近期網誌簡介


2009年12月4日星期五

霸氣港太惡言挑釁成功呃取的士$5行李費事件


事源:一名霸氣港太獨自乘搭的士並攜有嬰兒車,搭完後的士司機要收取 $5 行李費, 從片段理解,港太指嬰兒車並非行李,無須支付行李費,並以惡言痛罵司機,期間司機態度相當克制,又向的士台求證,的士台回覆無須收費,司機向港太連聲道歉,但港太見對方無惡意,還乘勢追擊,不斷以惡言挑釁司機。

不過,有網民看過片段後,向的士台及運輸署查證,證實若果沒有嬰兒或小孩陪同乘搭,嬰兒車就當作行李,是要收費。簡單來講,大人與嬰兒、小孩(有些幾歲小孩可能仍要坐嬰兒車)一起搭的士,那嬰兒車就不會當作行李,相反,若果乘客「攜帶」了嬰兒車,那嬰兒車就是「行李」,簡單易明。至於傷殘人士的輪椅及輔助工具也不會當作「行李」。

以下網民的求證:

根據運輸署資料,司機可就:【一】每件擺放在車尾行李廂內的行李;或【二】每件擺放在車尾廂內而長、闊、高總和超過 140 厘米的行李收取附加費。只有殘疾乘客的輪椅及拐杖毋須收費。

有網民就此事查問的士台,行家的確會為方便照顧稚子的父母免收附加費。若果並無小朋友陪同下,嬰兒車則視為行李處理,收取每件港幣 $ 5 行李附加費。的士台當時可能假設有小朋友在場,著司機免收附加費。

片段由該惡港太拍攝並上傳至互聯網,也在「親子王國討論區」發表言論意圖搏取網民支持,她更拍下了的士司機樣貌和車牌,期望社會各界會追擊該名的士司機。片段上載後引來許多網民批評,指那惡港太無理取鬧,並用惡言欺壓司機省回行李費,但在初時,有網民誤解了以為「有小孩陪同,嬰兒車就要收行李費」,但惡港太反駁當時並無小孩在場,即是港太認為,只要無小孩陪同乘搭的士,嬰兒車就不當是行李,她自己已說明了當時並無小孩在場,而根據運輸署資料,剛好相反,是「無小孩陪同,嬰兒車視作行李」。

由於那惡港太的片段受到廣泛批評,她已刪除了有關片段,有熱心網民把片段備份再上傳,片段繼續引來討論。



伸延閱讀:

本部獨家片段:港男跪地向港女女皇嚎哭求情

「港女大鬧聯興行」事件分析

(特級完整版) 港女貴客抓平貨持惡拍片K.O 戇直店長事件


惡男女大鬧馬灣巴士事件

13 則留言:

匿名 說...

點解D港女成日可以為左D小事而破口大罵,做埋D失o西儀態o既行為?其實如果拒真係吳想比既話,都可以用冷靜同堅定既態度去講,而吳係好似發o西顛o甘...我無o係HK生活左好耐,雖然內心都係有某一定程度係HK人,但係對於近年o既新文化都吳係好明白﹐尤其係港女文化,乜D女仔吳明白o甘樣倒頭來係自己蝕底?

Vanus 說...

非常喜歡最尾的一句:
無論你幾疼惜你的小孩也好
五蚊雞便看出你的人品。

匿名 說...

點解香港人越黎越唔寬容﹖越黎越識得「得寸進尺」。就算條例話唔應該收 5 蚊行李費,使唔使囂到盡﹖

可能佢地平時無咩值得自己自信既地方,於是一覺得自己有 Right 有道理就盛勢凌人,從中得到「自己係正確既,自己係有優勢既」既快感。可悲。

有這樣既父母,我對香港下一代感到嘆息。

Unknown 說...

好在佢仔女不在現場,否則,教壞細路(雖然佢仔女可能細到聽唔明佢地嘈咩......)

匿名 說...

睇完我只有一個反應:呢d人咪正仆街囉,又係恃住拍左片就=自己岩左+實有人撐,仲要為人母親...把口都咁臭賤,個司機都咁忍得,呢d咪有職業操守囉

匿名 說...

呢個港太係典型嘅欺善怕惡的香港人, 面對強權, 佢哋粒聲唔敢出, 忍氣吞聲, 逆來順受, 好多時仲會幫口鬧嗰啲敢反抗嘅人搞亂香港, 一旦遇到佢哋認為可以欺負的人, 就會有風使盡(巾里), 將內心嘅抑鬱憤恨盡情咁發洩喺弱者身上.

小必理痛 說...

之前o係無記睇到一齣港產片:行運超人,梁朝偉係做風水師,佢話過「曲水有情」,從風水學上講,一個河口或海口如果呈曲形,水流會穩定,仲冇咁易起浪,咁人都會有人情味,滿足到而家成日都叫人和諧嘅目的;而家成個維港填到平哂,浪都大D,即係人都開始冇乜人情可言,所以埋怨及無理取鬧都會時有發生。

再講呢單case,即係趙燕萍事件嘅翻版,歷史係會不停咁重複發生,而家好多人都仲覺得自己有理,就唔理三七廿一將對方嘅「無理」搬上公眾平台公審,諗住可以攞彩攞到盡,置對方於死地。

不過公眾唔係冇腦(呢樣都幾奇,港喱對呢D事可以明辨是非),貼得呢D野上黎嘅當事人,多數都要落荒而逃。但我都係唔明,趙燕萍呢單case,幾乎九成以上嘅人都知道,明知咁做係攞架黎丟,點解都仲有咁多人都會照做?怪哉!

匿名 說...

其實好搞笑,
呢d咁 up-to-date又識去forum唱衰人同upload去youtube 既呀姐,
應該都知道無理取鬧黎後果只會招人臭罵,
但都唔會收檢下,手中有機就大曬,
以為自己一定岩曬,但最後惹黎大眾批判同公開曬佢既惡行, 為個$5, 簡直係得不償失。

希望佢d仔女有獨立思考能力,唔好俾佢個媽影響,第日做左另一班港女。

匿名 說...

"霸氣港太惡言挑釁成功呃取的士$5行李費事件

好欣賞你起的標題,好貼題又精彩,果個根本就係港太,唔係未婚港女,反映港女格已蔓延到太太,十分恐怖,係唔係睇得八婆電視劇太多?

Johnson 說...

佢欠人哋五蚊雞,又欠人哋一個公道,又發爛渣--又一個臭閪!

匿名 說...

衰格無品!做啊媽有細路吾係大能晒的!呢種女人娶到都喊三聲,仲擺上討論區妳估有人話妳?當人無腦?

kendrick 說...

而家新一代港女偶像已經出現, 唔該呢D港女通通行埋一邊啦!

呢位偶像既威水史:

老細約佢食飯, 讚佢並表示過對佢有好感... 之後老細指派佢出街做野佢全部抗絕, 叫佢入房開會佢唔制, 老細頂唔順炒佢, 結果仲被佢Port返轉頭, 賠半年糧都不特止, 仲要日日被報紙唱衰, 分分鐘連果位老細自己份工都不保...

你地話呢位港女係咪好叻叻?

方潤 說...

> 果個根本就係港太,唔係未婚港女,反映港女格已蔓延到太太

有咩出奇呢﹖港女結左婚咪變成港太囉。

我地上一任特首夫人唔係爭過A1咩﹖