近期網誌簡介


2010年3月20日星期六

(睇片) 曾蔭權:我自細已經好鍾意擦鞋,仲擦得好靚o架!



http://www.youtube.com/user/chantaimanblog3

22 則留言:

GuiltySky 說...

忽然頓悟咩叫"玩鋪勁"

原來係同我地玩

匿名 說...

特首先生的分享,帶出以下提醒:
做什麼事都好,都要有技巧,要有毅力,要有耐性,才可以做得好。
就算係擦鞋咁小既生活瑣事,都要技巧,要逐寸逐寸,加D鞋油,細細力咁好有耐性地慢慢捽,才會擦得好;大力或心急係好難成事!
以上純屬個人分享,不喜勿插!

匿名 說...

曾特首:我會做好呢份工。
佢打工咋,大家都知打工仔辛苦有壓力,
閒時擦下鞋減下壓,正常事,
擦自己的鞋去減自己的壓,都唔得嗎?
曾特首曾表示他的老闆是市民。
佢好清楚自己做緊咩嫁,係市民有所不知的。
市民係老闆,有700萬人咁多,不過老闆係有大老闆和小老闆之分,而大老闆與小老闆並不是以人數去區分,以係以納稅多寡去區分,
誰納稅納得多,就是大老闆,佢地會大聲D及大權D,誰不曾納稅納得少,就是小老闆,即使小老闆人多聲大,如果加起來納既稅都係唔夠大老闆交既稅多,小老闆繼續咁話佢,就只係會顯得小老闆自己無知無能,而非曾特首也。
貴為特首,小D智慧小D耐性都好難應付D刁民小老闆。
佢有時面黑黑,瞌下眼訓,只係好正常既表現,甚至得閒小下你地班小老闆,都係好正常嫁,你唔係唔俾呀,小老闆們。

匿名 說...

補充小小:
做小老闆,要自量,只怪你自己份量小,
你份量小,下屬唔去服侍你,你係無佢乎既。
你怎樣刁佢,佢都不會在意。
不過,你地班小老闆如果只係為求發洩,
你地咪慢慢刁囉,反正佢都係啋你都傻,
你有你刁,佢有佢服侍大老闆,
打好佢分工,你又吹佢唔住喎!

匿名 說...

你地打工既,
試下設身處地咁諗下,
大老闆和小老闆不和,
你係打工果位人兄,
記住,你係打工果位吵,
你會企大老闆果邊定係小老闆果邊先?
答案好明顯啦!
人家打工咋,
你們班飽受欺凌既貧窮刁民小老闆,
你地受欺壓(我都有受嫁),
你唔係當左人地欠左你,要人去為你做英雄,
要去為你請命,要去伸張正義,
要去鋤強扶弱,要去劫富擠貧......
你地班刁民,有無諗過,
你地既要求係不切實際同過左火位一D呢?
試下企係唔同既角度同立場諗野,
就會有唔同既睇法同境象。
死刁難刁係無知無能無禮無腦既表現,
香港係自由之都,
你要是去選擇自我表演刁人自誤,
只要是在合法範圍內,你都可以暢所刁言(如我),
祝刁君日日好刁!

匿名 說...

明哥喺中環戲院里擦鞋十幾年,得知特首以擦鞋減壓,反應係:「係咪得閒到冇嘢做?啲時間多到要用嚟擦鞋?」明哥越講越火:「特首可以做好多嘢,實際啲,每晚對住塊鏡十分鐘,諗吓自己做嘅嘢啱唔啱,好好反省吓。」

曾任曾蔭權家廚嘅于燕平話從來未見過曾蔭權親自擦鞋:「佢次次都係搵工人幫佢擦鞋。」

匿名 說...

擦鞋仔支取年薪四百幾萬, 不時上電視和電台做騷, 不務正業, 專事吮癰舐痔, 以權謀私, 鼓吹親疏有別, 強化官商勾結, 敗壞社會風氣, 真福街!

匿名 說...

本人對最低工資有如下分享:
不論工種,最低工資見議為$38.75/小時,以維護其勞動養家及生活的尊嚴。
假如如下:
1.全港700萬人,勞動人口350萬人,即1人工作2人駛錢。
2.1天24小時,平分3份,睡眠8小時,消閒娛樂8小時,工作8小時,天天如是。
3.基本生活及駛費為衣食住行娛樂5大類。

$38.75/小時,條數係咁計既:
1.衣:每月每人買衫褲鞋襪四樣野各一,每樣野$100,多除少補,2人每月共銀$800。
2.食:每人每日食5餐(早午晚3餐+下午茶+宵夜),每餐15元,多除少補,1個月30日,2人共銀$4500。
3.住:租住公屋2人單位,每月連水電煤,共銀$2000。
4.行:每人每天出街1次,交通費$20,多除少補,1個月30日,2人共銀$1200。
5.娛樂:睇戲慶生飲宴BBQ,每月每人$400,共銀$800。

衣食住行娛樂五項的生活費為每月$9300(2人家庭計)

每月總工時是240小時。

每工時工資應該為$38.75。

因此,不論工種,本人最低工資見議定於$38.75/小時,以維護其勞動養家及維持基本生活所需及似番個人既自力更新既1個養1個既簡單人道及至甘願甚或要被迫去幫老闆卜心卜命做牛做馬做貓做狗的打工尊嚴。

見議最低工資定於$38.75/小時。
見議最低工資定於$38.75/小時。
見議最低工資定於$38.75/小時。

以上個人見議不是說笑的,是認真的。

匿名 說...

