近期網誌簡介


2010年3月16日星期二

無綫電視貪污台‧中國人宮廷文化淋漓盡致

2010-03-16 東方日報 報導

藝人送厚禮 隨時涉行賄

黃國桐律師表示,身為下屬的藝人若送價值十多萬的名貴手袋給高層,隨時涉賄:「請食飯飲茶冇所謂,十幾萬手袋送畀上司做禮物真係好灰色地帶,法官會推論禮物價值符唔符合送禮者身份。普通一個藝人,十幾萬手袋自己都未必捨得用,用嚟送禮值得商榷。(高層申報畀上司知呢?)根據《防止賄賂條例》第9條,私營機構僱員得到僱主允許係可以收禮,但TVB係公營機構,即使個高層申報畀上司知,法律上都係唔應該收。佢哋幾時都應該避嫌,唔好收咁貴重嘅禮物,送禮嘅下屬亦都應該避忌。」
藝人回應

樂易玲去年六月生日,大搞生日派對,呂慧儀、葉翠翠等藝人均畀面出席兼帶備禮物賀壽,場面熱鬧。

呂慧儀:送咩唔方便講,我送嘅係普通禮物,平貴就見仁見智。

廖碧兒:我冇送過十幾萬嘅袋畀樂小姐。(咁你舊年去佢生日會送咩?)到依家都未後補,佢知我有屋企負擔,叫我努力工作就得喇。」


陳志雲有份出席樂易玲生日派對,更充當攝影師。

==========

女高層三宗罪

人「棄」我取

1.男女藝人送禮藉口多多,好多時以「買了唔啱使」為名,將名貴首飾、手袋、皮褸及皮靴等轉贈女高層。而女高層亦好巴閉,會開聲講鍾意啲乜,遇上唔啱口味,就直接叫人攞番走冇面畀。





「值錢」二手貨

2.女高層試過賣二手車,藝人為討好佢,爭相出高價認購,價錢高過市場定價多多聲,成為一時佳話,口痕友話女高層求其攞啲嘢出嚟賣都賺唔少。

遺物爭住要

3.一名資深女藝人病逝後,佢個女為感謝母親身邊好友,任人喺母親遺物中揀一件作留念,殊不知女高層話呢件物品可以令佢諗起同亡友嘅點滴,嗰件物品又可以諗起對亡友嘅思念,結果攞咗多件最名貴嘅手袋。



==========

曾勵珍扯火:我冇收過袋

就無綫總經理陳志雲與旗下職員涉嫌貪污,王賢誌日前又踢爆無綫有藝人為討好女高層而送名牌袋,令圈中人大感痛快。無綫一眾女高層人心惶惶,曾勵珍、樂易玲及女監製等紛紛否認是「女袋魔」,其中曾勵珍理直氣壯高呼:「我冇收過袋!」更直斥王賢誌是「傻仔」!王賢誌為免被廉署召見,突然改口話冇講過。

廉署上周四拘捕無綫業務總經理陳志雲後,大規模召見無綫旗下過百位藝員與幕後人員問話,有傳問話過程中,有人爆無綫高層經常收厚禮,身為無綫棄將的王賢誌日前在馬場時亦大爆有藝人在中秋節派月餅給監製,更有女高層收Hermes名貴手袋。


去年六月樂易玲生日,獲大批無綫藝員畀面出席。


王賢誌突然反口,不認指有女高層收厚禮。(資料圖片)



樂易玲昨晚輕鬆欣賞BIG FOUR演唱會。



葉翠翠:送咩就唔回應喇,亦冇留意人哋送咩。


鬧王賢誌傻仔

由於高層收厚禮在娛樂圈已不是甚麼秘密,只是不少人敢怒不敢言。王賢誌今次公開篤爆「女袋魔」言論,圈中人無不大感痛快,熱烈討論「女袋魔」屬誰。

鑑於「女袋魔」事件矛頭直指無綫一班女高層,以致人心惶惶,一眾女監製及女總監等成為傳媒追問對象。無綫製作部總監曾勵珍以電話回覆本報查詢時反應甚大,她說:「叫王賢誌公開女高層個名囉!總之我冇收過袋!我覺得啲人唔應該喺呢個時候仲喺呢件事上面糾纏,佢(王賢誌)正一傻仔!(咁你有冇被廉署問話?)唔答得,有同冇都唔答得,都唔應該同你哋(指傳媒)講!」隨即叫記者以後都不要再致電給她。

