近期網誌簡介


2009年2月11日星期三

財政預算案諮詢漫畫《明日‧今天的未來》



這是我看過最 DKLMCFH - DLLM 的漫畫,快下載來看!


留意漫畫的故事情節,讀者會發覺政府正在偷換概念!

快下載來看,下面有 Link !









財政預算案漫畫版全本下載 <---點擊下載 pdf 版本

4 則留言:

匿名 說...

呢本咁o既漫畫好垃圾,唔知又用左幾多錢去搞...

匿名 說...

錢,唔駛好多,我諗免費都有人仆倒做。

不過,而家d靚仔,莫講話書,連漫畫都唔多睇,你想以軟性方法滲透?難矣。

以效用泥講,不如叫財爺係NIKE個d日本AV片下面加一條banner,則可能更效......

AK47

陳大文部落 說...

NIKE 個啲 日本 AV片下載加條 banner...@@"~


嘩哈哈哈,妙呀,你講得真係妙呀老友,唔止 NIKE,『kanulau』果啲 avi 都得喎。

就以我個人所知,而家啲靚仔又好,就算好多日本漫畫,其實都係俾大人睇嘅,老實講,好多日本漫畫,其實細路係未必睇得明,就正如『宮崎俊』動畫作品,係大人睇會明白多點。

我想補充一下,果本咁嘅財政預算諮詢漫畫,故事橋段認真麻麻,嚴格來講都屬於垃圾,而且甚為低能,對於現在的青少年,他們是睇開 Youtube、聽網上電台(無味精)、電腦醒到無倫、連睇戲都費事 BT ( 轉玩迅雷!),玩開討論區,諗下現在的所謂『細路』,其實資訊和資訊的質素,比大人勁好多,步伐亦快好多,一本咁嘅垃圾漫畫,睇都嫌費事喇,莫說要影響他們。

匿名 說...

話時話,財爺嗰個tv promote咪重低智商。

求其搵條友仔,求其講d野,又求其剪條鬍鬚仔既片俾佢回應。

我建議咁,不如剪幾段鬍鬚仔答人地嗰d 萬用答案,等人自已配搭問題,咪重好玩。

信報話商台係背後發功喎,唔怪之得d creative……