近期網誌簡介


2010年3月10日星期三

(㊣)極上X-Body 38才- 夢人形美熟女!Queenie Babe 陳莉敏罕有大圖鑑

( 所有圖片可 click 看大圖 )

























































9 則留言:

匿名 說...

可遠觀而不可近望焉.

匿名 說...

呢個look完全係大陸果種美女交際上載照片,眼大大咀嘟嘟好似金魚咁!唉....三張幾野仲發的青春夢...呢位好命做得人呀媽的大故夠竟想點呢?頂佢吾順!

匿名 說...

其實呢位大姑係tvb『畢打自己人』做過咖呢啡,飾演搶人老公坐正的狐狸精,上鏡個樣其實吾係咁掂重有的老態,吾知有冇留言到呢!

Breeze 說...

Whatever she does to herself, it's her personal choice. But then, I would say, being able to accept the fact of aging is true wisdom. Right?

匿名 說...

你咁能勁既
成日都搵到大量肉照
純支持

陳大文部落 說...

2010年3月11日下午5:17 匿名:

肉照?喂大佬人地有著衫o架....

Angie S 說...

基於女人又叻又靚又獨立自主,父權主義不能再套用於香港現今男女關係上,男性失去最最重视的自尊,只好怒羞成憤,齊齊抵制和中傷這班威脅到他們社會的新一代女性!

陳大文部落 說...

Angie :

相信香港好多你呢類道德狂想家,乜你覺得男人有自尊係一項罪行?

其實香港已經好畸型,就好似你呢類思想,並非男女平等,而係極端道德高地狂想。

匿名 說...

wow...區區三兩句話, 你就定型其他人係道德狂想家?
我冇諗過要做咩道德狂想家或者大女人主義喎,
仲有,咩叫"你呢類思想"?(意思不明,請詳解~ )
我又幾時講過男人有自尊係一項罪行 (你老屈咋喎), 難道你認為有女人鍾意無自尊的男人?
就算係中年女人又好,少女又好,有錢無錢都好...
大部份女人都唔想自已既男人似個奴才,
就算又叻又靚又獨立自主, 都唔代表佢地就會想騎係男人頭上.
網上大部份男性只會攻擊現今的女性幾咁高傲幾咁大女人幾咁持叻行凶去踐踏去踩男性
仲有就係對不同節目中露面的女士們評頭論足, 然後笑佢地"咁叻咁成功?抵死你地今日無人要"
此等行為, 就正如小學中讀書叻的班長考衰了一次, 其他吃酸葡萄己久的同學便幸災樂禍乘機報復挖苦佢
其實個班長有咩錯? 錯嘅係人嘅心理.
男性又有無反省過, 點解今日佢地身邊 D女性係甘?
點解男人無咗被女人仰慕的氣質?
最後, 陳生,
唔好一有女人出聲帮同性, 就認定佢係仇視男人,ok ?

-Angie