至於製作資源部總監樂易玲,則罕有地透過無綫外事部副總監曾醒明回覆記者。曾醒明說:「樂小姐對有關調查同所有報道都一概唔回應,佢話公司叫佢唔好再講咁多。(有指女高層收手袋。)之前講過貴過五百蚊都要申報。(會唔會進行內部調查?)唔會,傳聞嚟!」

負責監製大型節目《香港小姐競選》、《歡樂滿東華》的製作主任何小慧則說:「我冇收過藝人嘅禮物,但如果ICAC有需要會盡量配合,唔擔心調查,目前工作如常。」《東張西望》監製張嘉玲則稱:「平時收兩盒糖就有,好似陳倩揚新年整咗十幾廿盒蘿蔔糕,唔止監製、導演,連演員都有,呢個係有心嘅表現,唔驚接受調查,就算ICAC搵到都冇問題。」

引起今次軒然大波的王賢誌,昨日突然急轉軚澄清:「我唔係咁講,我只係話喺雜誌度睇過有呢啲事,唔係我親自睇過有女高層收袋,珍姐同樂易玲都冇打畀我,我都唔會打畀佢哋,我唔係無綫嘅人亦都唔係佢哋下屬,唔想好似匯報咁。」其後他又致電本報:「我收到幾個電話,個個都叫我要講就指名道姓,依家都擔心被 ICAC問話。」

圈中平常事

不過,據知電視台中藝人送禮是平常事,有圈中人爆料指藝人為討好高層,會用盡方法送名貴首飾、名牌手袋、衣服及鞋等。但為免招人話柄,送禮人會揚言「買咗唔啱使」。亦試過有女高層賣二手車,竟有藝人爭相出高價認購,成為一時佳話。

此外,一名資深女藝人病逝,其女兒為感謝母親身邊好友,遂任人在母親遺物中選取一件作為留念。殊不知有女高層攞完又攞,件件都話可以勾起對亡友思念,結果攞了多件最貴的手袋,其貪心表現,令女藝人女兒十分不滿,從此不再來往,連新居入伙都沒有邀請女高層出席。



曾勵珍強調自己無收過名貴手袋。(資料圖片)

==========

志雲落難搶高收視

昔日由陳志雲掌管的無綫新聞部,上周在陳志雲被廉署拘捕後,即大義滅親,除是首個電視台公開他被捕外,更公開播出陳志雲私人手提電話留言,成功搶贏收視,令上周四、五的晚間新聞,由以往平均十九、廿點,跳升為廿三、廿四點,平均多了廿萬觀眾。而無綫就接獲五個觀眾電話,其中三個是希望陳志雲無事,另兩個則叫停播《志雲飯局》,至於廣管局就未有收到任何投訴,反而有一個投訴指《女王辦公室》母女對抗劇情,對小朋友意識不良。

此外,上周無綫黃金時段收視下跌,其中《秋香怒點唐伯虎》平均廿七點,下跌一點,而《老公萬歲》平均廿五點,下跌兩點,至於《女王辦公室》就平均廿四點,未有升跌。

==========

叢培崑搵贊助涉狂食無綫價


【本報訊】無綫去年移師澳門舉行的《翡翠歌星賀台慶》節目,是廉署調查陳志雲涉嫌貪污案的焦點之一。據消息透露,無綫去年初因找不到贊助商,曾有意取消此節目,直至年中,陳志雲私人助理叢培崑找到澳門的新濠天地贊助,並由叢任董事的思潮廣告制作公司與無綫接洽成功,節目才可翻生;消息指,過程中有人涉嫌收了贊助商大筆贊助費,卻向無綫報細數,從中食價。

而當時與思潮廣告制作公司斟洽的無綫接洽人,據悉正是被捕「志雲五人幫」之一的無綫市場及營業部業務拓展主管陳永孫。

參演的歌手方面,包括陳奕迅、容祖兒、古巨基、楊千嬅、謝安琪、張繼聰、鄧麗欣、方力申、鍾舒漫等,合共逾半百人,據悉他們全由無綫出面與唱片公司聯絡,思潮並無牽涉在內,所有歌手都跟足與無綫簽訂的歌星合約收酬勞,未有被人從中食價。

對於廉署正部署向本地歌手進行大型搜證問話,環球、英皇、SONY MUSIC、金牌大風等多間唱片公司,昨接受查詢時均表示廉署尚未聯絡旗下歌手助查,身在馬來西亞的曹格則說:「如果ICAC聯絡我,我會盡量配合!」

