近期網誌簡介


2010年3月9日星期二

大文廚房:《廣東人做雞有很多方法》




近日本來有很多話題想講,中女問題 (講左...)、港女回顧 ( 都係唔好喇...)、社運分析、政府管治危機評估、重售居屋和香港住屋問題、社民連辭職後香港政治生態分析等等,是有很多話題想講,也須要很認真地談,直至日前看見「人型跳跳虎」唐英年出席乜乜演講會被青年人罵爆兼掟鞋,又見什麼人大政協像活跳屍跑出來重提廿三條惡法,連大地產商也像鬼上身說政府應考慮重售居屋。很奇怪,地產商基本上是反對居屋市場,以免影響其私人物業銷售,現在已少有中下價新建私樓,一就是千萬豪宅,再不然也要「偽豪宅」。


發展商看見大陸新發采搬銀紙來港狂掃豪宅,心想,現在起樓一定要夠豪夠勁夠浮誇,反正新發采的錢多半是貪污而來,既然洗黑錢,貴貴買得起,不如因應市場要求,只推豪宅,又知道政府既定立場不會輕易重推居屋,於是就過政府一棟,扮良心商人幫小市民發聲,鼓勵政府重售居屋,反正不會成真,自己又做好人,所以我常說,為何香港這麼多問題,香港真是很多問題,不止是生了病的城市,更像血癌病人,成身都是毒,毒不可耐,毒到冚家拎,毒到估你唔到,唐英年在演講會散場後被人掟傳單,他嬉皮笑臉的模樣,在那一刻竟然很可愛,很卡通,很戲劇性,作為高官更是下屆凸首大熱人選的他,被人這樣痛罵還可以作小丑表情,我覺得很科幻,感到這個香港很虛無,我開始質疑特區政府究竟是否依然存在,就算有政府都已全無威信,最巴閉莫過於得閒把社運青年逐個捉,看看可以入什麼罪,近期曾蔭權好像幽靈一樣,經常不見人,一見他就是被人拍下在中聯辦酒會打瞌睡,這個香港幾時淪陷?


其實本網誌主題是做一隻廉價但好吃的豉油雞,做法簡單到不想詳細描述,基本上就是用豉油去炆熟隻雞,材料方面當然是一隻雞,而且是雪藏的,下價品,調味方面,既然豉油雞,當然就是豉油 (注意:這是一篇很行貨的網誌)。做法方面,又當然是用豉油為隻雞調味,然後炆熟,此為豉油炆雞,如果讀者看到這裡想爆粗口,恭喜您,您的反應很正常,因為本身來講,真是用豉油去炆一隻雞,一隻雞經過豉油的調味,就變成豉油炆雞,既然是炆熟,又當然名符其實可以稱為豉油雞啦,雞中有豉油味,豉油味得來又有雞味,雞味和豉油味互相配合,配合的過程中會產生豉油和雞的化學作用,所以豉油雞的叫法一點不差,老實講,真是豉油弄出來的雞,是很老實的一道菜係咪先?


煮法非常簡單,就是利用熱力,把豉油和雞一起煮,煮熟隻雞,豉油入味,所以必須重申,這道菜真的名為豉油炆雞,熱力的作用,就是把隻雞炆熟,在炆的過程中,豉油也會被加熱,而在這個簡單的物理學過程上,熱力煮熟隻雞之餘,也同時把豉油味加進雞內,豉油炆雞就是這樣誕生喇。

我這麼詳細解釋豉油雞和豉油的互動關系,相信讀者會很明白,這真是一隻豉油雞。

註:嗱即咁,呢篇真係一篇網誌嚟嘅,我真係好有心機寫o架....




12 則留言:

Betty 說...

你嗰标题是《廣東人做雞有很多方法》, 但我觉得好似来来去去讲紧一种方法哦.

** 飛雪素素 ** 說...

haha~ Thanks for sharing =)

kendrick 說...

就憑你呢一篇鼓油雞, 足以證明你好有係香港做高官既potential.

小必理痛 說...

睇完之後我真係忽然O左嘴兼唔知應該點樣反應!可以講講下政治忽然轉左話題講鼓油炆雞,莫非大文兄想話政府出左支鼓油而小市民就出左成隻雞乎?

匿名 說...

點解你"豉油雞,豉油"幾隻字都可以寫咁多字出來又咁好睇?????????

匿名 說...

未睇我以為你好似上次教煮牛腩咁教煮雞. 睇左頭兩段我就開始笑, 到你真係煮雞時我已經停唔到...

匿名 說...

有時添油加醋係一個人力量,隻鼓油雞有幾難食,除左廚師手藝,d 油、鹽、醋的分量都有影響,唔好因為分量少就覺得是廚師的錯,將個責任完全推過去人地度。

再講internet不肯一個人,你一篇文傳出來的訊息,接收的不止一個人。政府有錯,你就將佢做錯既野描述出來,其他人見到有樣學樣,個惡性循環有幾嚴重,係睇參與既人有幾多。
正確的做法指出相異之處,令別人知道自己的不足之處。
隻雞難食,么望下人地係點煮,偷下師,再分享出來,令大家都得益。

陳大文部落 說...

2010年3月11日下午2:33 匿名:


政府有錯,你就將佢做錯既野描述出來,其他人見到有樣學樣,個惡性循環有幾嚴重,係睇參與既人有幾多。
正確的做法指出相異之處,令別人知道自己的不足之處。


>>>呢啲嘢你同政府高官講啦下唔該~~

匿名 說...

你知道誰是趙燕萍嗎??我想你應該知道,因為我曾在你的blog之中提過她,仲update 的幾快添。

不要低估你領羊者的身份呀,陳大文。
節目播出至今六日,上載到 Youtube 48 小時內爆升為全球觀看率排第16,以22分鐘的一般時事特輯來看,受關注的程度非常驚人,已超出預計,不論 TVB 或 Youtube,當然包載主要上載者的我,都估不到竟然會有這麼爆炸性的反應。

加油添醋的工夫,你出力出最多。
呢啲嘢你同政府高官講啦下唔該~~->呢句咁熟既,香港既政府都好像成日咁做,推個責任俾人。政府錯,你又跟住錯,又教其他人點錯,責任重大呀,領羊者。

政府錯,你就只把錯的地方指出來,但不就對的做法,叫你的跟隨者點學野呢?
水能載舟 亦能覆舟,要怎麼用閣下的BLOG是個人的決定,但別忘了每一個決定之後都跟著一個結果。

陳大文部落 說...

2010年3月11日下午10:22 匿名:

你好。

請問你係咪痴撚線的?

咩「領羊者」?你咁多宗教幻想,明光社歡迎您。

匿名 說...

大文兄:
原來,你識"做雞",佩服佩服。
下次,會唔會分享點樣去"做鴨"呢?

陳大文部落 說...

2010年3月12日上午6:01 匿名:

唔好講笑,我都幾鍾意食炆鴨o架,搵日同大家講下點「做鴨」都好喎。

幾正o架....