近期網誌簡介


2009年4月11日星期六

陳一諤 《千禧年代》親身演譯六四觀點

HKU 陳一諤於 2009 年 4 月 8 日接受香港電台《千禧年代》主持區麗雅電話訪問,親自講述對六四觀點、「六四論壇」傳媒報導偏差、及對「六四」進行動議公投作出表述、澄清等。

請詳細收聽。



伸延閱讀 ( 必定要睇 ):


續:陳一諤回應傳媒報導

陳一諤:回應傳媒報導

陳巧文:要求陳一諤就六四言論道歉

HKU 陳一諤:國殤‧香港‧時代意義

2 則留言:

陳小小 說...

"有d問題"單野到,我有d覺得陳一諤比劉慧卿"先"左獲金既...佢係講"有問題",而劉慧卿聽到係"有d問題",就係咁,陳一諤就跟左劉慧卿架講法,繼而比報章同網民食住左個位係咁插.....

不過我認同劉慧卿同程翔,絕不可以用學生架錯黎解釋或對比政府的做法(六四的屠城)。

其實睇完全部同聽埋rthk段野,我諗(強調,我主觀認為架炸,未必是對)陳一諤的可能想法是民主黨爭取平反六四已二十年了,用的方法是口條口號的形式,不斷鬧公狗點錯點錯,結果係越來越多香港新一代六四係乜都唔知,亦唔想同無興趣深究(用港女的mode是:同港女講政治??娛樂八掛名牌時裝興趣會大d。);而平反六四亦仍然未能成功!故此他嘗試用別種方法(正面肯定民運學生的愛國及關心社會的精神及提倡現今漸趨政治冷感的學生學習;而非只是反面地批評公狗的錯),希望六四有個新切入點而成功平反或進展。

陳小小 說...

sorry 係共狗,非公狗