==========

李寶安撬走有線法律顧問

無綫陳志雲涉嫌以權謀私貪污被廉署拘捕,取而代之受到「六嬸」方逸華器重的集團總經理李寶安,近期着力重整無綫法律部,李寶安更親自出手,在一次飯局中將有線律師 Desmond Chan收歸旗下,擔任無綫法律顧問。

據悉,Desmond Chan大有來頭,有線幾份獨家播映權的合約亦出自其手筆,為有線立下大功。無綫繼世界盃失利後,又與有線因世界盃轉播權出現爭論,有消息指就連亞運及奧運的獨家播映權亦敗給有線。無綫希望Desmond Chan能執正法律部的合約事宜。亦因Desmond Chan熟悉有關合約內情及條文,過檔無綫令有線陣腳大亂。Desmond Chan將於五月離職,現時亦如常在有線處理職務。

==========

陳志雲隨時唔見400萬

陳志雲涉嫌貪污,他在無綫辛苦建立的16年豐功偉績一下子化為烏有,連逾400萬元的公積金亦隨時被無綫抽起,一鋪清袋!

據悉無綫的高資歷職員以公積金制度受僱,退休時可得到一筆可觀的公積金。粗略計算,以陳志雲在無綫工作16年,並擔任公司總經理多年,其公積金累計逾400萬元,但近日志雲因涉貪被無綫停職,有行內人士表示他的公積金分分鐘凍過水!

志雲被捕後,將面對連串問題。


冇定罪照炒魷

律師黃國桐表示無綫有權沒收志雲的公積金:「陳志雲現階段被停職,行政管理層嘅僱傭條例會較嚴謹,無論佢有冇被定罪,無綫可用僱主身份,根據僱傭條例,以失職或誠信問題解僱佢,抽起佢嘅公積金。」

另外,據知志雲目前手上持有多個物業,除一直被他視為「風水屋」的旺角亞皆老街價值千二萬的雅麗居外,還擁有馬鞍山約六百萬元的海景單位及市值約九百萬元灣仔的住宅單位。自他捲入涉貪事件後,銀行或會將他評為信貸誠信破產,更有權重新評估他的還款能力,要求他還清樓按的餘款。

收埋同居密友

志雲獲釋後一直避見傳媒,在家中足不出戶。據其住所雅麗居的住客爆料,性向成疑的他身邊除了有關係密切的叢培崑和寧進外,還與一名同性「正印」密友同住。該男子年紀與志雲相近,兩人同居多年,有不少住客目睹二人出雙入對。

至於志雲的貼身助手叢培崑亦未有露面,有消息指他曾接觸地產經紀,放售聲稱屬於自己的雅麗居、何文田及西貢的三個單位,不過卻被查出他並非物業持有人。

文:專案組

==============================
==============================


無綫唔追查高層收手袋

2010年03月16日 蘋果日報 報導

王賢誌前日在沙田馬場現身,被問到是否知道無綫有高層收手袋等名貴禮物時,他表示像一般讀者看過一些不開名的有關報道,結果王賢誌被家人及朋友責怪亂講說話,令他大感氣憤和困擾,認為必須要澄清。

王賢誌以後封嘴

王賢誌昨日說:「今日收到好多電話問我,搞到我好煩好困擾,所以我決定以後唔會再就呢件事講任何嘢。」

此外,無綫外事部副總監曾醒明就有傳有高層收手袋,他說:「總之公司係有指引,收多過 500蚊嘅禮物要滙報。」會否就傳聞作出調查?他說:「呢啲係傳聞,相信唔會調查。」

撰文:林妃

==========

陳志雲涉貪案 向無綫藝人搜證 廉署 16問


陳志雲

【本報訊】廉政公署上周四展開「威遠」行動,五日以來會見大批無綫藝員搜集證據後,已逐漸掌握無綫業務總經理陳志雲涉及貪污的手法。據悉,廉署接見藝員時,必定向對方提出 16條問題,焦點集中在陳志雲和叢培崑的密切關係,及藝員參與叢培崑旗下思潮集團主辦的節目及活動時,有否被人「壓價」從中取利。過程中廉署人員仔細追問有關叢培崑的問題,反映他在涉嫌貪污活動的角色相當吃重。 記者:張俊銘、黃君怡


由於陳志雲密友兼私人助理叢培崑開設的思潮集團及旗下公司,近年接下多項大型節目製作及商場活動,先後邀請多名無綫藝員及歌手參與,連日來廉署已向相關藝員進行問話,連曾協助無綫舉行活動的商場負責人,也被邀請助查。



