近期網誌簡介


2010年2月11日星期四

香港的「女性必然道德高地」災難性現象





( 藍色字為本部落簡短回應 )

抓痕被當手淫 司機上訴得直官質疑:怎可以一方面手淫 一方面開車

蘋果日報 2010-02-11 報道

【本報訊】患有前列腺病的的士司機,在的士站排隊良久後終於等到有客人登車,卻突然有尿意,惟有在車上用膠袋小便,加上濕疹發作,被迫在女乘客旁邊伸手入褲內搔癢。女乘客卻指他手淫,六日後報警。司機被判罰款後不服,提出上訴。高等法院法官杜麗冰質疑司機「怎可以一方面手淫、一方面開車」,加上女乘客口供矛盾,遂裁定上訴得直。涉案上訴人張錦榮年約 50多歲,駕駛的士十多年,早前在屯門裁判法院被裁定一項在公眾地方作猥褻行為罪成,被判罰款 1,000元。去年 11月,他獲判上訴得直,法官昨日才頒佈判決理由。

女教師稱看見司機陽具

涉案女事主是一名中年女舞蹈教師。她於 08年 7月 17日帶學生赴屯門咖啡灣燒烤,在屯門市廣場登上由張駕駛的的士。坐在司機位旁邊的女教師,看見張舉起右手,在下體郁動,並看見少許肉色部份,相信是司機的陽具。她看見司機觸摸着下體,上下郁動,遂提早落車,將其車牌及姓名輸入手機,六日後報警。她在審訊中承認,當日戴着大框太陽眼鏡,沒有直接看到張的下體,只是從右眼角望到四至五次,每次為時兩至三秒。她又解釋,因不知報警途徑,才遲了報警。

回應:很奇怪,究竟香港人尤其那些中年港女(包括單身或已婚),是否已出現心理嚴重失衡現象,會覺得「24 小時都受壓迫」,並認為自己無時無刻都是受害者,只要遇上一些小事,就會幻想「自己必定是性罪行的必然受害人」?既然戴著八婆款大框太陽眼鏡、又沒有直接看到對方的下體,更只是「右眼角望到兩、三秒幾次」,就會幻想「對方正在向自己手淫,我係受害人」,並推向「我已被強姦囉救命呀」這樣,況且事發後六天才報警,又聲稱自己不知報警途徑,這是什麼詭辯,不排除那女事主回到家太得閒無事做又想出出風頭,於是「諗下不如報警啦,睇下我幾威!」的變態心理?



張在審訊時則解釋,他有前列腺病,會有尿頻,開工時要帶備膠袋應急。案發時,他在車站排隊很久,客人上車時有尿意,惟有用膠袋小便。由於尿液從膠袋漏出,患濕疹的皮膚受刺激,迫於無奈,才用拇指撐起橡筋褲頭,將餘下四指伸入褲內,在陰囊和大腿內側搔癢。裁判官許肇強相信張案發時患有濕疹,但不排除他是砌詞狡辯。雖然女教師的口供前後有異,但接納她是誠實可靠的證人,故裁定張罪成。


回應:唔係好明,裁判官認為被告是砌詞狡辯,但同時又覺得女當事人口供前後矛盾,更詭異的是「接納她是誠實可靠的證人」,這就非常奇怪,栽判官認為原告是誠實可靠,為何又不可以同時聯想被告是無辜?是否因為「原告係女人,佢唔會講大話嘅!」的狂想思維作祟?這種極度主觀的道德高地心態,退一步想,可能有女士想攞著數,可以用任何理由去誣衊別人,而在栽判官的「道德幻想」下,首先會判定「女性必然沒錯,一定信得過」,然後被告人是男人就慘了,根據裁判官的道德心理,必然把被告定性為「衰人」,然後以「一定衰人」的角度去把誣告合理化,此案就是明顯例證。


法官杜麗冰昨在判詞中指,女教師的口供前後不一,向警方說懷疑見到張的陽具,但在庭上卻肯定是陽具。她在案發後六日才報警,可能是她根本不肯定是否看見張的陽具,而且她一直沒有使用「手淫」一詞,要裁判官提醒她才確定是手淫。法官亦質疑,張在途中需在交通燈前停車等候數次,「怎可以一方面手淫、一方面開車」。法官認為,教師稱張手淫,可能受他人影響,遂推翻原判。案件編號: HCMA177/09


回應:這個裁判官非常有問題,為何香港現在的法制會出現這種半桶水又對女性有狂熱道德幻想的男裁判官,確是一個謎。


重點參考閱讀:

霸氣港太惡言挑釁成功呃取的士$5行李費事件

本部落獨家片段:港男跪地向港女女皇嚎哭求情


★★★ 惡男女大鬧馬灣巴士事件 ★★★

(特級完整版) 港女貴客抓平貨持惡拍片 K.O 戇直店長事件

『港女大鬧聯興行』事件分析

14 則留言:

Betty 說...

其实司机是否有濕疹, 拿医学报告就得啦.

濕疹真系几辛苦架.

陳大文部落 說...

