近期網誌簡介


2010年3月18日星期四

香港奴隸喜訊:熱烈慶祝舊樓強拍門檻降至八成議案通過

較早前紅碪舊樓倒塌慘劇,舊樓日久失收固然危機四伏,但胡亂裝修無王管拆卸建築物結構牆柱,更是災難之源,政府長久以來一直不認為裝修工人質素須關注,同樣地,舊樓僭建物問題,當局慣常處理都認為「沒有即時危險」,除非真的死人冧樓,就會評定為「有即時危險」。有些政黨議員只為搏掌聲,一味吹捧租客大過天,唱衰有層下價樓的小業主一律是衰神,小業主非大財伐,不懂反擊,政棍混水摸魚,拿小業主當箭靶之餘又扮俠義,相反,大財團大投資者以本傷人,大量收購舊樓物業、舖位,再壟斷托價租賃,不見那些正義議員敢挑戰,理由簡單,人家有的是錢,要收購就收購,政府無法阻止,何況小小的議員?


舊樓浩劫‧惡夢成真

在本部落《從舊樓倒塌引發的「舊樓浩劫」》文章中已指出,舊樓倒塌是慘劇,但在香港的生態下,何止慘劇,隨塌樓而激發政府神經質舊樓恐慌,和大地產商乘勢壓價收購才是真正浩劫。小圈子政府官員,為求日後辭官後去大財團任高職,通常聘請這些無須有商業才能但有政府機密資訊人脈前高官的機構又是地產商,所以政府幾乎完全偏幫他們。浩劫指的是舊樓塌了,政府搬出「舊樓一定好危險」的神經質言論,然後地產商就仁義道德地吹捧舊樓重建的好處;現在大陸黑錢來港掃物業,既是不知來源的銀兩,志在「洗錢」,不豪不買,地產商當然首選建豪宅,就算不夠豪,好歹也要迎合港女心態建「偽豪宅」。


豪宅是國內大財主買的,「偽豪宅」是港喱純奴隸男男女女窮一生精力追逐富翁幻想而買的,供樓供一世,供到您冚家富貴,港喱每天受壟斷大電視台毒節目洗腦,時刻狂想自己是高等華人,極盡浮誇扮中產扮富貴,港喱樂在其中,港女幻想做名媛,港男觀音兵幻想做才子,地產商是大贏家,政府也推波助瀾。


現在已說中了,舊樓倒塌,舊樓很恐怖,舊樓住不得,只要「不是新樓就是舊爛樓」,舊樓是人間地獄,偉大的小圈子政府怎可以讓港喱奴隸們在地獄中生活?當然要大舉清拆,以前為地產商開路建樓的理由是舊區需要重建,現在真好,還加上「舊樓很危險」的全新核心價值,不要住舊樓,維修話之您,總之閣下居住的地段「幸運地」被地產商看中,恭喜您,您有救,地產商救您於水深火熱之中,舊樓強行拍賣的門檻,由九成業權降至八成,法案火速被保皇派鐵票通過,乾手淨腳。反對嗎,遊行又如何,叫喊又如何,搶鐵馬又如何,或像香港人真心崇拜的民主黨得閒寫寫心意卡又如何,在議事堂七情上面慘過六國大封相咆哮反對有用嗎,沒用的,人家拿的是大比數鐵票,任您反對,鐵票多過您,鐵票一定投,根本無須反抗,因為反抗都無用,除非保皇派突然鬼上身棄票,否則在這個畸型議會內,其實註定了全香港市民都是純奴隸,有錢人不同,可以做莊家,但勞苦大眾就請認命,香港是奴隸都市,已非昔日的東方之珠。


香港奴隸之都

有無辦法或可改變局勢?是有的,這個未必完全扭轉命運但起碼有建樹的方法叫「五區公投、踢走功能組別」,功能組別是親建制派,佔保皇鐵票不少,但遺撼的是,還有個多月就進行五區補選,到現在的一刻,甚至還有傳媒和半桶水學者和評論家,仍然死命質疑五區公投,包括港喱奴隸很愛戴名字叫「民主黨」但已和爭取民主越來越遠的這個黨,變成民主進程的最大敵人,詭異之處,是這個黨名「民主黨」,既叫得「民主的黨」,港人當然相信「真的很民主」,那些黨元老就像明星,無須理會做什麼,皆因是民主黨,一切都是真理,港喱的奴隸基因,在主權回交後展現得淋漓盡致。


各位讀者不妨照照鏡,真心問自己是否有錢人,如果是的話,本文章與您無關,笑過便算;如果不是的話,您是勞苦大眾的一個蟻民,又沒錢買偽豪宅要住「舊樓」,恭喜您,您得救,您三生有幸,您福星高照,新法案要樓齡達五十年的舊樓有八成業權通過就可強行拍賣,求神拜佛您住得多久有多久,地產商慳水慳力,只要八成業權就可踢您走,收購業權也少了,價錢也便宜了,既然五十年樓齡就要拜拜,又降至八成業權可強拍,如果您是發展商,又何須高價吸引小業主放售呢?我不想重複又重複去解釋這個簡單到笑的道理,要解釋都無用,保皇鐵票一出,票已投,大局已定,不改變鐵票迷陣,再抱怨都沒用。


不如從今日開始,學習做稱職的純奴隸,對於醒字派愛和諧的香港人來說,退一萬步想,發展商都是為您好,為香港創繁榮、改善各位港喱奴隸的居住環境,發展社區人人開心,一棟棟的偽豪宅,晚上扭開電視看洗腦的毒電視劇,真是人生享受,從生活到血液內骨子裡每一條血管每一撮大腦神經都是奴性,香港奴隸之都,又成功爭取成為世界奇景。


請參考:

從舊樓倒塌引發的「舊樓浩劫」

16 則留言:

Quality Alchemist 說...