「藍莓」劉俐


葉翠翠


短期內不會提控訴

可靠消息透露,過去數天廉署透過無綫分批預約藝人,在將軍澳電視城的會議室進行問話,每次有兩名廉署職員在場,向個別藝員進行歷時 1小時至 3小時不等的查問。為引導藝員講真話,廉署人員循循善誘跟藝員說:「我哋係嚟幫你,你要將事實講出嚟。」每次跟藝員見面,廉署必定向對方提出 16條問題,俱主力查詢藝員知否陳志雲、叢培崑及寧進三人的密切關係、曾否接下思潮公司的工作,以及藝員會否在受壓或害怕開罪高層的情況下接工作等,從中了解是否有人以不當手法迫使藝人當「廉價勞工」。


據了解,廉署已大致掌握陳志雲及其他被捕者涉及貪污的手法,調查方向亦漸見明朗,未來一段日子將繼續約晤未接見的相關藝員,或再度邀請能提供重要證據的人士協助調查。不過,由於連日來調查人員已獲取大量口供及證據,需時間整理分析,故此估計短時間內不會向相關人士正式提出起訴。


證實被廉署問話的藝員越來越多,馬德鐘昨日在新城接受訪問時,承認已接受廉署問話:「廉署係喺公司入面問我嘅,但內容唔講啦。」他謂曾當警察,被問話時不感害怕。消息稱,陳敏之、葉翠翠,以及錢國偉監製的綜藝節目《美女廚房》的幾位「美味天使」如「甘桔」陳蕊蕊、「藍莓」劉俐與「香蕉」王淑玲,也曾跟廉署人員會面,但陳敏之和葉翠翠昨均表示不回應事件。花旦佘詩曼、楊怡、楊思琦和小生馬浚偉、王祖藍,日前則已先後接受廉署問話。

36 則留言:

Betty 說...

你因住 ONCC 又话你侵犯版权, 哈哈哈...

VeryFatPiggy 說...

係呀,小心D!

匿名 說...

偷慣左,上左癮,
一時三刻改唔到,
最多咪...

匿名 說...

高層生日下屬送禮要小心---
LEON同樂兒咪有排頭痕...
佢地嘅關係...
老婆無得送大禮俾老公,好易沙嫌貪污...
老公不論抽老婆大佣小佣,都好易沙嫌貪污...
黎氏伉儷都要小心小心!

匿名 說...

為了貪方便同益街坊,
膠文兄就將人地嘅野連文帶畫帶聲地轉載,還心感自豪,膠文兄真係佩服佩服!
呢D就係叫死性不改!

匿名 說...

雖然,膠文兄自認轉載行為乃是因其用心良苦,一心只為大家服務,沒有私心,那又如何?
若然一個人起樓唔知"訂",
要起老人院,醫院,學校,社區中心,
一心只為萬民著想,
只可惜,佢選址在老虎頭上動土,
然後,俾隻老虎咬死左,
你認為係隻老虎嘅問題嗎?
又或者,俗語都有話:好男不與女鬥。
若然有個蛋散唔知死,
喺個八婆嘅前面後面左面右面,
猛咁八婆前八婆後咁指指點點,
你想條蛋散無事都幾難!
可以執翻條命仔唔使死無全屍都已經算佢走運!
自己招死而不自知!

匿名 說...

蟻民日嘈夜嘈吱吱喳喳巴巴閉閉,
最後,強權見佢口水多過浪,一無見樹又一無是處,輕輕亨句鬼叫你唔夠我強呀,你嘈嘈嘈嘈夠未呀,收聲呀收聲呀收聲呀,然後輕輕一碰蟻民,蟻民就突然倒下身亡。

檢屍官在蟻民死亡聆訊上指出,蟻民死於身體多年積弱,以至不堪一撃。

法官判強權謀殺罪名不成立,當場無罪釋放。

蟻民的爹娘及親友傷心不已,哀悼了很久。他們用了一生的時間去繼續臭罵強權。。。。。。

整個故事對大家的啟發是。。。。。。

陳大文部落 說...

出面啲討論區都好多轉載喎,其實差唔多全香港人每日都侵權。

咁呢啲係新聞報導嘛,傳媒自己個網站都有免費俾人睇啦...

匿名 說...

