近期網誌簡介


2009年4月17日星期五

《明珠檔案》鬼佬教你媾盡 LKF 香港女秘技

Pearl Report -- 明珠台 2009-04-05


絕對值得看,讀者可有一點啟蒙?

由於版權問題及網頁不能 Cap 片 ( 我用的 Software Cap 不到 ),所以要往以下網址觀看。

http://mytv.tvb.com/news/pearlreport/20558/20559



9 則留言:

雪山飛狐 說...

講英文太痲煩了,大文兄學會了之後再教我們不就行了嗎?

陳大文部落 說...

咁蘭桂芳嘛,咁人地係華洋雜處,女士們都係「置地 High Tea」高等華人嘛.....

唔緊要,有字幕嘅有字幕嘅 ~~

C+ 說...

"Men... will they ever grow up!? "

What a wise note!

Bungy-Zoe 說...

大文,你成日都有d 好嘢益大家!

好愛你呀~~!

Betty 說...

good show!

Alan 說...

哈! 真巧,我早陣子也看了這片寫了一篇文,不過切入點和你有些不同。

太煩了,不重貼啦,有興趣順到按此觀看吧!

陳大文部落 說...

老實講,這類乜乜「把妹達人、The Game、媾女必殺技」等等,是很綽頭的東西,我個人而言,一直對這類所謂秘技不以為然。

以「 The Game:把妹達人」為例,睇下係美國金融海嘯前,即美國仲好似好風光時期,由一班「碌卡好有錢日日落 club 蒲精」的人諗出來的,說的「媾女技法」,係針對同類型的蒲妹、wet 妹,所謂媾女,係類似「玩女」。

不過,節目中所指出的男人應放膽一點、說話技巧等,有些是有可取之處,因為男人太古縮,又真係好難識女仔。

但又回到老問題,古縮的男人( 也包括女人 ),古縮是性格問題,如果要不古縮的話,即是要改變性格,把一個成年人的性格改變,談何容易。

而且我個人認為,美國佬諗出來的「媾女技法」,套用在中國人社會例如香港,亦未必行得通,當然,用這套方法去媾「蘭桂芳潮女蒲精」,應該 OK,因為是同一類場合同一類人。

FISH 說...

好睇喎,咁都有得學!?

都唔係太反對呢d course, 只要唔好太'略'水、上課既人唔係立玩女心態的話,都確實可以幫到人.

節目中有個pick up artist 都帶出到個要點, 就係媾女,或者與人初步建立聯繫, 要顯現真實既自己好緊要. 同埋話題要自然. 要聆聽. 要人性化. 唔係一味應用生硬既技巧. okay 幾 buy. 因為現今世界既人其實好想同其他人接觸, 溝通或建立關係, 但好多時都好難打破自我, 怕被拒絶, 保護自己或者唔知點做好...

Alan 說...

有youtube版了!

古縮... 沒錯,如果古縮也能生存下去,那就沒問題。森林法則嘛,這就是香港了。真的很殘酷,可惜物競天擇,是自然定律。既然環境改變了,有很多時候,無奈又好,怎麼都好,都要去適應了。

至於是否只合用在wet妹身上,其實掌握多點人的心理,該還可以再套用在其他人身上吧!