近期網誌簡介


2009年10月16日星期五

★★★(已更新) 惡男女大鬧馬灣巴士事件 ★★★



地點:馬灣巴士 NR331

人物:港女、義勇港男、巴士司機

事件經過:

一名港女見有空巴士想上前乘搭,但司機沒開車門並駛走,隨後有另一架已載客巴士,亦即涉事巴士,港女於是上車,問車長之前那一架空車為何不載客,車長稱之前那架是「字軌車」,港女稱不明白何謂「字軌車」,並指罵車長態度惡劣及會作出投訴,這時她身旁有位疑似男友或男性友人為她出頭,車長解釋「字軌車」是行內術語,港男直斥車長不應說乘客不明白的行內術語,並指謫車長極不願意回答那港女發問,車長隨後解釋,此地點沒有荃灣巴士,之前一架是加班車,因此不載客,港男不斷爭拗「是那女士發問,不是我」來捉車長錯誤,車長無話可說,表示若有不滿,可向巴士公司方面投訴。港男繼續追擊,說那港女因不知道何處上車而發問,直斥車長極不願意回答問題並態度差劣,港女見有港男相助,加入戰圈齊聲責罵車長,重複指罵車長說「字軌車」令她不明白...詳情請觀看片段。

★ 注意! 拍攝者是那港女,她非常聰明,片中所見,她刻意只把鏡頭向車長拍攝,並不斷用 close up 捕捉車長表情,而為她出頭的港男又不斷用說話來挑釁車長,重複又重複地爭拗「行內術語令那女士不明白」,整段片都「非常小心地」不會拍下為她出頭的港男和她自己樣貌,很明顯,她企圖借一樁小事煮死車長,為她出頭的港男又不斷挑起車長怒火,期望車長失控爆了句粗口、或有「疑似凶惡表情」,雖然車長並無失控,而且努力向那兩名港男女解釋,但港女仍是把片段上網,力求唱衰抹黑車長。


( 片段已 backup,放心 )

當事人上載影片的事件簡述:

在馬灣走既時候, 有架車見到我地係門口都照開車, 諗住問下下班車個司機點解啦, 點知個司機 龍x華 話之前個架車係 [治鬼車] ,態度仲極差, 仲對住我地鞠左三個躬!!!!!!!!! 佢仲好似唔優做咁 係咁叫人去投訢!!!!!!!! 極之離譜!!!!!!!!!!!!


★★★ 原裝片段下載:

http://www.zshare.net/download/67119039b66cb579/

11 則留言:

匿名 說...

Seems like that 義勇港男 try to get driver goes mad by bugging him.

This is a good example when people should ask, keep slient or find out later about something(s) they are not knowledgable on a particular subject, instead of complain "I don't know your terms."

PG 說...

真係勁憎d 人俾得o個一個幾毫就當正自己係惡爺要求人地乜都唔理招呼左佢先.

坐程巴士都要投訴司機態度差, 明明自己身痕想找下班車司機晦氣, 人地真係唔helpful 既就一句唔知耍走你啦, 仲會解釋咁多?

好多要求都係多餘. 返工咁支力, 黑起面都好正常, 又要三百蚊又要李嘉欣, 人地都係人, 都有自己既情緒壓力, 打份工者, 香港人做人態度真係愈黎愈過份, 老馮要對你含春咁笑?!

匿名 說...

又要三百蚊又要李嘉欣
攞住包M巾
走去搵Bowtie曾

小必理痛 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

Sorry, a little mistake, the title of the poster should be "窮人墮深淵" instead of "窮人隨深淵"......

匿名 說...

如果咁好態度既司機都要被罰, 我決定以後終身單身... 如此女人, 何只禍水, 簡直禍首!

至於個所謂 "義勇港男"... 影衰男人囉真係!

最衰冇出樣... 唔係一於人肉搜尋佢地!

光林

小必理痛 說...

同趙燕萍個案一樣,而家事主將個段片抽起左,陳兄你有冇Backup到?

Unknown 說...

- -个影片系private影片..我睇唔到..TT

陳大文部落 說...

2009年10月18日 星期日 下午12:14 Key :

已加 link download 。放心。

陳大文部落 說...

網誌已加 link 可供 download 原裝片段。

匿名 說...

那港男,是有正義感定想溝女?

不過都是後者吧!因香港狗公,一中定比正義人士多很多