從報章新聞可見, 無綫電視貪污台向廉記告發陳志雲貪污, 顯然是高度選擇性的做法. 從王賢x的描述, 無綫貪污台的女高層才是收受利益的最大嫌疑犯, 廉記應立即傳召他及無綫各女高層問話.

陳大文部落 說...

2010年3月17日下午2:47 匿名:

無綫篤志雲大師出嚟,好衰唔衰,阿王賢誌「好坦白」咁講埋無綫女高層又係收受利益,退一步諗,其實呢個台點止志雲兄幾個人收利益吖,根本成個管理層都好有問題。

初初以為呢個台啲劇集毒嗟,原來啲毒劇只係反映呢個台嘅真象,有咁嘅台就有呢啲毒不可耐嘅管理層,只不過而家籠裡雞作反,有條友叫「陳志雲」被篤出嚟,其他高層就繼續....嘿嘿嘿...

匿名 說...

陳志雲係無綫叫廉記去拉人, 女高層就真係被人(王賢誌)篤出嚟. 王賢誌只係提及一班女高層, 冇提及陳志雲, 呢點好值得注意. 希望廉記唔好大細超, 快快搵呢班無綫女高層去廉記飲咖啡, 六嬸牽涉在內亦都唔奇, 唔知佢鍾唔鍾意名牌手袋呢?

匿名 說...

有人嘅地方就有人犯罪。
犯罪係人嘅本性之一。
把持不定就會做錯事。
不論陳志雲定陳大文,人人都會犯錯。
犯錯者只要真心改過,
改過後,他就是一條好漢。

陳大文部落 說...

2010年3月17日下午3:25 匿名:

關於「六嬸」,我反而覺得佢未必駛貪呢啲所謂利益,因為好大程度上,六嬸其實已經算係 TVB 大半個老闆,基本上,「六叔」已經老到成個人型機械人咁,無精力去睇間電視台,好多嘢都係六嬸(之前包括陳志雲等人)做決策。

但六嬸之下,有果班女高層,呢個就真係非常值得關注,因為呢班女高層都係打工,並非有份做老闆,而女高層又數得出係果一撮人,所有節目都係佢地掌管,邊個明星有機會都要睇佢地臉色,所以女高層收受不正常利益,係好合理嘅推論。

奇怪嘅係,廉署到而家為止,只係一味傳召藝員問話,又老實講,藝員仔邊夠爆響口呢......

陳大文部落 說...

2010年3月17日下午4:40 匿名:

陳志雲就陳志雲啦,又咩「陳大文」嗟...

駛唔駛包括埋「陳巧文」、「陳慧琳」呢...

匿名 說...

在世界各地,
高層貪污或名人婚外情、吸毒、殺人等,
大家好似覺得好奇怪,
紛紛都會說東說西說這說那,
任何一個血肉之驅,
天天都會面對大小各樣的犯罪引誘。
電視台有高層涉嫌貪污候查,
成為城中熱話,就此而已。
家長們及老師們可以藉此去作教材,跟子女或家長去討論貪污的禍害,讓孩子們思考。
其他人可以以此為鑑,
警惕自己做事要小心,不要行差踏錯。
大家都是人,難道陳大文可以犯錯,
陳志雲就不可以嗎?
答案相信是...

匿名 說...

陳大文真係有趣,
佢在自己的部落推測「六嬸」及其他女高層有沒有貪污,仲好似好鬼醒咁去推膠論。
一個很有趣的金田膠一。
ICAC都真係唔係你果皮。
陳大文好野,好鬼膠野!

one 說...

自從大文貼文臭罵cctvb之後,呢度就突然出現左好多自說自話嘅空洞幻想匿名post。真係好得意。

匿名 說...

樓上匿名,tvb 係你貴親?

匿名 說...

一個很有趣的臭罵現象---
大文臭罵獨大台,
匿名人臭罵大文,
其他人臭罵匿名人。
大家都在行使臭罵人的自由,
罵得開心咪罵囉。
大文可以臭罵獨大台,
難道匿名人就不可以臭罵大文嗎?
道理顯而易見!

匿名 說...

"怎麼說呢,各方面混飯吃的紅人,對事件的睇法倒正面,說出來行,讓中間人食點差價,等同天要下雨娘要嫁人啊。這就是說,ICAC這一回,根本是多此一舉。不過,小道消息說,舉報那一方,正是當事人的老闆。老闆要包庇下屬無難度,反轉豬肚呢,更就手了。江湖恩怨,江湖解決嗎?不,飯局吃到一半有人踢門衝入來劈友,挑斷舌筋以後怎麼辦。還是搭免費車出入廉記,人身安全有保證。"(陳也)

值得細看.