看了施永青最近的幾篇C觀點, 他的論點也有道理. 怎樣才能取到平衡點?

陳大文部落 說...

Quality :

有,我有睇施永清的文章,佢有唔少論點,我都幾同意,我覺得佢反而會從實際角度去睇一個問題,並且從可行性去立論,但我知道市面上有些人很反對他的觀點,因為他是「地產佬」,是謂「市儈」,但退一步想,有些輿論很純福利主義,講就天下無敵,做就永遠難達到,亦唔見得有咩建樹。

匿名 說...

陳兄你的分析很好,之前的"志雲奇談錄"都有好好的分析,奇怪為何有人總看不明白,要亂甘爭拗呢?

匿名 說...

陳大文篇野,
野完俾人篤住泥鬧,
係觀點與角度既問題啫,
你覺得佢寫得好,
唔通人地就唔可以話佢寫得差咩?
係你地自己想玩變相獨栽,而不自知啫!
難道你可以俾陳大文100分,
其他人就不可以給他0分甚至係負100分嗎?
佢寫完野,有人覺得佢篇野寫到痾屎咁,好臭,咪鬧佢篤屎臭囉。
一D都唔奇喎,平常事啫。

匿名 說...

睇番樓上陳大文給Quality 的回應,
係有文有路既,係抵讚既,
佢進步左同客觀左,識得退一步想,
心平氣和左,觀點就會清晰,
咁先有佳作俾大家欣賞。

陳大文部落 說...

2010年3月19日上午8:05 匿名:

又係你,你幾歲?好好地搵份工,做番啲有建設性嘅嘢吧。

陳大文部落 說...

2010年3月19日上午8:24 匿名:

你係咪無睇我 blog 其他文章?應該無啦,你睇左先啦,thanks。

匿名 說...

係呀,又係我呀,你問我幾多歲!?,
你自己分析啦,唔好問我啦,
你咁叻,你去推個答案出嚟,
推到1歲就1歲,推到1000歲就1000歲,
你推啦,快D推啦!
你D文我有睇呀,睇完覺得你寫D文有D膠膠地,
咪留言甲乙丙下你,同你揮揮手囉!?。
我揮手時順便痾下屎放下屁,
我鳴謝左你嫁,
你又唔記得!?。

匿名 說...

好好地搵份工,做番啲有建設性嘅嘢,
係呀,我都係咁諗呀。
我嚟痾屎放屁,你歡唔歡迎呀!?。

匿名 說...

陳兄既文點會膠膠地,好有見地就真,濫用匿名黎挑釁既人就真係好膠.

ricky

匿名 說...

觀點與角度既問題啫,
你覺得佢寫得好,
唔通人地就唔可以話佢寫得差咩?
係你地自己想玩變相獨栽,而不自知啫!
難道你可以俾陳大文100分,
其他人就不可以給他0分甚至係負100分嗎?
佢寫完野,有人覺得佢篇野寫到痾屎咁,好臭,咪鬧佢篤屎臭囉。
一D都唔奇喎,平常事啫。

one 說...

大文,你喺街見到個痴線佬,你會唔會得閒到過去問佢幾歲叫佢去搵工丫??嘥鳩氣啦,唔理佢當見佢唔到佢就曉自己行返入青山架啦。

匿名 說...

上面既阿ONE朋友:
你的留言GAG得幾過癮,
我有少少鍾意左你!

以上爛GAG一則,
讓大家笑下開心下。

阿ONE朋友,如果你笑唔出,
唔緊要,千祈唔好當我講真就得喇,
如果你以為我講真,你就唔好怪人,
到時我把你的感情玩弄,直至......

以上的GAG是FOR ONE朋友 ONLY,
是私人醒俾阿ONE朋友的,

ONE朋友,I LOVE U,LITTLE & LITTLE!

以上是第3個GAG,都係ESPECIALLY FORMY DEAREST ONE朋友!

得閒笑一笑,香港人生活緊張,上網輕鬆下平常事,阿ONE朋友,記得開心D呀,GODBLESS U 呀!

四GAG完!

匿名 說...

使乜嘥氣用個隠型人打遊擊
大家當佢寫嘅嘢係透明墨水

匿名 說...

樓上的朋友,
你的GAG得幾好笑,
我有笑架,唔係扼你,
都有少少鍾意埋你添!

PikachuEXE 說...

大家覺得我們要不要寫一篇:
"香港人幸福的一日"?
我寫不出整篇= =",加料就可能OK