大家先別誤會曾特首,
似乎刁民真的很刁啊!

1.特首並非好得閒,可留言其分享擦鞋減壓之原文,佢係咁講既:我好鍾意一到週未既時候,坐低係到既時候,尤其是係悶既時候,就拎我對鞋出嚟呢......
細看原文,特首並非明哥所指的係咪得閒到冇嘢做?!。
2.至於明哥見議特首每晚對住塊鏡十分鐘,諗吓自己做嘅嘢啱唔啱,好好反省吓。這個見議係適用於任何人,不論特首明哥或你我他她,都要自省,明哥真有心,他提醒特首同時,亦順便提醒埋大家。
3.曾任曾蔭權家廚嘅于燕平話從來未見過曾蔭權親自擦鞋:「佢次次都係搵工人幫佢擦鞋。」可能既原因係:特首在私人時間去私下擦自己對私人減壓鞋,特首係擦鞋減壓,佢擦果對鞋係一對可以俾佢一邊擦一邊減壓既一對有減壓功能既鞋,唔一定係佢平時著嚟行路果對,佢果對鞋擦左有無著,你我同曾蔭權家廚唔知唔見係唔奇既。
記住,特首只是在分享自己的減壓方法,簡單而又私人既分享也,大家係咪諗多左,定諗'咩'左。

匿名 說...

有時,刁民真係刁問:
聽野聽D唔聽D,想問就問,指指點點,
想鬧就鬧,自己諗既就當真。
刁民呀刁民,你地咁好火,
送你一百打羅漢果。。。。。

GuiltySky 說...

匿名們似乎很智障地無視"言者無心, 聽者有意", 但正如特首字面上正確, 你的言論也正確, 只是兩者同樣天真可愛

稍後有點常識都會審視一下敏感字語才發言...何況是特首, 還政治家?

對, 字面沒問題
但引人想歪又不用考慮一下嗎
語帶雙關的性騷擾難道就不是性騷擾?

我絕不以為特首是在"表白心迹", 也無意以言入罪
但我認為他是嚴重智障或有心挑引, 哀哉!

更悲哀的是無論嚴重智障, 有心挑引 或 表白心迹, 都是死罪...真心膠還是真心話也就無須深究了吧?

其實各大政治blogger應給不看blog的人看...真切看過的人再看與不再看都是一樣的, 政府的智障是如此之明顯...又不是共產宣道會

匿名 說...

"我認為他是嚴重智障或有心挑引, 哀哉!"

贊同, 套用某警方發言人的用語: 佢明顯係蓄意挑逗香港市民.

匿名 說...

HIHI,GuiltySky 智障大夫及法官大人:
你好,你好勁好型呀!
依照閣下醫療診斷及判罪:

更悲哀的是無論嚴重智障, 有心挑引 或 表白心迹, 都是死罪...真心膠還是真心話也就無須深究了吧?

真係有眼不識智障大夫,
特首同我同智障添,咁你幾時執劑過我地歎下呀?!。

特首好大獲呀,佢要被你判佢死罪,
咁你呢?我都好想睇下你個死樣係點喎?

你真係好鬼死風翠休麥嫁啫!。

你咁鍾意判人死罪,
好啦,好快都會輪到你喇,
你幾時生日呀?
送你一塊四塊半,
請笑納,不成敬意!

匿名 說...

唔得喎,
你地自己要張警鐘聯想警鐘胸,
然後老屈警鐘使你起淫念扯淫旗,
你起左淫念就怪個警鐘挑淫你,
唔好屈得就尾喎,
警鐘係無罪過喎,
係你自己淫,小小野就不能自控,
旭D就起淫念扯淫旗,一身火咋喎。
自己火多扯淫旗,怎可怪個警鐘呢!

匿名 說...

GuiltySky
"言者無心, 聽者有意",
問題係在於聽者自己,
愛加鹽加醋加糖加奶加咸魚,
自己食X死左,怪誰?
不能怪罪於說者之無心之失也。
你要死牛一便頸,怪誰?
你要發政治語言敏感瘟,怪誰?

匿名 說...

智障無罪,請勿歧視!
共產宣道有何罪,和諧社會最緊要。
求同存異最難得。。。。
和平共處最開心。。。。
民主共產一家親。。。。

GuiltySky 說...