陳大文部落 說...

2010年3月17日下午11:07 匿名:

你的留言係咪「陳也」寫的?

就算唔好理邊個寫,內容只有最多 1/3係事實,其他的不太合乎實情,建議留意真正的新聞報導,從資料進行理解,不要太依賴「專欄作家」的所謂旁敲側擊。

篤陳志雲出來的是 TVB ,並非『小道消息』,因為是 TVB 自己發出聲明,及廉署也發了正式聲明,所以唔駛話什麼「小道消息」,其實已通了天,現階段的報導都未有「內幕」。

至於我個人意見,我不覺得 ICAC 是多此一舉,因為我( 我咋下~) 去睇一件事,通常以事實和資料作根據,再去理解,包括一些法律程序、企業關系、事實證據等等,所以我不會去估計 ICAC 是否「多此一舉」,如果 ICAC 拉人行動很易說為「多此一舉」,喂,咁不如唔駛拉人啦,係咪?

-------------

[[[...不,飯局吃到一半有人踢門衝入來劈友,挑斷舌筋以後怎麼辦。還是搭免費車出入廉記,人身安全有保證。"]]]


>>> 我明佢想講乜。但唔係好關事,與事實關系不大,有點賣弄口術。總之唔係呢樣嘢。

匿名 說...

某人接受某報紙訪問時這樣回應:
我有留意新聞,相信法律係公平既,
同埋拉左未判係清白。
我個人比較傾向以上的個人意見。
至於有關涉案人物,涉案過程,不甚興趣,
只當普通貪污新聞看待。
只要透過此新聞,警惕自己切勿以身試法,
要潔身自愛,就已經很足夠。

匿名 說...

陳大文對TVB嘅報復唔順氣,同TVB有選擇性的投訴一樣,係見仁見智問題,大家有唔同睇法好正常,可以討論。本人對陳大文嘅觀點亦有保留,但對刻意洗版嘅“匿名”十分討厭,極其鄙視。【在粵港人】

陳大文部落 說...

2010年3月18日上午12:15 匿名:

用最基本的角度,可以話你講得啱,但一個大電視台被揭發「集體貪污 / 多於一位高層涉嫌貪污」,而且涉及金錢巨大,咁就唔同喇。

至於「普通貪污案」方面,如果咁都叫「普通」,咁其實好多貪污案都「非常普通」,或可以話「無咩叫做嚴重」,係咪?

陳大文部落 說...

2010年3月18日上午12:35 匿名:


唔駛搬一堆言詞「乜乜見仁見智」之類說話,聽都聽到厭,左右逢源對我無用的。「見仁見智」係而家香港人好鍾意嘅所謂「中立、睇高一線、眾人皆醉我獨醒」嘅醒字派思維。

不如我又問下你,唔駛理咩「TVB 報復順唔順氣」,點解我作為觀眾,一定要「崇拜 TVB 」?

對我言論有保留無問題,同樣地,我、或好多觀眾,都對 TVB 嘅節目和操手好有保留,對嗎?

又係果啲:「呀~~你又有道理我又有保留..」,所以香港而家咁多問題。

自己諗諗。

匿名 說...

陳先生:
你思考獨立,但不代表思考正確。
你對人事物的看法,亦表達得好清楚,
但亦不代表係全盤既事實。
天有多高,海有多深,沙有多粒,世事萬物,你能知得有幾多,有時,沉默可能(可能咋下)是金。
在你眼及事實中,貪污案的而且確是有不同程度之分,難道你以為我不知道嗎?
本人所表達的意思係:
在我眼中無論是何種不同大小程度的貪污案都是貪污,只要違者依法處罰,就可以了,所以我會以相同的心情去旁觀不同程度的貪污案咁解,明未?
在陳生眼中及事實,女人係會分豬排及美女等不同美醜程度,人的智商表達能力吸收能力都會各有不同,亦會有好人壞人之分,係人人都不同。
然而,在我眼中(係我眼中咋),所有女人都是美女,所有人都係凡人,我若視錢財如糞土,視讚美批評如浮雲,不可以嗎?
你我觀點有異是事實。
我選擇求同存異。
你呢?當然就係適從專便,隨你喜歡啦,
因為我覺得(我覺得咋)你好需要好想好渴望人認同,每每遇到稍微與閣下意見有出入的個人言論,就......
(我覺得咋)你仲好喜歡玩針對字眼狂啄的遊戲。
點都好,在網上交流意見,都係一種緣,
你若不喜歡,可以出句聲,明示或暗示,
本人咪收聲囉,就晒你喇,好唔好?

