近期網誌簡介


2010年11月27日星期六

(超級全版本) 黃毓民毒誓爆料:季詩傑帶陶君行玩女要脅奪黨權



================================

蕭若元在微博證實黃毓民所言屬實

(轉載自蕭若元微博 2010-11-26)

社民連的事,毓民昨晚節目已說了很多,大家可以去重溫。毓民說的是事實,我跟他從無談論過任何有關倒閣的事。我所說的只是從兩點去分析,第一個是協調/不協調,第二個是黨怎樣不分裂,我是說技術上黨分裂的兩個理由,亦沒有開名評擊任何人。今晚節目我會繼續講有關協調的事。

上星期我在節目內提及有三個人『唱』毓民,這是我有證人指控的三個人,是誰?根本不用我開名,大家留意這個星期行委沒有任何人夠膽站出來說『行委絕對唔會咁講』,這已等同於承認。這不只是三個人的問題,是十幾人的問題,但我有証據的只是三人。不用開名,相信大家也能猜中。

================================

陶君行就有關事件發表聲明:

就毓民引述季詩傑指,曾帶我嫖妓一事,本人在此聲明,此謠言並非事實。如有任何人士在欠缺實質證據情況下肆意誹謗,繼續在網絡上造謠生事,本人將考慮採取法律行動。

================================

「金鷹」轉載陶君行主席太太孔令瑜(Jackie Hung)的facebook留言

(轉載者) Ying Iverson:轉自 Jackie Hung 阿季是單身,去唔去新花都關人咩事?陶君行是我丈夫,他去唔去新花都最多亦只是我們兩人的事。有信仰的朋友請為創黨主席祈禱,希望他身體健康!

11 則留言:

Unknown 說...

似乎陶君行真係唔明黃毓民講依單野係為左針對邊一個人?

或者陶君行真係要保住個個人而出一個咁既聲明。但係如果佢真係要保個個人,佢自己就要上身。

其實陶君行只要叫個個人離開就唔會上身。點解重要咁樣發聲明呢?

個個人真係咁勁?

陳大文部落 說...

David :

如果陶君行依然不明白毓民指出的問題,陶確是非常不明智,又退一百步看,如果陶認為要力保「那個人」,覺得「那個人」是社民連之福,這就奇怪,除非陶是「那個人」的同路人,或同一類人,否則在此時此刻仍然死命保他,社民連最終必步向滅亡,現在黨已在滅亡邊緣。

我同意你所說,陶要保那人,自己就要上身,而且後果堪虞。

Unknown 說...

黃毓民每一句說話都係衝著個個人而講,唔係陶君行。個部份既節目黃毓民都唔係講話陶君行有冇或者好唔好去跳舞。

而家陶君行既聲明好明顯係要上身去保人。

咁樣社民連真係冇唔滅亡既理由。

但係話又說回頭,就算社民連搞成咁,我都睇唔到佢地三個社民連創黨人會係立法會選輸。分分鐘可以利用今次既機會再整合返自己既基本盤帶到人入立法會。

陳大文部落 說...

2010年11月27日下午3:47 David:

咪係囉。黃毓民主要針對「那個人」的行為,其實已向陶君行留手,但陶要保那個人,只有兩種可能:一是愚不可及,依然盲塞;二就是陶已經同流合污,變成那個人的一伙。

不論上述兩種可能,就算第一種,愚不可及是否可作為敏感政黨主席,似乎可圈可點;第二種可能成立的話就更弊傢伙,那個人已幾乎可以肯定是中共無間道,陶樂意同流合污,即是社民連正式玩完。

普通中產市民 說...

過去盲目支持民主黨,十年前開始覺得班友唔對路,開始睇政網,兩年開始支持社民連,直到最近,睇見如今的社民連「領導層」比變節的民主黨更不知所謂,徹底失望!我決定,以後只投目前的LSD三子及理念相近的人士,陶某及其行委黨羽,半票都不投!以選票向陶某說不!

陳大文部落 說...

普通中產市民:

所以我從來覺得陶季陣營成日以為「我地第時隊邊個邊個上立法會」係非常好笑,我在文章《我看社民連》都指出,你係邊位呀,你地想「隊」邊個上去就得架咩?忘記左要捧人上位都要靠選民選票。

佢地諗法太幼稚,以為玩下「飛卜」,一班嘩鬼行委嘻嘻哈哈就可以捧人上位,笑撚死人。

BeanSong 說...

孔子的「群而不黨」有一定道理。

David說得好:
瘋狗大舅長毛應該調整策略,親自招攬和培訓志同道合者入議會。

網主01 說...

其實班柒頭行委,同埋柴娃娃朋黨唔係戇鳩到以為完全唔依靠三子名氣,魅力同埋堅定嘅原則立場就可以號招群眾下嘩?以為(繼續協調不作狙擊下)區議會席位攞(乞)到一個半個就可以用佢地所謂"理念"喺地區工作伸展出去建立栓腳,再順利靠臨場風險極高之"地區動員力"幫助佢地進入立法會?陶君行為首嘅內閣一而再再而三向外界重覆呢個論述,真係唔係白癡天真就係無恥地侮辱市民智慧(呢頭講完同選民力量合作,果頭喺自己個一言堂節目講完全相反嘅一套野,反反覆覆,矇混過關)。

匿名 說...

生死去來 ,
棚頭傀儡 ,
一線斷時 ,
落落磊磊 。

Life and death come and goes, like that of a puppet in front of a stage.

When the string breaks, the puppet falls apart. -- 蠍

普通中產市民 說...

"要捧人上位都要靠選民選票" 點解今日社民聯有咁樣的能量?全靠有足夠選民支持,咁解有咁多人支持社民聯?是所有都支持社民聯的政見嗎?我就絕對唔係,我支持LSD是因為社民三子的正直,起碼比選民睇見佢地講果套做個套,唔計個人榮得失。陶某,向你進一言,當初你唔夠票選唔到立法會,我替你可惜過,但近來的表現,我終於明白你從政咁多年,點解成就都不過爾爾。

匿名 說...

陶傑講得好, 中國小農DNA.

甚至有三千年歷史的中國, 到最終中國人的刀, 永遠刺入中國人的背脊.

中國人的刀口永遠向內.

鍾祖康 來生不做中國人
3.殺中國人最多的就是中國人自己……幾千年來人人為逞一己私欲過皇帝癮而殺戮不絕;以人肉為糧史不絕書;花費大量精力炮製出曠古絕今的酷刑;強迫婦女纏足令其形同殘廢達一千年之久……

我相信鍾祖康“很難改變中國,你不讓中國改變你,已屬幸運. “

小農DNA