政治本來就是敏感, 甚麼叫發政治敏感瘟?
不懂的就是智障, 你喜歡我可以準確點稱政治智障, 以防閣下發起瘟來

性騷擾方面我是想從加害者的角度解說, 而非受害者
語帶相關就是無罪?~
警鐘絕對可以用作性騷擾...除非依閣下的理論, 則雖用作性騷擾除親口承認外亦絕不會引起負面影響或法律訴訟, 十分可愛
...至於應否怪警鐘方面...嗯, 我很同意你的說法是不應該怪那個警鐘的, 因為警鐘並無特定指明哪一個警鐘, 於法律上無法作出訴訟云云......也沒人去怪過那隻鞋, 或發明鞋的人

我被判死罪就被判死罪...確然難保不會發生, 但亦無須過慮

但閣下既說不認識在下, 又不知從何說起了
你想指出我的錯誤缺點幫忙改善的話似又力有不及
生日2月, 希望你用餘下時間達到送禮的資格

匿名 說...

GuiltySky:
生日在2月嗎?
補祝你生日快樂喎,
補送你4塊半(吉利利朱古力),
再加一個警鐘及一對眼鏡及一個助聽器,
請笑納喎,不成敬意。
你既回應及留言很詳盡,
很見心思及小小心火,多謝你。
見你有D火,亦有D心煩氣燥,
見係你,再送你一杯花奇心去清下心火。

本人懷疑閣下發政治言語敏感瘟,不無道理!?
閣下一句"言者無心, 聽者有意",
意思表達清楚明顯,
係指:有人說了一句1+1=2的說話,
你就硬說聽到人家說的是:1招+1蕉=2朝,
於是說人是智障並判以死罪已。
請再看看閤下立人死罪的因由,如下:
無論嚴重智障, 有心挑引 或 表白心迹, 都是死罪...

請先留意閣下的用詞"無論"...都係死罪...

疑似發政治言語敏感瘟的法官閣下:
汝等判詞,疑有欲加之罪何幻無詞之嫌呀!?。

不論說什麼...都是死罪...咁解喎,
閣下判詞很...呀!

由於小人在下,從不嫌棄閣下發瘟,
深信閣下不自知亦不能自控,
本人則以憐憫及或連吻之心,
去判決閣下是絕對無罪,無知者無罪,
只望閣下如心中有環疾,請認真找尋合適大夫,去執劑藥,清除閣下心中污氣,
好讓閣下每天都能開開心心地上路也,
每吸一啖空氣都是清新,而不是以為有人在放屁呢。祝安康!

曾特首一個個人分享:擦自己的鞋以減壓。
有人聽為擦人大的鞋以上位,聽者如有聽到言外之音的話,
本人則認為曾特首這句分享真是妙哉妙哉妙哉也。
我份人口衰衰,改緊,俾D時間過我,
唔好咒我,OK?
祝人人天天開心哈哈笑,
笑一笑,見到豬排都變成美女,
見到浮沙都會當金沙。
生活迫人,快樂做人做緊要,
笑下啦香港人。
以上純屬個人意見,如有不滿,
歡迎圍插,本人定必考慮考慮改善。
SEE U!

匿名 說...

警鐘,有很多用途。
其中一個用途是,
用以提醒女士們要定期接受乳癌檢查...
是一個很溫馨的提醒也。
何以見得是性騷擾呢!?。
警鐘,幾好,唔錯,
火辣辣的紅色,
配上圓圓的外形,
再加上中間有粒圓的的的東西,
唔錯唔錯,
GOOD DESIGN,
I LIKE 警鐘。

匿名 說...

無論嚴重智障, 有心挑引 或 表白心迹, 都是死罪...
下,唔係化?
嚴重智障---死罪
有心挑引---死罪
表白心迹---死罪
GuiltySky,真真有殺錯無放過!
你平時去開邊頭玩多,通知聲,
等我避開下你,如果唔係,好易死係你手下。
嚴重智障---死罪
有心挑引---死罪
表白心迹---死罪
OH!OH!OH!我死左3次添!

GuiltySky 說...

三者我都不會欺負的, 匿名閣下大可放心

匿名 說...

小市民如果要做罷買樓,罷工,社會運動等行動,最重要是齊心,但人真係冇這能力,因多年來人的心早己被有利盆的團體再加每日150個來的新移民所分化了,如同五區功投、最低工資立法等香港人民利益大事,也被一些想從中取利的人和政客等,去分化了不同層面的意見,其實政府大多的所為假資詢動作,是他們的分化工作,難道香港官員番工唔需要諗?又不能在民生上作決定,就最低工資去立法又被分為20.24.33.同不要立法.等不同意見,研究一輪吹一輪拖一輪之後十多年啦,最終通過的咪係府和大商家一早諗定又能接受的廿幾皮一粒鐘囉,比起現在的生活指數計,咪係一能在生存的奴隸入息囉,所以大多數的弱勢人民,不應去想多餘對社會有什麼影,重要是以多數人民為本作中心,其他會產生的社會問題應由幾十萬個月的官員去諗吧。林忌的fans