢?


你明唔明白民主真正意義呢?你對政黨有咩卓見呢?你點樣睇泛民呢?你點睇社民連所作所為呢?你列舉公民黨功績喔好唔好?


陳大文我同你講,你自己以為好正義,請你對鏡自照啦,社民連周圍搞事你又“選擇性過濾”...隱惡揚善


社民連同你一樣,無朋友,社會上無朋友,陳大文你在 blog 界都無朋友.

下星期你自然會....哈哈哈哈哈哈...

我等下等下你變回個狗樣啦,我好想睇你無朋友個樣~~~~


>.< 著名blogger陳大文,我好想中秋節送盒狗餅俾你.

月餅係送俾君子,唔係送俾小狗,嗯~~陳生好似影衰啲狗狗喎...

匿名 說...

我同我d fds講開陳生你大家都笑到唔停
~><~唉對住個井係度講講講
社民連呀泛民呀點好點好
你又唔講下民建聯為居民做過o麥
睇下其他博客言之有物
陳生你就寫到滿地口水花 ="=
......=.= ~~~~

我一直都唔睇你架(唔好怪我喔^^ )
不過呢...見你講衰人地我都要教精你喎
你個仆係你既,自己做獨腳戲俾自己睇 law
走 lu ^^" 呢度都唔係我杯茶@@..過返去先XDDD

我好細架咋唔好同我講耶穌呀

拜拜....

匿名 說...

忍唔住想講幾句....


一路看網主的網誌,睇見這麼多人去推崇民建聯土共,真係奇聞共賞,又見到竟然有人話要網主封博,突然感到一陣涼意!


幾篇文既言論一針見血,夠膽講出問題,立場好清楚,平時又話民主又話正義既人,到現在不知走晒去邊!


不單止對民主臭罵,仲有人要求封博,在這個不顯眼既小圈子舞台,又唔係討論區,雖然有外來人,但係相信來的人多數係其他博客。


尤其係叫封博的人,究竟係乘機玩o野定係平時扮正義,明眼人都應該睇得到。
撐土共既留言,竟然睇落有文有路,真係..O 晒 咀...


香港卜街,就係多得呢班平時扮道德既人,講就無敵見有人發聲就來打壓,睇來包容只係門面功夫,真面目就係盲目搞事嬉嬉哈哈,睇下邊個唔順眼就一人一句,奇聞!

匿名 說...

不算是很多人吧. 應該來來去去都係果兩三個

呢d人恐嚇. 人身攻擊. 但係選民得到d咩呢?

如果係回歸以來香港人都有人仲未睇到邊個係當權派. 邊個搞香港搞成咁

邊個係令香港維持這種令人絕望的穩定

還不知道應該如何選擇的話?
早就應該是加拿大人. 或者行將入木好了

匿名 說...

大家有權利支持自已心水黨派,
唔鍾意人地D文就咪睇啦,
睇完又要鬧人狗,
又唔睇下自己鬧人鬧到成隻狗咁,
乜支持民建聯D人咁既樣架..

匿名 說...

我想這文章訴說了不少香港選民生態。
每每與朋友舊同學談上政治,他們都是"聾的、盲的、啞的",就好像與諸君無關。
更甚,是電視訪問選民不投票的理由,令在下咋舌,他們好像只知這是他們的權利,而不知亦是公民責任,我想就是棄票也完成你的責任。
支持你的文章。

匿名 說...

如路人甲所言, 大家有權利支持自已心水黨派, 反對者每每發出不滿, 但從未見過有條理的反駁, 只是破口大罵, 好像小孩玩輸遊戲大哭一樣, 所以我都信他們是好細個. 不過, 語帶威脅就不是好孩子了.

但我確信他們是陳大文的忠實讀者, 每次有意見總是搶先發放.

篤篤篤撐 說...

選舉事務處有回覆,嗯 ,

處理中
>>>>
任何投訴, 不理有理冇理, 成唔成立,
政府部門都會答你"處理中"
呢個係service pledge..
o甘都唔知,
唉~~~~

又, 如果講抹黑
民建聯陳克勤公開話長毛一分鐘議員
又唔知算唔算呢 ?
你有冇投訴佢呢 ?

冇?
oh, 明白了...