我相信如果玩到要上訴,通常都會有其他證供例如醫學報告等等,而最詭異嘅係,原判時,裁判官自己都相信個司機有濕疹,但同時又認為個司機砌詞狡辯,即是說:

--我信你係無辜嘅,不過我都會覺得你有罪囉...!!!

況且女事主隔六日至報警,又無真正見到對方下體,喂,咁即係點呀,然後裁判官「提醒女事主對方係手淫」,咁樣由裁判官「教路」原告入人罪,真恐怖。

匿名 說...

一邊揸車, 一邊打飛機, 並非不可能, 不過, 女事主六日後才報警, 口供亦前後矛盾, 基於疑點利益歸於被告, 裁判官絕對不應判的士司機有罪. 況且, 的士司機可能真的患有前列腺病及濕疹, 畢竟已年過半百, 到咗呢個年紀, 近半男人都會有不同程度嘅前列腺肥大症, 屙尿出現各種問題, (裁判官可能後生, 唔明白呢種男人之苦,) 為咗慳錢或者諱疾忌醫, 的士司機冇好好治療, 居然用上土法排尿, 以致引起誤會, 誠屬不幸.

VeryFatPiggy 說...

成個故仔都咁怪既:

1.女士一個人上車的嗎? 點解會坐車頭既?
2.如果後座有自己的朋友, 佢咁驚可以叫救命
3.司機又奇,佢是在女士上車後在膠袋小便? 咁好似真係好恐怖,俾我都會嚇死!
4.如果個司機真係好痕,而旁邊有位女士,可以話"唔好意思,我濕疹發作,我要停一停車"之後請女士坐後座又好,叫佢下車都好, 唔洗大家有誤會呀麻;就算隔離個係男人, 都講聲免惹誤會, 好基本既事
5.999都唔識打? 唔係呀麻, 如果真係覺得被冒犯,一早就嚇到報警, 等得六日,驚既有限, 佢真係好得閒~

兩個都有問題~

陳大文部落 說...

VeryFatPiggy :

基本上,我都覺得個司機很「騎呢」,至於女事主當時是有學生同在車上,女事主坐司機位隔離(可能方便落車俾錢),學生在後座。

司機如何用膠袋小便,詳情我不清楚,可能是預先在陰莖縛上小膠袋?(真係唔知,難度都幾高...)

而若果司機突然下體痕癢要停車,這又有難度,一來可能在公路上難以停車,二來的士是計車程,停車抓痕到時乘客又爭拗車資問題。

說...

「究竟香港人尤其那些中年港女(包括單身或已婚),是否已出現心理嚴重失衡現象,會覺得『24 小時都受壓迫』,並認為自己無時無刻都是受害者,只要遇上一些小事,就會幻想「自己必定是性罪行的必然受害人」?」
無論男女, 見到個司機突然伸隻手入條褲度, 認為被告在作出不雅動作或很有問題均是合理的想法。

「既然戴著八婆款大框太陽眼鏡、又沒有直接看到對方的下體,更只是『右眼角望到兩、三秒幾次』,就會幻想『對方正在向自己手淫,我係受害人』,並推向『我已被強姦囉救命呀』」
一般女性, 在看到別人有可能是在手淫的時候, 正常來說不會「等我睇真啲佢係咪先」。

「事發後六天才報警,又聲稱自己不知報警途徑,這是什麼詭辯,不排除那女事主回到家太得閒無事做又想出出風頭,於是『諗下不如報警啦,睇下我幾威!』的變態心理?」
1. 被性騷擾絕對不是一件「好威」的事。
2. 有很多例子, 女性被人強暴或性騷擾後均不會立刻報警, 有可能原告自己不肯定, 但愈想愈不甘心, 又或是與友人談起時, 對方認同司機是作出有問題的動作, 因此令原告下定決心去警局。
3. 提出不懂報警的方法, 絕對是詭辯, 但與想「出風頭」應該沒有關係。

「覺得女當事人口供前後矛盾,更詭異的是『接納她是誠實可靠的證人』」
人的記憶本來就不可靠, 口供有矛盾可能是記憶上的誤差, 並不等於原告不誠實, 或是故意誣告被告。

基於以上種種, 我不認為女原告是被害莽想症, 而裁判官亦不見得一定是偏幫女性。

不過基於疑點利益歸於被告,在原告不肯定被告是否有露出性器及其口供有矛盾的情況下,理應寧縱毋枉。

陳大文部落 說...

嘉:

你唔駛講一大堆理論出嚟,法律判罪首先要睇實質證據,有證有據,配合合理設想,引證到被告有罪才是有罪。

不能用以下個人主觀純感性及極端自我的想法去判別是非:

1. 我覺得你應該有罪,係我合理想法...

2. 我「好似睇到你有犯罪,雖然我未必真係見到」...

3. 只要我係原告,我一定係好人,總之邊個搶先做原告就是贏家...


那中女當事人在警署的口供、和出庭指證的陳詞及其證供的邏輯性全部是疑問,是否「手淫」又是她個人「好似覺得係」;是否露出下體又是她「我好似睇到,但我其實睇唔到,總之我覺得有!」這樣,這是什麼證供?