匿名 說...

陳生:咩“左右逢源”呀?你有冇睇清楚我嘅意思架?睇落閣下似乎已經火遮眼了。

多謝你啓發我學會翻牆,希望你回復理性思考。【在粵港人】

陳大文部落 說...

2010年3月18日上午1:50 匿名:

我覺得好奇怪,我唔可以話我嘅立論一定必然正確,但我一定唔會賣弄玄虛,通常係根據一些(或很多)事實、資料、實質證據和現存嘅現象,去評估一件事,或可稱為一種分析。

可以覺得我自說自話,但我寫得出來嘅網誌,分析一啲嘢通常都好中,好似中獎咁中晒,不論談港男港女也好、批評政府也好、分析民建聯也好,好多時我都講中晒。

我唔喜歡故弄玄虛,亦唔喜歡搬一啲「奇想怪論」出來,我會很直接咁指出個問題關鍵,然後從這些關鍵,去作為中心點,去分析成件事,但我明白而家嘅香港人,好鍾意賣弄「和諧」、「左右五十大板」,但我始終認為,有啲大是大非和事實,對就對,錯就錯,五十大板無乜意義,而對我來講,如果要我花時間去左右逢源,我根本唔駛去分析,求其講下好說話就得啦,但讀者睇左無意思,我亦無興趣去咁樣講嘢。

無人要話比較邊個立論高超,高超又點?係咪高深莫測就等於解決到問題?唔會的。我寧願講和聽一啲真正有分析性和建設性嘅觀點,好過搞一大輪令問題模糊化,香港人就係花太多時間去做牆頭草,唔肯詳細去睇件事(唔一定係陳志雲案),而只喜歡搬好多似是而非嘅怪論出來,但又樂在其中,以為咁就係「睇高一線、眾人皆醉我獨醒」,真係九唔搭八。

「求同存異」並唔係似你所期望果樣嘢,我諗你誤解左,「求同存異」絕非「左右逢源」,更不是「差不多先生 -- 不求真確」。

例如我指 TVB 係壟斷大台,呢個係不爭嘅事實,你有好多本地電視台揀咩?講來聽下?

貪污被捕也是事實,「表面證據確鑿」也是事實,並且連 ICAC 也正式發表聲明,眾藝人被召問話,已經係正式調查,唔通問你食左飯未咩,請你( 或各位 ) 真真正正俾幾蚊去買份報紙睇下,唔好只靠免費報紙或道聽途說,睇清楚事情,自己思考一下。

陳大文部落 說...

2010年3月18日上午2:30 匿名:

證明你不嬲無睇我嘅文章,我不嬲都對一些問題作出分析,一向我都係好理性咁去睇問題,而且會起碼我個人認為係深層次咁去理解事情。

或者你認真咁睇下我嘅分析文章吧。

匿名 說...

陳先生:
你的立場、喜惡準則、分析及思考路線,
你描述得很清楚細膩。

眼睛,你有一對,
口,你有一把,
腦袋,你有一個,
你敢肯定憑你一雙眼,一把口,一個腦袋,
就能看盡,說盡,分析盡所有事物的來龍去脈嗎?
如果你認為可以,我當然滿心歡喜,
亦希望閣下告訴我明天天氣如何,
氣溫濕度有多少,明天會吹什麼風,
請用你的推測力分析力判斷力去告訴大家明天天氣如何吧!

如果你已經掌握事實,你根本不用分析什麼,
直接將事實告知大家就可以了。
如果你已經掌握事實,你根本無須去再推論什麼,直接將個真相告訴大家就可以了。


你的樣貌姓名性名國籍電話年齡地址職業身份証號碼性傾向兄弟姊妹父母家財體重身高三圍數字等資料,
你是最清楚的,你能告知本人嗎?

因為我分析唔到,亦推測唔到,
因為我認為有很多野不能靠推靠測靠分析,
即使推左測左分析左再加埋別人認同左,
亦都不等於一定全對。

我好想知道有關你的一切,
你作為有關資料的重要關鍵人物,
你能不留半點私隱去將之公開給我們知嗎?

在你連有關自己最客觀最準確最真實的個人資料都未能完完全全地告訴大家之先,
我選擇投你不信任的一票,
請你不要見怪,
我相信你會尊重任何人的意願的,對嗎?