你說「人的記憶本來就不可靠」,其實呢句嘢你講乜都得嘅,如果記憶失誤都可以當作事實,咁退一步諗,其實呢個世界根本唔需要法律,亦唔需要什麼科學鑑證、律師等等,因為:

我認為你係衰人然後我一刀殺死你,然後我話「當時我覺得你應該會危害我」,再來個「我唔記得喇,總之你係危害我,不過點解你會危害我已經唔記得囉」,係咪咁呢?

你自己諗下啦,試下用個腦諗嘢,「死撐」唔會對思考問題有幫助,明白未?

嚴櫻 說...

或者司機當場詐認係自慰,嗰女仔可能會順番條氣,算佢識貨…
家陣話見佢係痕喎,對女仔黎講不知幾大侮辱!隔離坐著生滋狗都未至於要起勢"拗"啦下嘩?尊嚴面子尤關,緊係報警LA!

匿名 說...

女事主既然唔肯定司機係搔癢定係手淫, 就唔應該走去報警, 咁做係可能冤枉咗好人, 亦會浪廢警力及法院資源. 呢位女事主做事好唔負責任.

正常人遇到咁嘅情況, 首先要睇清楚司機做緊乜, 如果唔能夠確定, 不妨叫同行嘅學生幫吓眼, 再唔係就質問司機做緊乜, 聽吓佢嘅解釋. 女事主既冇睇清楚, 亦冇查問清楚, 粒聲唔出就走人, 仲要六日後至報警, 咁嘅做法好唔要得.

陳大文部落 說...

好老實講,雖然個司機已被撤銷控罪,但我都覺得條阿叔十分「騎呢」,而且有啲戇撚鳩。


如果有濕疹,睇左醫生查左藥先去揸車啦,明知隔離有個陌生女人坐喺度,仲伸隻手去抓大脾,隻手伸落條褲度又係衰啲,我發覺好多呢啲咁嘅中杭真係好唔撚化,五十歲人都唔係第一日出來做嘢對人啦,咁樣伸隻手去 R 痕,佢又係痴撚線。


當然,我亦體諒佢可能真係痕起上嚟真係好難頂,但佢一係就忍住一陣,一係就搵個位停左架車,話:「我有啲唔舒服,我要停一停,最多我呢段路唔收你車資,一陣重新計過」,停左車後咪出去 R 餐飽囉,好過咁樣無厘頭俾人以為你玩 Jer Jer 吖。


就算隔離果個係男乘客,都唔係咁好啦下話。

呢條友又係攞嚟柒嘅....屌...

匿名 說...

大文朋友:

你可能有所不知了, 濕疹猶如牛皮癬, 即使睇左醫生查左藥, 亦會經常復發, 不時痕癢, 因為呢種皮膚病係唔會斷尾嘅.

另外, 嗰位的士司機當然知道隔離有個陌生女人坐喺度, 但痕癢突然來襲, 唔係咁容易忍手. 佢當時可能以為個女人未必會留意到, 因為動作好細微, 而且, 心諗, 即使俾佢睇到, 呢個女人都有番咁上下年紀(睇落都至少四五拾), 唔係十幾歲嘅靚妹, 應該明白男人嗰度時不時都要R痕止癢, 應該唔會大驚小怪.

於是, 佢放心去R痕, 而且, 佢一路R, 一路都唔覺個女人留意到或睇到, 故此R左好耐. 誰不知個女人一直用對眼射住佢嗰度, 誤會左佢同小弟弟玩樂. 落左車番左屋企後, 諗左六日, 胡思亂想, 諗諗吓仲覺得個司機可能有心做俾佢睇都唔定, 於是覺得俾人侮辱左, 好氣頂, 於是報警.

的士司機其實可能很無辜.

陳大文部落 說...

2010年2月13日上午12:05 匿名:

你講得有道理,我亦好明白那司機的苦處,現在他得到法律公正的判無罪,不過我想補充:

1. 即呢,香港地,係唔可以用「正常文明先進城市」標準嚟睇一啲本質可能好平常嘅事...

2. 港女有一特點,就係非常細眉細眼,唔會睇大事,只睇最少最少的事,再從最少最少的地方找最少的錯誤,然後將之擴大,並把成件事「同步化」。

3.嗱即咁,如果係後生女呢,可能反而無乜嘢,但弊傢伙:中女!!!!嘩屌~~~~港女得嚟仲要係中女,如果係已婚嘅都可能(可能咋下..)好啲,但未婚中女就隨時攞你命,詭異到你估佢唔到。

不過無論如何,唉,個司機都係黑仔喇,好衰唔衰,個中女戴位副八婆黑超,「右眼角」都竟然望到佢 R JJ,咁都俾佢望到,真係仆街仆到 2036囉 ...

@@"...

陳波 說...

唔知大文有冇睇過"16漢字歧視女性需改造"?

http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11393952&extra=page%3D10

陳大文部落 說...

陳波:

有睇過,妙!真抵死,在今天吹捧道德高地的香港,真是妙極!