你所公開的有關社會的各樣事情及分析,
本人予以保留信與不信及信多少的權利,
相信,你會尊重本人意願並不會反對的。

即或你認為你以前分析好多都好中(這個我亦保持中立,不願置評),
以前好多分析都中,
未必等於以後分析都會一樣中,
沒有保證及直接因果關係的,
同意嗎?

本人吹水吹長左吹大左,左左大家不少時間,真係唔好意思。

本人尤望大文兄見諒,
本人亦對大文兄大方借出此部落讓本人吹水散尿放屁痾屎,深表感激!

P.S.大文兄跟本人對於「求同存異」的理解有所不同,是意料中事,俾我估中左,我有少少開心。

大文兄,本人吹水唔抺咀,難得你咁俾面又咁認真,最後,俾個「釘橋」你。
香港人,要放放鬆D,要放放鬆D,
天天都有好陽光,時時刻刻都是好時光。

縱然社會黑暗鬼作怪,保持心中只要明鏡,幾時都可笑看萬物。

匿名 說...

志雲大師十字真言: 真的假不了, 假的真不了. 諸位的分析是否準確, 且拭目以待.

匿名 說...

多口一句,奉勸陳大文,如果討論問題好似嗌交,則無論誰對誰錯,都會變得無意義。言盡於此。

一及:本人很喜歡練乙錚和林忌的文風--有理有據。

陳大文部落 說...

2010年3月18日下午11:02 匿名:

哦,得,明白,完全明白係咩用意喇,唔該晒。

無用嘅,你用呢啲口術,水平未到班,知無?

你都唔知頭唔知路,想玩口術,下次用高章啲嘅橋,多謝合作。

你都幾好笑,你以為寫下 blog 有咩複雜關系?其實無乜,你表錯情喇。

但我覺得你講呢啲咁嘅嘢係幾好笑,唔好傻啦。

唔好乜嘢都好似 TVB 劇咁「勾心鬥角」,好心你啦,你係咪中電視毒太深?

真係笑左。

其實你講呢啲嘢,講來講去,因為我批評 TVB 之嘛,可能某啲嘢踩中你條尾,咁你咪上晒腦囉。

匿名 說...

樓上位匿名人士真古怪,網主寫既野都好有理據,之但係睇 d 人又好無理咁爭論,明明人地都唔係咁寫,又係度嘈,係未無睇人地篇野呢?

鍾意睇邊個寫野,無人迫你去睇,不過故意咁開名做比較,係未想玩挑撥?
你覺得無理據,但係好多人睇左都唔覺得吹水,係你自己問題呱..........

話齋,最憎 d 人出口術玩挑撥,旁人一睇都覺.

匿名 說...

係呀,我係TVB既超級無敵FANS呀,
TVB係我既至愛,你地咁話TVB,
我真係一睇見就火都嚟喇!

歌仔都有得咁唱啦:
日頭猛做......無線有好節目......
TVB我由細睇到大!
間中都有睇下ATV!

屋企有NOW TV,幾十個台任睇個隻PLAN,
以前就睇有線......

俾錢既有線電視同免費既TVB,ATV我都有睇。

我做人要求好低,反正間間都唔會相差到十萬九千里咁遠,質素有好有差是必然現象,作為市民,有投訴權就大晒咩?????

我要求真係好低嫁,有得睇就得嫁喇,免費電視嚟嫁,你一毛子都無俾,就多多聲氣,你想人聽你都傻傻地既!有得你睇就睇啦,投訴!超低能!

你地咁樣唱衰我至愛既TVB,第日TVB執左,係咪你地班投訴既屎忽友去日日做免費馬騮戲俾大家睇先。

你唔鍾意睇D是是旦旦既節目就咪X睇,我就超鍾意睇,你又吹咩!

我是旦但我很快樂呀,你又吹咩!

我要求低但很快樂呀,你又吹咩!

你班友,一日到黑彈三彈四,
你試下對住你老婆投訴話佢對波愈來愈墜,
睇下你老婆有咩反應!佢唔大巴大巴咁升9你,你都算走運啦!

定或是,你想你老婆今晚對住你條野,投訴話你條野愈來愈短,愈來愈軟,睇下你又有何反應,係唔係會歡迎任何既投訴!

咁鍾意投訴,你地都癡癡地!

正一又短又軟又升唔起既契弟!

匿名 說...

陳大文,你已經走火入魔,不知所謂!